دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن با تور با انواع ایده های جدید و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

طراحی ناخن با تور یکی از انواع روش های جالب و فانتزی برای دیزاین ناخن ها است, در ادامه این مطلب انواع مدل های طراحی ناخن با کمک تور را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

برای دیزاین ناخن ها روش های متفاوتی وجود دارد و شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه و جالب ناخن هایتان را به زیبایی دیزاین کنید. دیزاین ناخن با تور از انواع ایده های جالب و جدید برای دیزاین ناخن ها است و شما می توانید برای انواع مهمانی ها و مجالس مختلف ناخن هایتان را با کمک این ایده جالب به زیبایی دیزاین کنید.

طراحی زیبا ناخن ها یکی از دغدغه های بزرگ برای خانم ها است و بیشتر خانم ها برای دیزاین ناخن های خود ترجیح می دهند به سالن های آرایش و زیبایی مراجعه کنند. دیزاین ناخن با تور، طراحی ناخن با چسب نواری و طراحی ناخن با نگین از انواع مدل های مختلف برای طراحی ناخن ها هستند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

nail-designs-with-lace-fabric-2

انواع ایده های جالب و جدید برای طراحی ناخن با تور

برای دیزاین ناخن با تور ابتدا زیر سازی لاک را روی ناخن های خود انجام دهید سپس اجازه دهید تا لاک پایه به خوبی پاک شود سپس پارچه ای توری را بردارید و با کمک قیچی از پارچه توری به اندازه ناخن های خود ببرد و پارچه توری را روی ناخن هایتان قرار دهید و لاک مناسبی را روی ناخن ها بزنید سپس بعد از اینکه لاک مقداری خشک شد توری را از روی ناخن بردارید. این روش دیزاین ناخن زیبا و شیک است و برای خانم هایی که به دیزاین ناخن حساس هستند می تواند ایده مناسب و جالبی باشد.

nail-designs-with-lace-fabric-12
در ادامه تصاویری از انواع دیزاین ناخن با تور را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

nail-designs-with-lace-fabric-3 nail-designs-with-lace-fabric-4 nail-designs-with-lace-fabric-5 nail-designs-with-lace-fabric-6 nail-designs-with-lace-fabric-7 nail-designs-with-lace-fabric-9 nail-designs-with-lace-fabric-10 nail-designs-with-lace-fabric-11  nail-designs-with-lace-fabric-13 nail-designs-with-lace-fabric-14 nail-designs-with-lace-fabric-15 nail-designs-with-lace-fabric-16 nail-designs-with-lace-fabric-17 nail-designs-with-lace-fabric-18 طراحی ناخن با تور با انواع ایده های جدید و جذاب

  •  آرون گروپس

برای طراحی ناخن ها باید مهارت و خلاقیت لازم را داشته باشید تا بتوانید ناخن هایتان به بهترین نحو طراحی کنید. در این مطلب چند مدل طراحی ناخن با استفاده از تور را مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این ایده های جالب و متفاوت ناخن هایتان را به زیباترین شکل ممکن طراحی نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *