دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر چند دکوراسیون پذیرایی زیبا و ساده در خانه های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۴ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

پذیرایی ویترین منزل است بنابراین باید در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید, در ادامه این مطلب انواع دکوراسیون پذیرایی ایرانی با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

پذیرایی مهم ترین بخش در هر خانه ای است و دکوراسیون داخلی آن می تواند روی روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد. امروزه در دکوراسیون پذیرایی ایرانی می توانید از دو نوع سبک مدرن و کلاسیک استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی و طرح و مدل وسایل پذیرایی شما بستگی دارد.

اتاق پذیرایی فضایی از منزل است که بیشتر مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد و علاوه بر این در منازل ایرانی پذیرایی محلی برای دور هم بودن افراد خانواده است از این رو اغلب خانواده های ایرانی به چیدمان و دکوراسیون پذیرایی منزل خود حساس هستند.

دکوراسیون پذیرایی با طراحی شیک و متفاوت

دکوراسیون پذیرایی ایرانی با طراحی شیک و کاربردی

برای چیدمان پذیرایی بهتر است ابتدا نقطه کانونی پذیرایی را مشخص کنید. نقطه کانونی در پذیرایی تلویزیون و یا شومینه است, بعد از انتخاب نقطه کانونی می توانید مبلمان را رو به رو و در اطراف نقطه کانونی قرار دهید. طرح و مدل مبلمان را بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید.

دکوراسیون پذیرایی ایرانی دکوراسیون پذیرایی با سبک ایرانیدکوراسیون داخلی پذیرایی با چیدمان زیبا دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی مدرن و زیبا دکوراسیون زیبا و متفاوت پذیرایی ایرانی با چیدمان مدرن دکوراسیون داخلی پذیرایی با طراحی شیک

می توانید بعد از چیدن مبلمان در اتاق پذیرایی از قالیچه ای با طرح ایرانی برای جلوی مبلمان استفاده کنید. مدل پرده اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین وسایلی است که می تواند روی زیبایی و جذابیت پذیرایی تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است پرده پذیرایی را با توجه به سایر وسایل موجود در پذیرایی منزل خود انتخاب کنید.

دکوراسیون پذیرایی با طراحی زیبا و متفاوت دکوراسیون داخلی پذیرایی با چیدمان ایده آل و مدرن دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن دکوراسیون پذیرایی ایرانی مدرن
طراحی نورپردازی اتاق پذیرایی یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی ایرانی است. در دکوراسیون اتاق پذیرایی ایرانی اغلب برای طراحی نورپردازی از لوستر های زیبا استفاده می شود که بهتر است مدل و سبک لوستر با دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

       طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی     دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی     دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی   دکوراسیون پذیرایی ایرانی با دیزاین زیبا و کاربردی

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی ایرانی با چیدمان شیک و مناسب

تزیین دیوار پذیرایی یکی از تاثیرگذار ترین عوامل روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی پذیرایی است شما می توانید با نصب کاغذ دیواری ها با طرح های زیبا و متفاوت دیوار پذیرایی را به اثر هنری شیک و متفاوتی تبدیل کنید. تزیین دیوار با شلف های دیواری و تابلو های زیبا نیز می تواند دکوراسیون پذیرایی را متفاوت و مدرن تر از همیشه سازد. نقاشی روی دیوار پذیرایی یکی دیگر از ایده های جالب برای تزیین دیوار پذیرایی خانه های ایرانی است. با قرار دادن گلدان ها و گیاهان طبیعی می توانید دکوراسیونی شیک و مدرن پذیرایی را ایده آل و متفاوت تر از همیشه کنید.

دکوراسیون پذیرایی ایرانی کوچک دکوراسیون مدرن و زیبا پذیرایی با طراحی شیک دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی با طراحی مدرن و متفاوت دیزاین دکوراسیون پذیرایی طراحی دکوراسیون شیک و مدرن پذیرایی طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی با چیدمان مدرن

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی در بین خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است, در این مطلب انواع طراحی دکوراسیون پذیرایی ایرانی را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این دیزاین ها بتوانید به دکوراسیون شیک و ایده آل خود دست یابید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *