آرگا
  • کد خبر: 95943
    تعداد بازدید : 1,060 بازدید
    تاریخ انتشار : ۲۰ آبان, ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
    تعداد نظرات: ۰ نظر
      

    رژیم شیر و خرما معجزه ای برای لاغری شما

    یکی از بهترین رژیم ها برای کاهش وزن سریع در چند هفته رژیم شیر و خرما است. این رژیم برای افرادی که می خواهند وزن خود را برای چند هفته برای رفتن به مهمانی و مراسم کاهش دهند بسیار مفید و موثر است. در این مقاله با معجزه لاغری این رژیم مفید آشنا خواهید شد.

    یکی از رژیم های کوتاه مدت برای لاغری فوری رژیم شیر و خرما است. رژیم شیر خرما برای یک و دو نهایتا چهار هفته می باشد که در این مدت می توان میزان ۷ تا ۹ کیلو کاهش وزن داشت. از این رژیم مفید به دلیل وجود خواص شیر می توان برای پاک سازی بدن قبل از رژیم اصلی استفاده کرد. این رژیم برای افرادی که می خواهند در عرض چند هفته وزن خود را برای شرکت در مهمانی یا مراسم کم کنند بسیار مفید و موثر است.

    انواع رژیم شیر علاوه بر کاهش وزن، موجب پاک سازی بدن از سموم نیزمی شوند و به همین دلیل مسکن اعصاب می باشد و فشار روانی در فرد رژیم گیرنده را بسیار کاهش می دهد. این نکته را توجه داشته باشید که این رژیم را بیش از ۲ هفته ادامه ندهید، اگر می خواهید دوباره از مزیت های این رژیم استفاده کنید می توانید بعد از گذشت سه ماه این رژیم را تکرار نمایید.

    رژیم لاغری

    رژیم شیر و خرما معجزه ای برای لاغری

    رژیم های شیر به دلیل دارا بودن کلسیم فراوان موجب سلامت عضلانی و اسکلتی به ویژه در خانم ها می شود. اگر شما اضافه وزن بالایی دارید می توانید برای دو هفته قبل از شروع رژیم اصلی از رژیم لاغری شیر و خرما استفاده نمایید تا بدن شما را از سموم مضر پاک نماید. همچنین می توانید در کنار رژیم اصلی هر سه ماه یک بار این رژیم را استفاده نمایید. همراه با این رژیم در طول روز می توانید ورزش کنید تا با کمک ورزش از افتادگی عضلات جلوگیری شود. رژیم شیر و خرما مانند رژیم شیر و موز نوشیدن آب را در طول روز فراموش نکنید. هر لیوان شیر میزان ۱۱۰ کالری و هر عدد خرما میزان ۲۵ کالری انرژی دارد. برای رژیم کاهش وزن شیر و خرما دو دستور وجود دارد.

    رژیم شیر و خرما

    روش اول رژیم شیر و خرما

    صبحانه: ۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ عدد خرما + ۱ عدد میوه
    نهار: ۲ لیوان شیر کم چرب + ۲ عدد خرما + نصف یک عدد موز
    عصرانه: ۱ لیوان شیر کم چرب + ۱ عدد خرما + ۱ عدد میوه
    شام: نصف سینه مرغ کباب شده یا آب پز شده + یک عدد سیب زمینی کوچک آب پز یا کباب شده + یک کاسه سالاد بدون چربی (شامل گوجه، هویج، کرفس، خیار، کاهو و…)
    در روز هم می توان درصورت داشتن انرژی کافی، ورزش های سبک انجام داد.
    به جای مرغ می توان از همان مقدار گوشت کبابی بدون چربی یا ۲ عدد تخم مرغ یا ۱ ماهی کوچک کباب شده استفاده کرد. در سالاد می توانید ۱ قاشق غذاخوری ماست اضافه کنید.

    رژیم لاغری

    روش دوم رژیم لاغری شیر و خرما

    هفته اول – انتظار ۳ تا ۴ کیلو کاهش وزن در این هفته:
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    شام: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (سس قرمز، ماست، سرکه، نمک) یا هویج یا کاهو یا خیار
    به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

    حتما بخوانید:  رژیم لاغری علمی و موثر با کاهش 10 کیلو در 14 روز

    هفته دوم – روز اول و دوم (ادامه رژیم شیر خرما):
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    شام: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار یا هویج
    به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

    هفته دوم – روز سوم (رژیم متعادل):
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۵ قاشق غذاخوری برنج + مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
    شام: ۵ قاشق غذاخوری برنج + مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
    میان وعده: ندارد.

    هفته دوم – روز چهارم و پنجم (بازگشت به رژیم شیر خرما):
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    شام: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار یا هویج
    به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

    هفته دوم – روز ششم (رژیم متعادل):
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۵ قاشق غذاخوری برنج + مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
    شام: ۵ قاشق غذاخوری برنج + مقداری از هر نوع غذا که تمایل داشتید مانند چند تکه مرغ آب پز (به جز غذاهای سرخ کردنی و چرب)
    میان وعده: ندارد.

    هفته دوم – روز هفتم (بازگشت به رژیم شیر خرما):
    صبحانه: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    نهار: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    شام: ۱ لیوان شیر + ۹ عدد خرما
    میان وعده صبح و عصر: سالاد کاهو (ماست، سرکه، سس قرمز، نمک) یا کاهو یا خیار یا هویج
    به جای شیر می توانید ماست استفاده کنید.

    هفته سوم:
    یک روز رژیم شیر و خرما و یک روز رژیم متعادل (یعنی یک روز در میان)
    روزهای شیر و خرما میان وعده دارد.
    روزهای رژیم متعادل میان وعده ندارد.

    کاهش وزن

    همانطور که در این مقاله گفته شد یکی از بهترین رژیم ها برای کاهش ورن در چند هفته رژیم شیر و خرما می باشد. این رژیم علاوه بر کاهش وزن موجب سم زدایی بدن نیز می شود. پیشنهاد می کنیم برای داشتن اطلاعات در زمینه رژیم های دیگر لاغری به بخش رژیم لاغری مراجعه نمایید.

    منبع : آرگا

    برچسب ها :