دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های تونیک زنانه اسپرت و مجلسی را اینجا ببینید!

  • ندا خوشرو
  • ۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل تونیک زنانه از انواع لباس های زنانه است که در طرح های اسپرت و مجلسی و با رنگ های مختلفی در مغازه ها موجود است و شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

تونیکها کاربردهای مختلفی می توانند داشته باشند و طرح های متنوع تونیک برای خانم ها با اندام های مختلف مناسب می باشند, بهتر است طرح تونیک را هم مانند سایر لباس های خود با توجه به ویژگی های ظاهری اندام خود انتخاب کنید, در ادامه مطلب انواع مدل تونیک های زیبا و جدید را مشاهده خواهید کرد.

تونیک ها با پارچه های مختلفی دوخته می شوند, انواع مدل تونیک های حریر و ریون و نخی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین تونیک ها هستند, مدل تونیک حریر و ریون برای مهمانی ها و مجالس مناسب هستند.

مدل تونیک زنانه با طرح های زیبا و شیک

مدل تونیک زنانه با طرح های زیبا و جدید مد سال

در هنگام انتخاب مدل تونیک باید فاکتور های مختلفی نظیر کیفت پارچه و دوخت, راحتی , سایز را در نظر بگیرید. جنس پارچه تونیک را می توانید با توجه به فصلی که می خواهید آن را بپوشید انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل تونیکهای خانومانه با طرح های شیک و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

مدل تونیک زنانه با طرح های ساده و مجلسی

تونیک های مجلسی شیک و جذاب برای خانم ها

اغلب خانم ها در مهمانی غیر رسمی و دور همی های خانوادگی ترجیح می دهند که از انواع مدل تونیک مجلسی استفاده کنند. توجه داشته باشید برای داشتن تونیک ها با تن پوش های زیبا و متفاوت باید خط کمر تونیک و یقه و سر آستین ها در محل صحیح خود قرار بگیرند. تونیک های مجلسی را می توانید با شلوار جین ساده و ساپورت های مجلسی بپوشید.

مدل تونیک ساده و مجلسی زنانه مدل تونیک مجلسی زنانه تونیک مجلسی زنانه مدل تونیک مجلسی زنانه زیبا و جدید مدل تونیک حریر زیبا و شیک مدل های زیبا و شیک تونیک زنانه
تونیک های مجلسی در انواع طرح های آستین بلند و آستین کوتاه و با قد های مختلفی موجود هستند. اگر شما دارای اندام چاقی هستید بهتر است از تونیک ها با رنگ های تیره تری در مهمانی ها استفاده کنید و علاوه بر این تونیکی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد از پوشیدن تونیک های تنگ و یا گشاد خودداری کنید زیرا این مدل ها فقط اندام شما را نامطلوب تر نشان می دهند. خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع تونیک ها با رنگ های شاد و روشن استفاده کنند.

  •  آرون گروپس

  مدل تونیک مجلسی زنانه تونیک مجلسی زنانه مدل تونیک زنانه حریر   مدل تونیک مجلسی زنانه مدل تونیک مجلسی زنانه جدید مدل تونیک حریر زنانه با طرح های شیک مدل تونیک زنانه با طرح های اسپرت انواع مدل های تونیک زنانه

انواع مدل های زیبا و جدید تونیک اسپرت

تونیک های اسپرت از انواع تونیک های پرطرفدار در بین خانم های جوان هستند, از تونیک های اسپرت می توانید در منزل به عنوان لباس راحتی استفاده کنید همچنین برخی از طرح های این مدل تونیک ها برای مهمانی ها کوچک نیز مناسب هستند. تونیک های خانگی اسپرت را بهتر است با انواع شلوار کشی و ساپورت های با طرح های ساده در منزل بپوشید.

مدل تونیک اسپرت زنانه مدل تونیک اسپرت مدل تونیک زیبا اسپرت مدل تونیک اسپرت زنانه مدل تونیک اسپرت زنانه جدید مدل تونیک اسپرت زنانه مدل تونیک اسپرت زنانه با طرح های زیبا و جدید مد سالانواع مدل های زیبا و جدید تونیک زنانه مدل تونیک اسپرت با طرح های جدید مدل های تونیک زنانه با طرح های مجلسی انواع مدل تونیک اسپرت زنانه تونیک زنانهمدل تونیک تابستانی زنانه

مدل تونیک گلدار نخی برای دختران جوان

تونیک ها یکی از انواع لباس های محبوب دختران جوان می باشد که به تناسب فصل و مکانی که در آن حضور پیدا می کنند از مدل تونیک های متنوع با جنس های مختلف استفاده نمایند. از مناسب ترین تونیک های مخصوص فصل تابستان، مدل تونیک نخی گلدار می باشد که به دلیل طرح جذاب این تونیک ها دختر خانم های زیادی علاقمند به پوشیدن این مدل تونیک هستند. راحتی و سبکی این مدل تونیک ها نیز دلیل مهم دیگری برای انتخاب آن ها توسط دختران می باشد. بنابراین این پوشش به دلیل خنک بودن پارچه های نخی می تواند تا حدودی از گرمای تابستان بکاهد و از این جهت بهترین انتخاب برای شما دختر خانم های فعال است تا راحت تر مشغول به فعالیت های روزانه خود باشید.

جدیدترین مدل تونیک زنانه

در این مجموعه، سعی کرده ایم مدل های بسیار شیک و زیبا از انواع مدل تونیک دخترانه با جنس پارچه نخی گلدار را ارائه نماییم. به دلیل تنوع در طرح و رنگ دختر خانم های عزیز می توانند با تماشایی این مدل ها، تونیک مد نظر خود را با طرح و دوخت دلخواه انتخاب نمایند.

مدل تونیک نخی دخترانه جدید

مدل تونیک نخی دخترانه جذاب

مدل تونیک نخی دخترانه تماشایی

مدل تونیک نخی آستین کوتاه

مدل تونیک نخی دخترانه گلدار

قشنگ ترین مدل تونیک زنانه

مدل تونیک نخی دخترانه بی نظیر

مدل تونیک نخی دختران جوان

تونیک نخی شیک دخترانه

تونیک نخی قشنگ دخترانه

تونیک نخی خاص دخترانه

جذاب ترین مدل تونیک زنانه

تونیک نخی طرح دار دخترانه

تونیک نخی تابستانی دخترانه

تونیک نخی آبی گلدار دخترانه

تونیک نخی خوش رنگ دخترانه

تونیک نخی دخترانه با طرحی زیبا

مدل تونیکهایی با طرح های زیبا و شیک مد سال را در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مشاهده کردید, شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها تونیک مناسبی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع طرح های تونیک زنانه می توانید به بخش مدل تونیک مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *