دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با این ایده های بکر همسرتان را سورپرایز کنید!

  • یلدا محمدی
  • ۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

جالب ترین ایده ها برای سورپرایز همسر در مناسبت های مختلف از جمله تولد و سالگرد ازدواج را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین ایده برای غافلگیری و سورپرایز همسرتان باشند.

سورپرایز همسر، از جمله مواردی است که می تواند لحظاتی زیبا و جذاب را در زندگی زناشویی فراهم آورد، مطمئنا هیچ یک از ما زندگی یکنواخت و سرد را دوست نداریم  اغلب ترجیح می دهیم اقدامات هیجان انگیز و جالبی در زندگی انجام دهیم. روش ها و ایده های متنوع و جالبی در زمینه خوشحال کردن و غافلگیری برای همسرتان وجود دارد که در این مقاله قصد معرفی برخی از آنها را داریم و به شما یاد می دهیم که چگونه با فعالیت های ساده و کم هزینه لحظاتی رویایی و زیبا برای خود و همسرتان فراهم آورید.

ایده های جدید سورپرایز همسر در روز تولد و سالگرد ازدواج :

روش های متفاوتی از خرید هدیه تا تدارک یک مهمانی دو نفره یا به وجود آوردن یک اتفاق خوب می تواند باعث غافلگیری همسر شود، اما آنچه که در این مقاله معرفی می نماییم استفاده از ابتکار و خلاقیت و به کار گیری ایده های جالب و خلاقانه برای غافلگیر کردن همسر است. توجه داشته باشید که شما با این کار علاوه بر نشان دادن عشق و محبت خود، می توانید لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی را خلق نمایید. در ادامه راهکارهایی متفاوت در این زمینه را مشاهده فرمایید.

سورپرایز کردن شوهر

مهمانی دونفره

برای سورپرایز نمودن همسرتان می توانید به تزیین منزل پرداخته، شامی خوشمزه تدارک دیده و مهمانی کوچک دو نفره ایی برپا نمایید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر این مهمانی لباس مورد علاقه او را بپوشید و سعی کنید فضایی عاشقانه با موزیک مورد علاقه اش ایجاد نمایید.

ایده برای سورپرایز کردن

خرید هدیه

شما می توانید هدیه ایی زیبا و متفاوت برای همسرتان تهیه نمایید. برای سورپرایز نمودنش به سراغ هدایای بروید که انتظار خرید آنها را از جانب شما ندارد و آن را بعد از کادوپیچ و تزیین نمودن لابه لای وسایل شخصی یا در اتومبیلش قرار دهید و به گونه ایی برنامه ریزی کنید که متوجه هدیه اش شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خلاقیت برای تهیه کادو برای همسر

دفترچه یادداشت از خاطرات عاشقانه

برای خوشحالی و غافلگیری همسر همچنین می توانید  نامه ایی عاشقانه بنویسید و یا دفترچه یادداشتی که خاطرات زیبا و عاشقانه تان را در آن ثبت نموده اید، به وی هدیه دهید. سعی کنید نامه را در محلی مناسب قرار داده تا وی بعد از بیدار شدن از خواب یا در حال انجام کارهای شخصی متوجه آن شود.

سورپرایز با نامه عاشقانه برای همسر

برای سورپرایز تولد همسرتان می توانید بدون اطلاعش جشنی کوچک با حضور خانواده و دوستان صمیمی برپا نموده و وی را غافلگیر نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است به گونه ایی رفتار کنید که همسرتان فکر کند شما روز تولدش را فراموش کرده اید.

سورپرایز کردن همسر

تزیین خانه

اگر سالگرد ازدواجتان نزدیک است و قصد دارید همسرتان را در آن روز غافلگیر نمایید می توانید به تزیین خانه برای سالگرد ازدواج پرداخته و فضایی رمانتیک و عاشقانه قبل از حضور همسرتان در منزل فراهم آورید و شبی رویایی و زیبا را در کنار هم سپری نمایید.

ادیه برای سورپرایزی همسر

برنامه ریزی سفر به مکان مورد علاقه همسر

با برنامه ریزی و هماهنگی های از پیش تعیین شده، برنامه ایی برای سفر به مکانی که همسرتان دوست دارد، فراهم آورید. برای غافلگیری بیشتر می توانید بدون اطلاع همسرتان برایش مرخصی گرفته و وی را در عمل انجام شده قرار دهید و اطمینان داشته باشید که این کار شما باعث خوشحالی همسرتان می شود.

سورپرایز برای سالگرد ازدواج

غافلگیری با برنامه رادیویی مورد علاقه اش

اگر همسرتان اهل گوش کردن به برنامه های رادیویی است، از قبل آهنگی خاطره انگیز را انتخاب نموده و با تماس با برنامه مورد نظر، بخواهید که آهنگ را در زمان مشخص پخش نموده و به همسرتان هدیه کنند. مطمئنا باشید شنیدن آن آهنگ و اسمش از برنامه مورد علاقه اش بهترین هدیه محسوب می گردد و باعث غافلگیری و سورپرایز وی می شود.

سورپرایز همسر با هدیه برای تولد

خوشحالی همسر با هدیه بدون مناسبت

از دیگر ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر تهیه گل و هدیه بدون مناسبت است، گاهی لازم است بدون هیچگونه مناسبتی همسرتان را غافلگیر نموده و علاقه تان را به وی نشان دهید، برای اینکار می توان از هر یک از روش های بالا استفاده نمود. این غافلگیری حتی می تواند به بهانه تشکر و قدردانی از محبت های وی باشد.

سورپرایز کردن همسر با گل و هدیه

نوشتن نامه عاشقانه

برای همسرتان نامه ای عاشقانه بنویسید، شاید امروزه عده ای تصور کنند که با وجود شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، واتس آپ و .. که پیام های زیادی در آن ردو بدل می شود، دیگر نیازی به نوشتن نامه به شکل سنتی نیست.

اما باید بدانید که نامه هایی که بر روی کاغذ آورده می شوند، دارای ارزش معنوی بالاتری برای خانوم ها هستند، زیرا نامه ای که بر روی کاغذ می آید، قطعا با میزان توجه و اندیشه بیشتری نوشتن شده است، استفاده ازنامه برای افرادی که در ابراز احساسات خود و به زبان اوردن حرف هایی که با همسرشان دارند خجالت می کشد، روش مناسبی است. حال نامه را می توایند در کمد یاکشوی درآور وی گذاشته و نیز از عطر مخصوصی که همیشه از آن استفاده می کنید، روی نامه بزنید تا همسرتان با باز کردن نامه حضور شما را حس کند.

شگفت زده شدن همسر

خرید باکس گل

خرید گل از روشهای کلاسیک برای سورپرایز کردن خانوم ها می باشد، از این رو می توانید با تهیه گل مورد علاقه همسرتان یا باکس گل زیبا وی را شگفت زده و خوشحال کنید.

برای انجام این کار حتما نیاز به مناسبت خاصی نمی باشد و اگر در زمانی باشد که همسر شما انتظار دریافت چنین هدیه ای را از شما ندارد، با بروز واکنش های شورانگیز و مثبتی از سمت وی مواجه خواهید شد و حتی یادآوری این اتفاق می تواند تا مدت ها هر دوی شما را سر ذوق آورده و صمیمت بین شما را زیادتر نماید.

در صورتی که نمی دانید همسرتان چه گلی را بیشتر از همه دوست دارد، بهتر است خرید باکس گل رز اولین انتخاب تان باشد، زیرا این هدیه تقریبا همه خانوم ها را ذوق زده و بسیار خوشحال خواهد کرد.

غافلگیر کردن همسر

ارسال بادکنک و عروسک به محل کار همسر

از آنجا که معمولا کودک درون زن ها همیشه زنده است، بنابراین با خرید عروسکی دلنشین و بادکنک های به هم وصل شده می توانید همسرتان را با این هدیه زیبا توسط پیک در مسیر رسیدن همسرتان در محل کار به خانه شگفت زده کنید، استفاده از یادداشتی از شما که بر روی بادکنک ها نصب شده باشد، جذابیت هدیه بیشتر شده و همسرتان شادی بی نظیری را تجربه خواهد کرد.

ایده هایی برای سورپرایز همسر

غافلگیری با ویدئو قبل از تحویل هدیه، تهیه غذای مورد علاقه همسر و … نمونه های دیگری از ایده های خوشحال کردن همسرتان می باشند.

با برخی از ایده های جالب و جدید برای سورپرایز همسر آشنا شدید، امیدواریم با به کارگیری این روش ها بتوانید لحظاتی دلنشین و رویایی برای خود و همسرتان فراهم آورید. حال اگر به دنبال روش هایی برای انجام تزیینات مختلف برای غافلگیر کردن همسرتان هستید، حتما سری به بخش تزئین منزل زده و با ایده های خلاقانه در این زمینه نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *