دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرایش دانشجویی زیبا و ساده برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل آرایش دانشجویی ملایم و ساده را برای انواع فرم های مختلف صورت در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه سن میکاپ صورت پایین آمده است و اغلب دختران جوان با سن پایین تمایل دارند برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره خود از میکاپ صورت استفاده کنند. آرایش دانشجویی از انواع میکاپ های مناسب برای مکان های اداری مختلف نظیر دانشگاه است و شما می توانید با کمک این مدل میکاپ ها تغییرات جزئی را در صورت خود بوجود آورید.

اگر شما تمایل دارید در محیط های اداری مانند دانشگاه ها آرایش صورت داشته باشید بهتر است از مدل آرایش  ملایم و آرایش لایت استفاده کنید. آرایش صورت برای دانشگاه باید ساده و ملایم باشد و چهره طبیعی و دخترانه شما را حفظ کند.

آرایش زیبا و متفاوت دانشجویی

مدل آرایش دانشجویی ساده و جذاب برای انواع فرم های مختلف صورت

یکی از مهم ترین مراحل میکاپ صورت استفاده از کرم پودر است بهتر است دختران جوان برای پوشاندن لکه ها و جای جوش های صورتشان از ضد آفتاب های مخصوص پوست که حاوی مقداری کرم پودر هستند استفاده کنند. کرم پودر ها و پنکیک های صورت باعث شل شدن پوست و پیری زودرس می شوند بنابراین بهتر است برای میکاپ صورت خود و پوشاندن لکه ها و جوش های صورتتان از آن ها دوری کنید. بعد از پوشاندن عیب های صورت با کمک ضد آفتاب نوبت به میکاپ چشم ها می رسد. بهتر است برای میکاپ چشم در دوران دانشجویی از ریمل های بدون خرده مژه و معمولی استفاده کنید.

مدل آرایش دانشجویی مدل آرایش ملایم آرایش لایت دخترانه آرایش دخترانه زیبا

اگر شما تمایل دارید که خط چشم داشته باشید می توانید از مدلهای ساده و نازک خط چشم دخترانه استفاده کنید تا چشم هایتان علاوه بر زیبایی و جذابیت بیشتر فرم طبیعی خود را حفظ کنند. خط چشم زیر چشم برای میکاپ دانشجویی و محیط های آموزشی نمی تواند ایده مناسبی باشد.

انواع مدل های آرایش دخترانه و دانشجویی میکاپ دخترانه میکاپ ملایم و لایت دخترانه مدل آرایش دخترانه

  •  آرون گروپس

اگر شما تمایل دارید که از سایه چشم استفاده کنید می توانید با کمک مدادهای رنگی آرایشی در پشت چشم های خود خط باریکی را به جای خط چشم بکشید و با زدن ریمل چشم هایتان را زیباتر کنید. از کشیدن خط چشم زنانه و سایه های غلیظ و پررنگ خودداری کنید زیرا این مدل آرایش ها زنانه و مجلسی هستند و برای محیط های اداری و دانشگاه ها زننده و نامطلوب می باشند.

میکاپ دانشجویی ساده مدل آرایش دخترانه و دانشجویی برای محیط های اداری
برای زدن رژگونه می توانید از رژگونه های پودری که رنگ های مات و کمرنگی دارند استفاده کنید. رنگ رژلب نیز باید در میکاپ دانشجویی ملایم و کمرنگ باشد بهتر است برای زدن رژلب از برق لب و یا رژلب های مایع استفاده کنید.

مدل آرایش دانشجویی ساده و زیبا مدل آرایش ساده انواع مدل آرایش دانشجویی   مدل آرایش ملایم دخترانه      آرایش ملایم و ساده دانشجویی آرایش دخترانه و لایت مدل آرایش ملایم برای دختران جوان

نکاتی کلی درباره میکاپ دانشجویی

آشنایی با روشهای مختلف حفظ زیبایی اهمیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر اینکه موجب می شود تا همیشه از پوسستان به بهترین شیوه مراقبت کنید، باعث خواهد شد که بدون استفاده از لوازم آرایشی نیز از پوستی شاداب و زیبا برخوردار باشید. با این حال روشهای ارایشی مختلفی برای زیباکردن چهره وجود دارد که از میان آنها می توان به آرایش دانشجویی اشاره داشت؛ حال این نوع میکاپ صورت لازم نیست چندان کامل و حرفه ای باشد بلکه با آرایشی ملیح و طبیعی می توان بهترین میکاپ دانشجویی را داشته باشید، چون استفاده از این میکاپ زیبایی چهره را بیشتر و بهتر نمایان می کند.

میکاپ دانشجویی

از آنجا که دانشگاه محیطی فرهنگی برای کسب علم و دانش می باشد، بنابراین استفاده از مدلهای آرایشی غلیظ پیشنهاد چندان مطلوبی برای استفاده در این مکان و فضا نمی باشد و بهتر است که مدل ارایش خود را متناسب با مکانی که در آن قرار می گیرید، انتخاب کرده و از زیاده روی در این کار بپرهیزید، همچنین از آنجا که دانشجو ساعتهای زیادی از وقتش را مجبور است در فضای دانشگاه و کلاس های درس سپری نماید، بنابراین با گذشت زمان ممکن است، ارایش روی پوست صورت مانده و بماسد یا اینکه قسمتی از آن پاک شود که دراین حالت، چندان خوشایند و زیبا به نظر نمی رسد.

مدل میکاپی دانشجویی

توجه داشته باشید که به هنگام استفاده از میکاپ دانشجویی حتما لازم است از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید، همچنین برای بهتر شدن و شادابی بیشتر رنگ پوست تان، استفاده از کرم پودر با کاور طبیعی یا کرم BB گزینه خوبی می باشد.

آرایش دانشجویی ساده

برای داشتن لب هایی صاف و نرم نیز بهتر است از پوست لب خود لایه برداری کنید، استفاده از رژلب هایی با رنگ طبیعی و همرنگ با لبتان انتخابی عالی هستند، زیرا در صورت پاک شدن، تغییری در زیبایی چهره تان نخواهد داشت. استفاده از ریمل هم می تواند چشم ها را شاداب و باز تر نشان دهد، البته نباید در این کار زیاده روی داشته باشید، به این دلیل که یک چشم ساده و طبیعی هم برای زیبا به نظر رسیدن چشم هایتان کافی می باشد، بنابراین بهتر است برای محیط دانشگاه از انواع خط چشم های مختلف و سایه چشم که در مهمانی ها و مراسم های مختلف استفاده می شود، خودداری کنید، به کار بردن یک رنگ سایه چشم طبیعی می تواند چشمها را زیباتر و بهتر نشان دهد.

میکاپ دانشجویی ساده

برای آرایش ابروها نیز لازم است آن را همیشه مرتب نگه داشته و از مداد ابرو فقط برای پر کردن قسمتهای خالی ابرو استفاده کنید تا ابرو پرپشت و طبیعی به نظر آید، استفاده از رژگونه ای طبیعی و ملایم می تواند چهر تان را شاداب تر نشان دهد.

میکاپ دانشجویی و ملیح

میکاپ دانشجویی بهتر است ساده و ملایم باشد از میکاپ های زنانه و غلیظ برای محیط های دانشگاه استفاده نکنید زیرا این آرایشها سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهند. فراموش نکنید که مدل و سبک آرایش دخترانه شما در محیط بیرون از خانه و محیط های اداری نشان دهنده شخصیت شما است بنابراین بهتر است از مدل میکاپ هایی برای محیط های اداری و دانشگاه استفاده کنید که به شما وقار و متانت بدهند و ظاهر طبیعی تان را حفظ کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *