دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش صورت ۲۰۱۷ با انواع آرایش های حرفه ای برای صورت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

مدل آرایش صورت زیبا و متفاوت می تواند تغییرات زیادی را در چهره خانم ها بوجود آورد در ادامه این مطلب انواع مدل آرایش صورت ۲۰۱۷ را با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدوایم این مدل آرایش ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۷ مدل میکاپ های زیبا و جدید مد می شوند که اغلب خانم ها تمایل دارند از انواع میکاپ صورت ۲۰۱۷ برای میکاپ کردن صورت خود استفاده کنند که این مدل میکاپ ها دارای تنوع زیادی هستند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود از این مدل میکاپ ها برای مکان ها و مهمانی های مختلف استفاده کنید.

اگر مدل آرایش صورت و نحوه انجام آرایش به صورت صحیحی انجام نشود چهره و میکاپ شما ممکن است مصنوعی به نظر برسد. مدل آرایش و نحوه آرایش صورت اگر به درستی انجام شود می تواند عیب های موجود در صورت شما را از بپوشاند.

مدل آرایش صورت زیبا و جدید برای خانم ها جذاب

مدل آرایش صورت ۲۰۱۷ زنانه و دخترانه برای صورت های مختلف

همه خانم ها به مدل میکاپ صورت خود حساس هستند و همیشه تمایل دارند با کمک جدیدترین مدل های آرایش، صورت خود را میکاپ کنند. در ادامه تصاویری از انواع مدل میکاپ صورت ۲۰۱۷ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اواع مدل آرایش صورت 2017 دخترانه

میکاپ ۲۰۱۷ زنانه مخصوص خانم های زیبا و مشکل پسند

بهتر است مدل میکاپ خود را از بین مدل های آرایش صورت ملایم و لایت مد سال انتخاب کنید. مدل آرایش چشم ها و آرایش لب ها و رژگونه از عوامل مهم و تاثیرگذار در آرایش صورت هستند. راز داشتن میکاپی زیبا و ایده آل استفاده از کرم پودر مناسب با رنگ پوست است. برای داشتن آرایش چشم زیبا و متفاوت در مهمانی ها و مجالس بهتر است از مدل سایه چشم و خط چشم مناسبی برای میکاپ چشم های خود استفاده کنید. آرایش چشم ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مراحل در آرایش صورت سال۲۰۱۷ است که باید به درستی انجام شود.

مدل های زیبا آرایش صورت

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل آرایش زنانه زیبا و شیک

نحوه زدن رژگونه روی صورت نیز از مهم ترین عواملی است که باید در میکاپ سال ۲۰۱۷ مورد توجه قرار بگیرد مدل و رنگ رژگونه می تواند در چاقی و لاغری صورت شما تاثیرگذار باشد که بهتر است خانم ها با صورت پر از رژگونه با رنگ تیره و خانم ها با صورت لاغر از رژگونه ها با رنگ روشن و براق استفاده کنند.

مدل های میکاپ زنانه 2017 مدل آرایش صورت زیبا و جدید 2017 مدل میکاپ 2017 مدل آرایش صورت زنانه زیبا مدل آرایش عروس 2017
میکاپ لب ها و میکاپ ابرو ها نیز در مدل آرایش صورت ۲۰۱۷ از اهمیت زیادی برخوردار هستند. رنگ رژ لب مناسب و نحوه کشیدن خط لب می تواند در ظاهر و فرم کلی لب ها تاثیرگذار باشد. و انتخاب مدل ابرو ۲۰۱۷ متناسب با شکل صورتتان شما را جذاب تر می نماید.

مدل آرایش لایت و ملایم 2017

مدل های آرایش صورت زیبا و شیک   آرایش عروس 2017 با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا مدل میکاپ زنانه      آرایش صورت 2017 زنانه و دخترانه مدل آرایش زنانه لایت مدل های زیبا و متفاوت آرایش صورت  مدل آرایش لایت 2017 مدل آرایش صورت 2017 عروس مدل آرایش زنانه 2017 آرایش صورت زنانه مدل آرایش زنانه 2017 مدل آرایش صورت زیبا و جذاب

مدل میکاپ صورت دخترانه ۲۰۱۷ زیبا و جدید

اغلب خانم ها و دختران جوان بدون توجه به فرم صورت مدل میکاپ خود را از بین مدل میکاپ صورت مد سال ۲۰۱۷ انتخاب می کنند که ممکن است مدل میکاپ انتخابی شان متناسب با فرم صورت آن ها نباشد که در این صورت چهره آن ها نامطلوب می شود بنابراین بهتر است ابتدا فرم صورت و فرم چشم های خود را تشخیص دهید سپس میکاپ مناسبی را برای صورت خود انتخاب کنید.

مدل آرایش ملایم دخترانه 2017 آرایش صورت دخترانه و زنانه 2017 مدل های زیبا و جدید آرایش صورت آرایش صورت دخترانه 2017 مدل های زیبا و جدید آرایش صورت 2017 آرایش صورت دخترانه 2017
مدل آرایش دخترانه بهتر است از بین آرایش های لایت و ملایم ۲۰۱۷ انتخاب شود تا چهره طبیعی دختران جوان حفظ شود. مدل آرایش های غلیظ و زننده مانند آرایش خلیجی و آرایش عربی فقط سن شما را بیشتر از حد معمول نشان می دهند و برای دختران جوان این مدل آرایش ها نمی توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل آرایش صوت زیبا و حرفه ای 2017 آرایش 2017

در این مطلب انواع مدل آرایش صورت ۲۰۱۷ زنانه و دخترانه را مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید میکاپ زیبا و متفاوتی را برای صورت خود انتخاب کنید و در مکان ها و مهمانی های مختلف زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *