دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کت دامن دخترانه بسیار شیک برای انواع مهمانی ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

امروزه کت و دامن های دخترانه در انواع مدل های متفاوت و زیبا دوخته می شوند و دختران جوان می توانند با توجه به استایل خود طرح زیبایی از کت و دامن دخترانه را برای شیک پوش و جذاب بودن انتخاب نمایند.

کت و دامنها از انواع لباس های کلاسیک و زیبا است و در کشور های غربی این نوع لباس به عنوان لباس رسمی کاربرد دارد ولی در ایران از مدل کت دامن دخترانه، و زنانه به عنوان لباس مجلسی در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می شود.

لباس های مجلسی مدل های مختلف و زیبایی دارند و در انواع پیراهن های مجلسی و کت و شلوار و کت و دامن و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح زیبایی از این لباس ها را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخاب کنید.

مدل کت دامن دخترانه

مدل کت دامن دخترانه با انواع طرح های  شیک مجلسی

کت و دامن ها در انواع رنگ های مختلف و با پارچه های متنوع طراحی می شوند. رنگ های شاد کت و دامن نظیر قرمز و صورتی و سبز در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار هستند. اگر شما تمایل دارید که از کت و دامن ها با رنگ مشکی استفاده کنید بهتر است کت و دامن های ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید زیرا این مدل کت دامن را می توانید راحت تر با شومیز و یا بلوز زیر کت و کفش مجلسی تان ست کنید. برخی از دختران جوان تمایل دارند که در مهمانی ها و مجالس مختلف از کت و دامن ها با رنگ های متضاد استفاده نمایند که در این صورت بهتر است از رنگ های مکمل یکدیگر نظیر قرمز و مشکی و یا خاکستری و مشکی و رنگ هایی از این قبیل استفاده شود.

انواع مدل های کت و دامن دخترانه مدل های شیک و زیبا کت دامن دخترانه کت و دامن سفید دخترانه
بلوز زیر کت نیز یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برخی از کت ها دارای یقه های مناسبی هستند و شما می توانید آن ها را به تنهایی نیز بپوشید ولی اگر تمایل دارید که کت و دامن را با بلوز بپوشید باید به هماهنگی و مطابقت بلوز با رنگ کت و دامن توجه کنید اغلب خانم ها از بلوز ها با رنگ سفید برای زیر کت خود استفاده می کنند.
برای اینکه شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید بهتر است کت و دامن خود را با کفش های کلاسیک مجلسی بپوشید, رنگ کفش را می توانید هم رنگ کت و یا دامن خود انتخاب کنید و یا از کفشی با رنگ متضاد با کت و دامن خود استفاده کنید.

کت و دامن دخترانه کت و دامن دخترانه زیبا و شیک مدل های زیبا کت و دامن انواع مدل های کت دامن دخترانه زیبا و شیک انواع مدل های کت و دامن دخترانه کت و دامن دخترانه با طرح های زیبا و شیک مدل های زیبا کت و دامن دخترانه کت و دامن دخترانه با طرح های زیبا و شیک مدل های زیبا و متفاوت کت و دامن دخترانه کت دامن مجلسی دخترانه مدل کت و دامن کوتاه دخترانه کت و دامن دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل های زیبا و شیک کت و دامن دخترانه انواع مدل های کت و دامن مدل کت و دامن سفید دخترانه با طرح های زیبا انواع مدل های کت و دامن دخترانه شیک و متفاوت مدل کت و دامن دخترانه

در این مطلب انواع طرح های زیبا و متنوع مدل کت دامن مخصوص دختران جذاب و شیک پوش را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح های زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها به مدل کت و دامن دلخواه خود دسترسی پیدا کنید, در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کت دامن دخترانه و زنانه به بخش مدل کت و دامن مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *