دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقاشی شیر و انواع رنگ آمیزی شیر سلطان جنگل برای کودکان

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از بهترین و مفید ترین سرگرمی های گودکانه, رنگ آمیزی و نقاشی است. هر چه موضوعات این سرگرمی برای کودکان جذاب تر باشد, کودکان استقبال بیشتری از آن نقاشی می کنند. نقاشی شیر یکی از جذاب ترین نقاشی ها به خصوص برای کودکان پسر است.

کشیدن نقاشیها و رنگ آمیزی یکی از بهترین سرگرمی های کودکان محسوب می شود که اغلب کودکان به آن ها علاقه مند هستند. به عقیده بسیاری از روانشناسان نقاشی و رنگ آمیزی علاوه بر جنبه سرگرمی برای کودکان بسیار مفید است. در این مطلب با نقاشی شیر جنگل و انواع رنگ آمیزی سلطان جنگل برای کودکان آشنا می شویم.

نقاشی شیر و زیباترین رنگ آمیزی های سلطان جنگل

شیر یکی از جذاب ترین حیوانات جنگل به شمار می رود که به سلطان جنگل شهرت دارد. امروزه شخصیت اصلی بسیاری از داستان های کوتاه کودکانه و فیلم های کودک شیر است. این حیوان عظیم الجثه به خصوص جذابیت بسیاری برای کودکان پسر دارد. داستان های آموزنده بسیاری در قالب زندگی شیر برای کودکان وجود دارند که علاوه بر جذابیت برای کودک, بسیار آموزنده هستند.

آشنایی کودکان با زندگی حیوانات می تواند ذهن و تصورات آن ها را پرورش دهد. بنابراین نقاشی حیوانات مانند شیرها علاوه بر اینکه برای کودک جذاب است, او را با دنیای زندگی سلطان جنگل آشنا می سازد. به همان اندازه که نقاشی باربی و رنگ آمیزی باب اسفنجی برای کودکان دختر بسیار جذاب است, نقاشی و رنگ آمیزی حیوانات به خصوص شیرها نیز برای کودکان پسر جذابیت دارد. تصاویر زیر نمونه هایی از زیباترین نقاشی شیرها و انواع رنگ آمیزی سلطان جنگل برای کودکان را نشان می دهد. توصیه می شود با ایده گرفتن از این نقاشیها, کودک خود را با دنیای حیوانات آشنا کنید و قدرت تصورات آن ها را پرورش و شکوفا سازید.

رنگ آمیزی شیر و بچه شیر برای کودکان نقاشی شیر رنگ آمیزی عظیم الجثه ترین حیوانات جنگل برای کودکان نقاشی شیر در حالت نشسته برای کودکان نقاشی های زیبا از سلطان جنگل برای کودکان نقاشی بچه شیر برای کودکان رنگ آمیزی های زیبا و متنوع از سلطان جنگل نقاشی شیر آموزش زندگی حیوانات با نقاشی رنگ آمیزی شیر کودکانه رنگ آمیزی کودکانه سلطان جنگل رنگ آمیزی شیر با پوزیشن های مختلف نقاشی های بسیار زیبا برای کودکان دختر نقاشی شیر نقاشی حیوانات جنگل برای کودکان رنگ آمیزی حیوانات جنگل برای کودکان نقاشی کودکانه سلطان جنگل جدیدترین رنگ آمیزی های کودکانه نقاشی شیر رنگ آمیزی های بسیار زیبا برای کودکان پسر

آموزش نقاشی شیر برای کودکان

از جمله فواید نقاشی کردن کودکان می تواند کمک به پرورش خلاقیت کودک و رشد استعداد هنری آنها باشد، ضمن اینکه در تقویت قوه تخیل کودکان نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. اکنون در این بخش قصد داریم یک آموزش ساده از نقاشی کودکانه از یک حیوان قوی و دوست داشتنی را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین برای آشنایی با روش طراحی شیر، به صورت خیلی ساده و مرحله به مرحله می توانید تا پایان این بخش همراه ما شوید.

مدلی از طراحی شیر

  •  آرون گروپس

برای کشیدن طرح کلی شیر، باید خطوط را به صورت کمرنگ رسم نمایید و با در نظر گرفته این نکته در تمام مراحل نقاشیتان, در ابتدا یک دایره بکشید و اطراف آن را به مانند تصویر زیر دایره دیگری با لبه های زیاد و به شکلی که می بینید رسم کنید.

طراحی زیبای شیر

سپس شروع به کشیدن بدن شیر کنید برای این منظور می توانید از یک استوانه کمک بگیرید و بعد با دو دایره کوچک و یک خط خمیده می توانید لب و بینی حیوان را رسم کنید.

طراحی از حیوان شیر

بعد از کشیدن شکل کلی بدن شیر، نوبت به نقاشی پاهای آن است که می توانید با رسم شش خط مستقیم در زیر شکم آن این کار را انجام دهید.

تصاویری از طراحی شیر

در مرحله بعد خطوط اصلی را جایگزین خطوط کمرنگ کرده و در همین حین جزئیات نقاشی را تکمیل کنید؛ دو هلال به عنوان گوش های حیوان رسم کنید ، کشیدن چشم ها، ابرو ها، انتهای دم و جزئیات مربوط به بینی، لب و پنجه های حیوان را نیز فراموش نکنید و در پایان با پاک کردن خطوط کمرنگ با پاکن، نقاشی شما تکمیل می شود و می توانید آن را رنگ آمیزی نمایید، در ادامه می توانید طرح های دیگری از نقاشی این حیوان جذاب و قوی را مشاهده کنید که الگو های ساده و جذابی برای کشیدن نقاشیهای کودکانه می باشند.

طراحی ساده شیر

نقاشیهایی از شیر

نقاشی شیر ساده

طراحی بچه شیر

طراحی شیر کودکانه

نقاشی شیر برای بچه ها

طراحی شیر برای کودک

طراحی شیر برای بچه ها

طراحی و رنگ آمیزی شیر

طراحی شیر

نقاشی شیر جنگل

با توجه به مطالب بیان شده, رنگ آمیزی و نقاشیهای حیوانات به خصوص رنگ آمیزی و نقاشیهای شیر، همانند نقاشی سگ برای کودکان پسر بسیار جذاب است. نمونه تصاویر مشاهده شده, از زیباترین نقاشی های کودکانه سلطان جنگل به شمار می روند. برخی از این نقاشی ها از شخصیت های کارتونی فیلم ها هستند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *