دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل قلاب بافی رومیزی جدید و زیبا با طرح های متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

عکس های انواع مدل قلاب بافی رومیزی جدید و شیک را در این مطلب مشاهده نموده و از این طریق بهترین و شیک تزین رومیزی قلاب بافی را انتخاب نموده و شروع به بافت نمایید.

طرح قلاب بافی رومیزی را می توان از جمله قلاب بافی های زیبا و جذابی نامید که طرفداران زیادی دارد و می تواند زینت بخش فضای منزل باشد. اگر شما نیز قصد تهیه رومیزی را دارید و تصمیم گرفته اید با هنر قلاب بافی اقدام به تهیه یک رومیزی زیبا و شیک نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با انواع مختلف رومیزی های قلاب بافی و مدلهای قلاب بافی شیک و زیبای مناسب رومیزی آشنا شوید و از این طریق بهترین انتخاب را داشته باشید.

عکس های مدل قلاب بافی رومیزی زیبا و شیک :

قلاب بافی هنری ظریف و زیبا می باشد که با یادگیری اصول اولیه و الگو برداری از انواع نقشه قلاب بافی می توان اقدام به انجام بافت های مختلف نمود. این هنر زیبا اغلب توسط خانم های باسلیقه و هنرمند انجام می گیرد و دارای تنوع بسیار زیادی است. در این میان انواع طرح قلاب بافی رومیزی به این دلیل که کاربرد زیادی در منزل دارند از طرفداران بیشتری برخوردارند. اگر قلاب بافی را به صورت مبتدی آموخته اید پیشنهاد می کنیم از انواع مدل قلاب بافی ساده و آسان که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می فرمایید برای شروع کار استفاده نمایید.

طرح ساده برای قلاب بافیبافت رومیزی با قلابمدل جدید قلاب بافیمدل های رومیزی قلاب بافی مدل قلاب بافی ساده مدل رومیزی زیبارومیزی های قلاب بافی جدیدبافت رومیزی جدید با قلاب

بعد از اینکه به توانایی های لازم در جهت بافت رومیزی دست یافتید می توانید به سراغ طرح های پیچیده تر بروید و با هنر خود زیباترین رومیزی ها را تهیه نمایید. همانطور که قبلا در آموزش بافت پادری با قلاب نیز مطرح نمودیم، انتخاب طرح بافت کاملا سلیقه ایی است و بهتر است متناسب با فضای داخلی منزل طرح ایده آل و مناسب را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. طرح های زیر می توانند الگوی مناسبی در این زمینه باشند.

مدل رومیزی قلاب بافیمدل بافت رومیزی با قلابمدل های رومیزی قلاب بافیعکس قلاب بافی رومیزیمدل قلاب بافی رومیزی مستطیلمدل قلاب بافی رومیزی با نقشه مدل قلاب بافی رومیزی جدید طرح رومیزی قلاب بافی مدل هیا قلاب بافی رومیزی با نقشه و طرح

علاوه بر قلاب بافی های ساده می توان از انواع طرح قلاب بافی برجسته نیز برای رومیزی استفاده نمود، طرح گل های برجسته یا طرح قو، پروانه و … می توانند انتخاب مناسبی در این زمینه باشند. در ادامه تصاویری از این طرح قلاب بافی ها را مشاهده می فرمایید که برای بافت برخی از آنها می توانید از آموزش بافت گل با قلاب استفاده نموده و گل های برجسته و زیبایی روی رومیزی قلاب بافی خود داشته باشید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل قلاب بافی رومیزی قلاب بافی با گل برجسته مدل های جدید رومیزی رومیزی های قلاب بافی مدل قلاب باقی برای رومیزی رومیزی دو رنگ قلاب بافی مدل های قلاب بافی جدید رومیزی قلاب بافی طرح قو مدل قلاب بافی سه رنگمدل ساده رومیزی قلاب بافی

 انواع طرح قلاب بافی رومیزی که در این مطلب ملاحظه نمودید تنها بخشی از مدلهای قلاب بافی می باشند که می توانید از آنها الگو برداری نمایید. برای مشاهده طرح های بیشتر و متنوع تر و همچنین آموزش های زیبا و جدید در این زمینه به بخش قلاب بافی مراجعه نموده و از مطالعه ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *