دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل آرایش ترکی زیبا و متفاوت برای خانم های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۸ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

انتخاب مدل و سبک آرایش صورت مناسب یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها است, در این مطلب انواع مدل آرایش ترکی زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این میکاپ های زیبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش صورت زیبا و مناسب می تواند جذابیت ظاهری شما را چند برابر کند. سبک های آرایش صورت متفاوت هستند و اغلب خانم ها تمایل دارند از مدل آرایش ترکی، مدل آرایش عربی، مدل آرایش اروپایی و … برای آرایش صورت خود در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنند.

اغلب خانم ها به میکاپ کردن صورت شان علاقه مند هستند و تمایل دارند همیشه با چهره ای جذاب و متفاوت و آراسته در مهمانی ها و مجالس شرکت کنند. مدل های میکاپ ترکی از انواع سبک های زیبا و متفاوت میکاپ صورت است و اگر شما تمایل دارید تا با میکاپ متفاوتی در مهمانی ها حضور پیدا کنید بهتر است که از میکاپ صورت ترکی استفاده کنید.

میکاپ ترکیه ای زیبا و جدید

مدل آرایش ترکی زیبا و جذاب

سبک میکاپ ترکی با میکاپ صورت ایرانی کمی متفاوت تر است, در ادامه این مطلب قصد داریم تا انواع مدلهای زیبا و جدید ارایش صورت ترکی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما را با این نوع سبک ارایش صورت زیبا و متفاوت آشنا سازیم.

مدل های آرایش ترکیه ای زیبا و جدید

انواع مدل های آرایش ترکیه ای زنانه

در مدل میکاپ ترکی از انواع رنگ های گرم و ملایم استفاده می شود. میکاپ ترکی مدل های متفاوتی دارد و شما می توانید برای تنوع در مدل میکاپ های خود از این سبک آرایشی نیز استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

برای انتخاب مدل میکاپ ترکیه ای نیز مانند همه مدل های آرایش صورت زنانه و دخترانه باید به فرم صورت و ویژگی های ظاهری خود توجه کنید سپس از بین مدلهای آرایش ترکی، مدل مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

آرایش های ترکی سبک های لایت و ملایمی دارند و در اغلب آرایش های ترکی از رنگ های ملایم و زیبا برای سایه چشم استفاده می شود.

مدل های آرایش ترکی   مدل های زیبا و جدید آرایش ترکیه ای مدل های میکاپ ترکیه ای مدل آرایش ترکی   مدل آرایش ترکی زیبا و جدید آرایش ترکی مدل آرایش ترکی زیبا و جذاب مدل آرایش ترکی زیبا و جدید مدل های زیبا و شیک میکاپ ترکیه ای مدل های شیک و متفاوت میکاپ ترکیه ای مدل های زیبا و متفاوت میکاپ ترکیه ای مدل های آرایش ملایم ترکی زنانه مدل میکاپ ترکیه ای زیبا و جدید   انواع مدل های آرایش ترکی مدل آرایش ترکی زنانه مدل میکاپ ترکیه ای

مدل آرایش دخترانه ترکیه ای

دختران جوان می توانند برای میکاپ صورت خود از انواع مدل میکاپ های ترکیه ای ملایم استفاده کنید. بهتر است قبل از انتخاب آرایش دلخواه خود به رنگ های استفاده شده در سایه چشم و رژ لب دقت کنید و از انواع مدل های میکاپ برای میکاپ صورت خود استفاده کنید که چهره طبیعی و دخترانه شما حفظ شود. در اغلب میکاپ های ترکی دخترانه از خط چشم استفاده نمی شود و برای میکاپ چشم ها در میکاپ های ترکی دخترانه اغلب از سایه ها با رنگ ملایم و ریمل استفاده می شود.

مدل آرایش ترکی برای خانم های زیبا مدل های زیبا و جدید آرایش ترکی مدل آرایش ترکیه ای زنانه و دخترانه مدل آرایش ترکی زیبا و شیک مدل آرایش ترکی لایت مدل های زیبا و متفاوت آرایش ترکیه ای آرایش ترکیه ای زیبا

آشنایی با مراحل آرایش ترکیه ای

انتخاب مدل و سبک آرایش صورت مناسب از جمله دغدغه های مهم خانوم ها می باشد زیرا یک آرایش مناسب و زیبا می تواند در جذابیت ظاهر و زیبایی چهره شما تاثیر زیادی داشته باشد. حال از آنجا که اغلب خانوم ها تمایل به آرایش کردن صورت دارند و دوست دارند که با چهره ای آراسته و جذاب در مهمانی ها و مجالس شرکت نمایند، بنابراین باید در انتخاب سبک های آرایشی خود دقت لازم را داشته باشند.

مدل میکاپ ترکی

همانطور که در بالا ملاحظه کردید، مدل آرایش ترکیه ای از انواع سبک های آرایشی زیبا و جذاب است که همچون آرایش عربی و آرایش اروپایی طرفدران زیادی دارد، اکنون در ادامه تصایر مدلهای مختلف میکاپ ترکیه ای قصد داریم شما را با مراحل این نوع آرایش دوست داشتنی آشنا نماییم :

  • در ابتدا با استفاده از یک رژگونه براق به رنگ صورتی طلایی بر روی گونه ها بزنید.

مراحل مدل میکاپ ترکی

  • سپس سایه قهوه ای طلایی براق را برای پوشاندن قسمت چین خورده پلک بالا استفاده کنید به طوری که تکیه بر گوشه بیرونی چشم باشد و نیز با ژل بی رنگ به ابرو هایتان حالت دهید.

مدل آرایش ترکی زیبا

  • با استفاده از سایه طلایی تیره بر روی پلک بالا و پایین بزنید و مرز ان را محو نمایید.
  • با استفاده از مداد مشکی داخل چشم را بکشید و برای پلک بالا و پایین خط چشم بکشید به طوری که به سمت بیرون، خط چشم شما ضخیم تر باشد.

مدل میکاپ ترکی جدید

  • برای مژه ها نیز از ریمل بلند کننده استفاده کنید.

مدل میکاپ ترکی جذاب

  • همچنین از رژ لب مات صورتی برای آرایش لب ها استفاده کنید.

تصاویر میکاپ ترکی

در این مطلب با انواع مدل میکاپ ترکی زنانه و دخترانه جدید آشنا شدید که امیدواریم این مدل میکاپ ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل میکاپ صورت متناسب با فرم صورتتان را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *