دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل ابرو ۲۰۱۵ شیک و نحوه ی آرایش ابرو

  • پرستو محمدی
  • ۸ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

مدل ابروی۲۰۱۵ با مدل های قبل بسیار متفاوت است و نوع آرایش ابرو در این مدل ها خاص هستند. شما می توانید با دیدن چندین عکس از مدل ابروی جدید و به روز مدل ابروی زیبایی برای خودتان انتخاب کنید. این مدل ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند بسیار ساده و راحت آراسته می شوند. در این بخش با شیک ترین مدل ابروی۲۰۱۵ در خدمتتان خواهیم بود.

نحوه ی آرایش ابرو شیک و زیبا :

اگر ابروانی کم پشت و کوتاه دارید نگران نباشید شما هم می توانید ابرو هایتان را به زیبایی آرایش کنید برای آرایش ابرو به سبک جدید نیازی به داشتن ابرو هایی پرپشت و بلند ندارید هرچند که در صورت داشتن ابرو هایی پر آرایش طبیعی تر می شود ولی با ابروهایی کوتاه هم میتوان این آرایش ها را انجام داد.
برای آرایش ابرو به چند وسیله ساده نیاز دارید : موچین، تیغ، برس ابرو، قیچی کوچک مخصوص ابرو ، سایه ابرو یا اکوا ، مداد ابرو و…
برای اینکه ابرو هایتان به زیبایی آرایش شوند ابتدا باید ابرو ها را مرتب کنبد و مو های اضافی زیر ابرا بچنید و بالای ابرو هارا تیغ بزنید تا مو های زیر و مزاحم از جذابیت ابرو هایتان کم نکند.

حال باید یک قاب ابرو مناسب برای چهره تان پیدا کنید و در بیشتر فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی میتوانید شابلون ابرو تهیه کنید و اگر خودتان مهارت آن را دارید با مداد ابرو محدوده ی ابرو هایتان را مشخص کنید مانند تصویر زیر

آموزش طراحی ابرو جدید و شیک

حال میتوانید داخل این قاب را با سایه ابرو اکوا و یا با مداد ابرو پر کنید
نکته طلایی : برای طبیعی تر به نظر رسیدن ابرو ها مداد ابرو با اکوا را به صورت هاشور بکشید تا ابرو ها مصنوعی دیده نشوند.

حال وقت آن است که اگر از قاب ابرو بیرون زده اید آنرا با کرم بپوشانید و دور ابرو را منظم و مرتب کنید. با این روش ها می توانید مدل ابروی خود را مانند مدل ابروی ۲۰۱۵ بیاراید و از آن لذت ببرید. عکس های زیر آموزش مرحله به مرحله ی آرایش ابروها را نشان میدهد.

نحوه ی آرایش ابرونحوه ی آرایش ابرو 2015

  •  آرون گروپس

آموزش طراحی ابرو جدید و شیک

مدل ابروی ۲۰۱۵ شیک و جذاب برای خانم های با سلیقه :

با نحوه ی آرایش ابرو آشنا شدید در زیر عکس هایی از مدل ابروی ۲۰۱۵ را مشاهده خواهید کرد که تمامی این مدل ها با همین شیوه ای که گفته شد آراسته شده اند. برای انتخاب مدل ابرو جدید باید علاوه بر فرم چشم هایتان به آرایش چشم های خود نیز توجه داشته باشید زیرا با این متد های آرایش چشم جدید و مدرن مدل چشم ها نیز بسیار متفاوت خواهند شد.

مدل ابرو 2015 مدل ابرو 2015 مدل ابرو 2015 مدل ابرو 2015 مدل ابرو جدید مدل ابرو جدید و زیبا مدل های زیباس آرایش ابرو مدل ابرو زیبا شیکترین مدل ابرو های 2015 شیکترین مدل ابرو های 2015 شیکترین مدل ابرو های 2015 آرایش ابرو 2015 آرایش ابرو 2015 آرایش ابرو 2015 آرایش ابرو 2015 آرایش ابرو زیبا مدل های ابرو 2015

با مدل ابرو۲۰۱۵ شیک و جدید آشنا شدید و نحوه ی آرایش ابرو را به طور کامل توضیح دادین امیدواریم مطالب این بخش مور پسندتان واقع شده باشد در صورتی کهتایل دارید مدل های بیشتری از آرایش چشم و ابرو ببینید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *