دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های مدل سارافون جلو باز جدید و زیبا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

سارافون پوششی همانند مانتو است ولی از آنجه که آستین ندارد و حالت جلیقه ای است بسیار شیک و جذاب است و مورد پسند اغلب سلیقه ها می باشد. در این مطلب گالری تصاویر مدل سارافون جلو باز در طرح ها و رنگ های زیبا را با هم مشاهده می کنیم.

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین لباس های زنانه سارافون می باشد. این مدل لباس نیز همانند دیگر لباس های زنانه از تنوع زیادی برخوردار است. در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل سارافون جلوباز دخترانه و زنانه در طرح ها و رنگ های جذاب را جمع آوری کرده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از محبوب ترین لباس ها در بین خانم های شیک پوش و خوش پسند سارافون می باشد. این مدل لباس همانند مانتو است اما از آنجا که آستین ندارند و فرم جلیقه ای مانند دارند جذابیت آن ها نسبت به مانتو چند برابر است. در ادامه تصاویر مدل های سارافون جلوباز دخترانه و زنانه زیبا و جذاب را با هم مشاهده می کنیم.

مدل سارافون جلو باز زنانه

مدل سارافون جلو باز شیک زنانه و دخترانه

بسته به جنسی که سارافون دارد می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. سارافون دوخته شده توسط پارچه های نازک و لطیف برای فصول گرم سال و سارافون هایی با پارچه های ضخیم تر برای فصل سرد سال همانند زمستان و پاییز مناسب می باشد. امیدواریم مدل های سارافون جلوباز جمع آوری شده در این مطلب برای شما زیبا و جذاب باشند و ایده های جالبی برای تهیه سارافون مناسب به شما بدهد.

دختر خانم ها و خانم های شیک پوش می توانند از مدل سارافون مجلسی در طرح های مدرن و جدید در مجالس رسمی استفاده کنند.

مدل سارافون جلو باز زیبا مدل سارافون جلو باز دخترانه مدل سارافون جلو باز سنتی

در برخی از کشورها از مدل سارافون دخترانه زیبا و جذاب در مدل ها و طرح های مختلف به عنوان لباس فرم استفاده می شود. زیرا تقریبا رسمی می باشد.

  •  آرون گروپس

مدل سارافون جلو باز زمستانی مدل سارافون جلو باز ساده

مدل های سارافون جلوباز دخترانه با طرح های جدید و جذاب زیادی در بازار های امروزی مد یافت می شوند.

مدل سارافون جلو باز مشکی مدل های سارافون زیبای مجلسی مدل سارافون جلو باز سنتی زیبا

مدل سارافون های جلوباز دارای طراحی های جالب و زیباتری هستند و راحت تر می توان با انواع زیر سارافونی ست کرد.

مدل سارافون جلو باز شیک مدل سارافون جلو باز قرمز مدل سارافون جلو باز آبی مدل سارافون جلو باز صورتی مدل سارافون جلو باز جدید مدل سارافون جلو باز مدرن مدل سارافون جلو باز با دامن مدل سارافون جلو باز سنتی با دامن مدل سارافون مجلسی شیکدر انتخاب و خرید سارافون همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد. سعی کنید مدل سارافونی را انتخاب کنید که متناسب با اندام و رنگ صورتتان باشد تا زیبایی و جذابیت شما چند برابر گردد.

مدل سارافون جلو باز دخترانه مدل سارافون جلو باز با تور

امیدواریم تصاویر انواع مدل سارافون جلو باز در طرح ها و رنگ های فوق العاده زیبا و جذاب جمع آوری شده در این مطلب برای شما کاربردی بوده باشند و با الگوبرداری ار این سارافون ها بتوانید سارافون مناسبی برای خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده مدل سارافون جدید زنانه و دخترانه می توانید به بخش مدل سارافون مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *