دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های خانه هایی با دکوراسیون بنفش با طراحی ایده آل

  • یلدا محمدی
  • ۹ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

داشتن خانه ایی زیبا با دکوراسیون بنفش میتواند ایده جالب و قابل توجهی برای همه کسانی باشد که به دنبال تنوع و ایجاد فضایی متفاوت هستند. در ادامه میتوانید مدل های زیبا و شیک این سبک دکوراسیون را مشاهده فرمایید و از ایده های آن برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنید.

قدرتمند ترین عنصر طبیعت رنگ است و استفاده از رنگ مناسب تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون دارد. دکوراسیون بنفش نیز به دلیل خاصیت شادابی و سلامت و همچنین القای حس وفاداری و صداقت طرفدارهای زیادی دارد و اغلب افراد از این رنگ جذاب و دوست داشتنی و یا ترکیبی از رنگ بنفش با سایر رنگ ها در دکوراسیون منزل استفاده می کنند. در ادامه به معرفی چند طراحی منزل با استفاده از رنگ بنفش می پردازیم تا پایان همراه ما باشید.

ایده های جدید و زیبا برای داشتن دکوراسیون بنفش در منزل:

دکوراسیون بنفش برای منزل ایده جالب و جذابی است و به این دلیل که رنگ بنفش طیف های مختلفی بین رنگ یاسی تا بنفش مخملی تیره دارد، برای دکوراسیون تمام قسمت های منزل می توان از طیف های مختلف این رنگ استفاده کرد. در ادامه چند مدل از شیک ترین مدل های دکوراسیون با رنگ بنفش را معرفی می کنیم که هر یک می توانند ایده مناسبی برای طراحی دکوراسیون منزل شما با این رنگ دوست داشتنی باشند.

رنگ بنفش در دکوراسیون آشپزخانه:

استفاده از رنگ بنفش در طراحی دکوراسیون آشپزخانه جلوه خاصی به فضای داخلی آشپزخانه می بخشد و آن را از حالت یکنواختی خارج می کند. رنگ بنفش انتخاب مناسبی برای کابینت ها و همچنین دیوارها و سایر وسایل آشپزخانه است.

آشپزخانه بنفشدکوراسیون بنفشدکوراسیون بنفشآشپزخانه بنفشآشپزخانه بنفش

دکوراسیون پذیرایی بنفش:

از آنجایی که اتاق پذیرایی باید مکانی آرام و جذاب برای پذیرایی از مهمان باشد میتوانید از رنگ بنفش در دکوراسیون آن استفاده کنید تا علاوه بر جذابیت و زیبایی، القا کننده حس صمیمیت نیز باشد. در ادامه چند مدل از جدیدترین مدل های اتاق پذیرایی با دکوراسیون بنفش را مشاهده می فرمایید.

مبلمان بنفشاتاق پذیرایی بنفشاتاق پذیرایی بنفشدکوراسیون جدید

اتاق خواب بنفش:

در اتاق خواب می توانید با استفاده از طیف های مختلف رنگ بنفش فضایی با چیدمان آرام و ملایم ایجاد کنید، رنگ بنفش می تواند رنگ مناسبی برای دیوارهای اتاق خواب و همچنین سرویس خواب و دکوراسیون داخلی اتاق خواب باشد. در ادامه مدل های شیک و زیبای دکوراسیون اتاق خواب بنفش را مشاهده می فرمایید که در دکوراسیون آنها از طراحی های جالب و قابل توجهی استفاده شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون اتاق خواب بنفشاتاق خواب بنفشدکوراسیون اتاق خواب بنفشدکوراسیون اتاق خواب بنفش

ترکیب بنفش و سایر رنگ ها در دکوراسیون:

برای انجام دکوراسیون مناسب میتوانید از ترکیب رنگ بنفش با رنگ های دیگر استفاده کنید که در این میان استفاده از رنگ های سفید، زرد و سبز ایده های زیبایی برای دکوراسیون منزل می باشند و با کمک ترکیب مناسب این رنگ ها با بنفش میتوانید به دکوراسیون ایده آل دست یابید.

دکوراسیون زرد و بنفشدکوراسیون سبز و بنفشدکوراسیون زرد و بنفشدکوراسیون زرد و بنفشدکوراسیون سفید و بنفشدکوراسیون سفید و بنفشدکوراسیون سفید و بنفش

امیدواریم از مشاهده مدل های دکوراسیون بنفش لذت برده باشید و بهترین دکوراسیون را مناسب با فضای منزل انتخاب و اجرا کنید. برای مشاهده مدل های بیشتر از بخش دکوراسیون دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *