دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با این ۵ ماسک طبیعی رشد سریع موهایتان را تجربه کنید

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

از زمان های گذشته تا به امروز اغلب مردم در جستجوی انواع راه های مختلف برای رشد سریع موهایشان بوده اند. بهترین روش برای رشد سریع موها استفاده از ماسک های طبیعی و خانگی است, در ادامه ۵ ماسک مو برای رشد سریع موها را معرفی خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به دوره میان سالی روند رشد سریع موها کاهش می یابد که بهتر است برای رشد سریع موها استفاده از محصولات شیمایی را کنار بگذارید و از مواد و ماسک های طبیعی برای رشد سریع موهای خود استفاده کنید. ماسک موها بر خلاف کرم ها و داروی های شیمیایی دارای هیچگونه عوارض جانبی نیستند. استفاده از انواع ماسک موها برای رشد سریع موها و رویش مجدد موها می تواند در مدت زمان مشخصی شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی هر انسانی است. اگر شما دچار کاهش روند رشد موها شده اید می توانید با کمک روش ها و ماسک های طبیعی به افزایش روند رشد موهایتان کمک کنید این روش های طبیعی به موهای شما آسیبی وارد نمی کنند. در ادامه طرز تهیه ۵ ماسک تاثیرگذار موها برای رشد سریع موهای سر را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

انواع مایک موهای طبیعی برای افزایش رشد موها

معرفی ۵ ماسک مو برای رشد سریع مو ها

ماسک موهای طبیعی زیادی برای رویش مجدد موها و تسریع روند رشد موها موجود هستند, شما می توانید این ماسک موها را با کمک مواد طبیعی و با صرف هزینه کمی در منزل تهیه کنید.

انواع ماسک موی طبیعی برای رشد سریع موها

۱. ماسک موی روغن زیتون و لیموترش برای رشد سریع موها

این ماسک مو به عنوان تقویت کننده موی سر نیز عمل می کند و روند رشد موهای شما را افزایش می دهد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود از این ماسک مو در هفته یک بار استفاده کنید.

ماسک آب لیمو ترش و روغن زیتون

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مواد لازم

  • روغن زیتون : ۲ قاشق چایخوری
  • آب لیمو ترش : ۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه ماسک برای رشد سریع مو

ابتدا در ظرفی مناسب آب لیمو ترش را با روغن زیتون به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را روی موهایتان بریزید و پوست سرتان را با کمک این ماسک مو ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه موهای خود را با آب و شامپو بشویید.

۲. ماسک سفیده تخم مرغ

این ماسک مو برای رشد سریع موها و لطافت و نرمی موهای سر مفید است. ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا کنید و سپس سفیده تخم مرغ را به مدت ۱۵ دقیقه روی موهایتان قرار دهید. استفاده منظم از ماسک سفیده تخم مرغ به تسریع رشد موهایتان کمک می کند.

ماسک سفیده تخم مرغ ماسک سفیده تخم مرغ برای رشد سریع مو ها

۳. ماسک موی رزماری و شیر نارگیل

مواد لازم

  • برگ خشک شده رزماری : ۲ قاشق چایخوری
  • شیر نارگیل : ۳/۴ فنجان
  • روغن ویتامین E : یک قاشق چایخوری

طرز تهیه ماسک

ابتدا برگ خشک رزماری را به همراه شیر در ظرف مناسبی بریزید و سپس ظرف را به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت ملایم شعله گاز قرار دهید سپس مخلوط این مواد را صاف کنید و روغن ویتامین E را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد مخلوط شده ماسک را درون ظرف شیشه ای مناسبی بریزید و ظرف را در یخچال نگهداری کنید.

ماسک موی شیر نارگیل و برگ خشک رزماری

روش استفاده از ماسک

برای استفاده از این ماسک طبیعی ابتدا موهای خود را بشویید و خشک کنید سپس ۱/۲ از ماسک مو را به موهای خود بمالید و با کمک کلاه موهایتان را بپوشانید. باقی مانده ماسک را می توانید بعد از گذشت ۱۰ روز استفاده کنید.

معرفی 5 ماسک مو برای رشد سریع مو

۴. ماسک موی سس مایونز

ابتدا موهایتان را با کمک آب گرم مقداری مرطوب کنید و کمی سس مایونز به پوست سر خود بزنید و موهایتان را به کمک سس مایونز ماساژ دهید سپس موهایتان را با کمک کلاه به مدت ۲۰ دقیقه بپوشانید و بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را به کمک شامپو رقیق شده و آب بشویید.
اگر موهای خشکی دارید می توانید از ماسک سس مایونز هفته ای یک بار استفاده کنید و در غیر این صورت باید از این ماسک ماهی یکبار استفاده کنید.

ماسک سس مایونز برای رشد سریع موها

۵. ماسک موی آب سیب زمینی

آب سیب زمینی مانند آب پیاز می تواند در افزایش روند رشد موها و درخشندگی موها تاثیر گذار باشد.

مواد لازم

  • آب ۲ عدد سیب زمینی بزرگ
  • زرده تخم مرغ : ۱ عدد
  • عسل : ۱ قاشق

طرز تهیه ماسک برای تقویت مو

ابتدا دو عدد سیب زمینی بزرگ را رنده کنید و آب آن ها را به کمک پارچه ای تمیز بگیرید سپس عسل و زرده تخم مرغ را به آب سیب زمینی اضافه کنید و همه این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و مخلوط این مواد را روی موهای خود بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را به کمک آب و شامپو بشویید.

ماسک آب سیب زمینی

در این مطلب با ۵ ماسک مو برای رشد سریع مو ها آشنا شدید شما می توانید با کمک هر یک از این ماسک ها روند رشد موهای خود را افزایش دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ماسک طبیعی و ماسک مو کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *