دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های هانیه توسلی با ژست های جالب و متفاوت

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۹ دی ۱۳۹۵
  • ۰

هانیه توسلی یکی از معروف ترین و جذاب ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان می باشد که در این مطلب ما قصد داریم شما عزیزان را با مجموعه عکس های هانیه توسلی با گریم های مختلف و همچنین با بیوگرافی کامل وی آشنا سازیم.

هانیه توسلی یکی از بازیگران زن جوان و با استعداد است که تاکنون شاهد هنرنمایی های وی در سریال ها و فیلم های سینمای و تلویزیونی مختلفی بوده ایم، که موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب نموده اند و در بسیاری از جشنواره های فیلم فجر تندیس های زیبایی را از آن خود کرده است. در این مطلب مجموعه ایی از جدیدترین عکس های هانیه توسلی را مشاهده خواهید نمود و با این بازیگر توانا بیشتر آشنا خواهید شد.

هانیه توسلی با هنرنمایی بی نظیر خود توانست تا خیلی زود نظر بینندگان و همچنین کارگردانان و تهیه کنندگان را به سوی خود جلب کند و اکثر فیلم های او با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد. وی در سال ۱۳۹۰ عنوان بهترین بازیگر زن را در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با بازی در فیلم “دهلیز” را کسب کرد.  در ادامه جذاب ترین و جدیدترین عکس های هانیه توسلی در مکان های مختلف با تیپ های متفاوت را مشاهده خواهید نمود.

تصاویر زیبا و جذاب هانیه توسلی

عکس های هانیه توسلی در مکان های متفاوت

هانیه توسلی با بازی در مجموعه تلویزیونی “غریبه” توانست تا نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند و بازی موفقی را پشت سر گذارد. پس از آن برای هنرنمایی در فیلم سینمایی “شام آخر” از وی دعوت شد و در این فیلم به شدت درخشید. بازی فوق العاده جذاب و زیبای او در فیلم “شب های روشن” باعث شد تا به رقیبی سرسخت برای بازیگران زن در سینمای ایران تبدیل شود. با اینکه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر مختص وی بود اما این جایزه را به نیکی کریمی تقدیم کردند. در ادامه برخی از عکس های جدید هانیه توسلی را ملاحظه می فرمایید.

عکس های جالب و متفاوت هانیه توسلی عکس جدید هانیه توسلی

تصاویر جالب و جذاب هانیه توسلی عکس باحجاب هانیه توسلی عکس های جالب و دیدنی هانیه توسلی تیپ جدید هانیه توسلی

جدیدترین تصاویر هانیه توسلی عکس زیبا و خاص هانیه توسلی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جدیدتربن عکس های هانیه توسلیعکس دیدنی و جالب هانیه توسلی

تصاویر زیبا و جدید هانیه توسلی ژست جالب و متفاوت هانیه توسلی

عکس های هانیه توسلی با ژست های جالب عکس جدید و زیبای هانیه توسلی

انواع عکس های جالب هانیه توسلی هانیه توسلی با ظاهری دیدنی

تصاویر بسیار زیبای هانیه توسلی هانیه توسلی با ژست زیبا

تصاویر زیبا و جذاب هانیه توسلی عکس جدید و جالب هانیه توسلی

مجموعه عکس های زیبا و جالب هانیه توسلی عکس زیبا و دیدنی هانیه توسلی

عکس های زیبا و جذاب هانیه توسلی تیپ جدید  هانیه توسلی

همانگونه که می دانید هانیه توسلی یکی از بازیگران زن موفق است که تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی شده و در جشنواره های مختلفی حضور داشته است، در ادامهبرهی از عکس های وی را که مربوط به حضورش در محافل و جشنواره ها می باشد، مشاهده می فرمایید.

 تصاویر زیبای هانیه توسلی در مکان های مختلف عکس های جالب و دیدنی هانیه توسلی تصاویر زیبا و جذاب هانیه توسلی عکس های جالب و جذاب هانیه توسلی جدیدترین عکس های هانیه توسلی عکس های هانیه توسلی به همراه بیوگرافی وی

بیوگرافی هانیه توسلی:

هانیه توسلی در ۱۷خرداد ماه ۱۳۵۸ در همدان متولد شد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران می باشد. او چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش در یک مجله حرفه منتقد بودن را بر عهده داشت. خواهر دیگرش یکی از موفق ترین جراحان مغز و هدیه خواهر دیگرش در آمریکا خواننده می باشد. خواهر کوچک او در رشته طراحی شهری تحصیلات خود را به پایان رسانده است. هانیه توسلی در یکی از جشنواره های تئاتر در نمایش پدر توسط نصرالله قادری انتخاب شد و پس از آن در فیلم “روی جاده نمناک” به کارگردانی آقای مهدی کرم پور هنر خود را به نمایش گذاشت و در آخر نیز با بازی در کنار محمد رضا گلزار در فیلم “شام آخر” وارد عرصه سینما شد. او علاوه بر هنر بازیگری به عکاسی و نقاشی نیز علاقه بسیاری دارد. در ادامه عکس های هانیه توسلی را می توانید مشاهده نمایید.

عکس های زیبا و جذاب هانیه توسلی

فیلم های سینمایی:

به خاطر پونه

دهلیز

ابرهای ارغوانی

آقا یوسف

مادر پاییزی

عصر جمعه

کافه ستاره

شب های روشن

گاهی به آسمان نگاه کن

زمان می ایستد

و…

جدیدترین تصاویر هانیه توسلی

فیلم های تلویزیونی:

قلب یخی ۱۳۹۱

شمس العماره  ۱۳۸۸

میوه ممنوعه ۱۳۸۶

وفا ۱۳۸۵

غریبه۱۳۷۹

عکس های جالب و جذاب هانیه توسلی

فیلم های کوتاه:

دیر وقت ۱۳۸۳

روی جاده نمناک ۱۳۸۰

تصاویر و بیوگرافی هانیه توسلی

در این مطلب گالری عکس های هانیه توسلی با تیپ های خاص و گریم های متفاوت را مشاهده کردید که امیدواریم این تصاویر مورد پسندتان واقع شده باشد. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران از مجله آرگا مراجعه نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *