دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کاردستی با آرمیچر با ایده های جالب و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

آموزش مرحله به مرحله ساخت کاردستی با آرمیچر برای نوجوانان را در این مقاله ملاحظه نموده و با روشی جالب برای ساخت کاردستی علمی با آرمیچر آشنا شوید و این کاردستی زیبا و متفاوت را در منزل بسازید.

ایده های جالب و متفاوتی برای ساخت کار دستی به وسیله آرمیچر مطرح گردیده است که در هر یک از آنها سعی شده است به کمک آرمیچر و استفاده از خلاقیت و ابتکار وسیله ایی جدید و جالب خلق گردد، در ادامه مطلب علاوه بر آموزش ساهت کار دستی با آرمیچر مدل هایی از ساختن کار دستی با آرمیچر را نیز در اهتیار ما عزیزان قرار خواهیم داد تا بتوانید از آن ها ایده بگیرید. اگر شما نیز به دنبال ایده ایی برای ساخت کاردستی جدید به وسیله آرمیچر هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و به کمک این آموزش اقدام به ساخت کار دستی علمی جدید و جالبی نمایید.

آموزش ساخت کاردستی با آرمیچر و باطری :

ساخت انواع مختلف کار دستی علمی نیاز به دقت و توجه فراوانی دارد و در ساخت آنها از وسایل خاصی استفاده می گردد. یکی از انواع کار دستی های خلاقانه علمی که ساخت آن جذابیت زیادی برای نوجوانان دارد، کار دستی به وسیله آرمیچر است. از این رو ما نیز سعی داریم در این مطلب به معرفی این مدل کار دستی ساده پرداخته و مراحل ساخت آن را به طور کامل آموزش دهیم. برای ساخت این کار دستی جالب شما به موارد زیر نیاز دارید.

  • آرمیچر
  • باطری ۹ ولت
  • ۲ عدد بطری کوچک
  • ۴ عدد درب بطری
  • نی و سیخ چوبی
  • چسب حرارتی
  • ماژیک

ساخت کاردستی ساده با آرمیچر

بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به سراغ مراحل تهیه این کار دستی می رویم. برای شروع دو تکه نی پلاستیکی را بر روی بطری که به شکل مستطیل است بچسبانید.

کاردستی ماشین با آرمیچر

حال درب های بطری را سوراخ نموده و آنها را به وسیله سیخ چوبی به نی ها متصل کنید. توجه داشته باشید که این درب ها، حکم چرخ های ماشین را دارند، پس سعی کنید آن را در محل مناسب قرار دهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاردستی های ساده و جالب

ساخت کاردستی های جالب با آرمیچر

در این مرحله به سراغ بطری دایره ایی شکل رفته و آن را با ماژیک علامت زده و سپس برش بزنید. توجه داشته باشید که نوع برش های شما باید با دقت زیاد انجام گیرد. برای این کار از تصویر زیر استفاده نمایید.

کاردستی علمی با ارمیچر کاردستی ماشین با بطری و آرمیچر

حال زمان آن رسیده است که به سراغ آرمیچر بروید و آرمیچر و باطری را بعد از اتصال به هم، به قسمت برش خورده بطری وصل نمایید.

ساخت کاردستی ساده با آرمیچر

حال با استفاده از چسب حرارتی، آرمیچر را به بطری اولیه وصل نمایید.

کاردستی با آرمیچر و باطری

تصویر زیر نمونه تکمیل شده ساخت ماشین با آرمیچر را نشان می دهد به عنوان یکی از کاردستی های شگفت انگیز و خلاقانه مورد استفاده قرار می گیرد و شما نیز می توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

ساخت کاردستی ماشین برقی با ارمیچر

کاردستی با آرمیچر

جدیدترین مدل های خلاقیت با آرمیچر

همانطور که می دانید یکی از سرگرمی های بسیار پرطرفدار ساختن کاردستی می باشد که با وسایل ساده و دور ریختنی می تواند کاردستی های زیبایی در منزل بسیازید و از دیدن آن ها لذت ببرید همچنین ساختن کاردستی کمک زیادی به شکوفا شدن خلاقیت و استعداد در کودکان و نوجوانان می کند.

ساختن کاردستی هواپیما

یکی از شیرین ترین سرگرمی هایی که اکثر افراد در دوران نوجوانی آن را تجربه کرده اند ساختن کار دستی با آرمیچر می باشدکه با آن می توانید کار دستی زیبایی بسازید، در ادامه مطلب مدل هایی از ساخت کار دستی با آرمیچر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که با کمی خلافیت ساخته شده اند تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کار دستی های زیبا و منحر به فردی با آرمیچر بسارید، بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به ساختن کار دستی با این نوع وسیله پرکاربرد دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ایده خلاقانه برای سرگرمی

ساختن کاردستی شیک

ساختن کاردستی جالب

کاردستی با آرمیچر با ایده جذاب

ساخت کاردستی با آرمیچر با ایده خلاقانه

 ساختن کاردستی با آرمیچر با ایده شیک

ساخت مخلوط کن با آرمیچر

ساختن کاردستی جذاب

کار دست ساز شیک با آرمیچر

خلاقیت زیبا با آرمیچر

ایده جالب با آرمیچر برای سرگرمی

خلاقیت های جالب با آرمیچر

ایده شیک در ساخت کاردستی

مدل های خلاقیت با آرمیچر

ضمن سپاس از همرهی شما عزیزان، امیدواریم ساخت ماشین به وسیله آرمیچر برای شما دوستان نیز جذاب بوده باشد و به کمک این آموزش کامل و جالب اقدام به ساخت کار دستی های متنوع تر نمایید. همچنین شما دوستان علاقه مند می توانید بر روی کاردستی کلیک کنید و از دیگر آموزش های جدید و متنوع در این زمینه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *