دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

مدل موها دارای تنوع زیادی هستند و برای هر فرم صورتی مدل موها متفاوت هستند, در ادامه این مطلب انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مدل موها بتوانید به مدل موی مورد نظر و ایده آل خود دست یابید.

خانم هایی که صورت آنها گرد است باید از مدل موهایی استفاده کنند که گردی صورت آن ها را کمتر نشان دهد. اگر صورت شما گرد است و تصمیم گرفته اید که موهایتان را کوتاه کنید بهتر است موهای خود را با انواع مدل موهای کوتاه برای صورت گرد کوتاه کنید این مدل ها اغلب به گونه ای هستند که می توانند صورت شما را کشیده تر نشان دهند.

مدل موی برای صورت گرد با مدل مو برای صورت کشیده متفاوت است و بهتر است قبل از کوتاهی  موهایتان فرم صورت خود را بشناسید و سپس به انتخاب مدل مو اقدام کنید تا چهره شما جذاب و کشیده تر از همیشه به نظر برسد.

انواع مدل موهای زنانه برای صورت گرد

انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد زنانه و دخترانه

اگر طول صورت با عرض صورت برابر باشد و فاصله گونه ها از یکدیگر کم باشد فرم صورت گرد است و همچنین افراد با صورت گرد گونه های پر و چانه ای گرد دارند. خانم ها با فرم صورت گرد باید مدل مویی را انتخاب کنند که موهای آن ها در دو طرف صورت حجم زیادی نداشته باشد. برخی از افراد تصور می کنند که هیچ مدل مویی وجود ندارد تا بتواند گردی صورت آن ها را کشیده تر نشان دهد در صورتی که این تفکر نادرست است و مدل موهای زیادی برای خانم ها با صورت گرد وجود دارد که فرم صورت آن ها را متعادل تر نشان می دهد.

مدل موی زنانه کوتاه جدید و زیبا
برای کوتاه کردن موهای خود بهتر است از مدل موی مصری و مدل موی چتری حجیم استفاده نکنید زیرا این مدل ها گردی صورت شما را بیشتر نشان می دهند. مدل موهای لایه ای و مدل موهای چتری که پشت گوش جمع می شوند برای افراد با صورت گرد می توانند ایده مناسبی باشند.
مدل موی لیر برای خانم ها با صورت گرد مناسب است و این مدل مو با برش هایی که روی موها ایجاد می کند حجم موها را در دو طرف صورت زیاد نشان نمی دهد و همچنین گردی صورت را تا حدودی می پوشاند.
برای صورت ها با فرم گرد بهتر است از مدل موهای چتری یک طرفه و چتری لیر که به صورت کج روی چشم را می پوشاند استفاده کنید. در ادامه این مطلب تصاویر مدل موهای کوتاه برای صورت گرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل موها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل موی زیبا برای صورت گرد انواع مدل مو برای صورت گرد انواع مدل موهای زنانه برای صورت گرد مدل موی کوتاه زنانه

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل موی زیبا و متفاوت برای صورت گرد

مدل موی کوتاه دخترانه مناسب صورت گرد

مدل موی کوتاه زنانه جدید و زیبا

مدل مو کوتاه مخصوص صورت گرد

مدل موی کوتاه برای صورت گرد زنانه و دخترانه

مدل موی زنانه مناسب خانم ها با صورت گرد

انواع مدل موهای زنانه برای صورت گرد

مدل موی کوتاه زنانه مناسب صورت های گرد

انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد   مدل موی خیلی کوتاه مناسب افراد با صورت گرد

مدل موی کوتاه برای صورت گرد زنانه و دخترانه

مدل مو جدید کوتاه برای صورت های گرد و دایره ای

مدل موهای زنانه و دخترانه برای صورت گرد   مدل موی زنانه زیبا برای صورت های گرد مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای صورت گرد

مدل موی فر درشت کوتاه مناسب صورت گرد مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه شیک و زیبا انواع مدل موی زنانه جدید و زیبا جدیدترین مدل موهای زنانه مدل موی زنانه زبیا و جدید مدل موی کوتاه و زیبا زنانه مدل موی زنانه زیبا و جدید کوتاه

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید مدل مو اگر با دقت انتخاب شود می تواند گردی صورت شما را تا اندازه ای بپوشاند. انواع مدل موی کوتاه برای صورت گرد را در این بخش از دنیای مد مجله آرگا در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که انتخاب هر یک از این مدل موها می تواند برای شما ایده مناسبی باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *