دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چند مدل دکوراسیون آشپزخانه شیک که الگوهای مناسبی هستند

  • ندا خوشرو
  • ۲ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

در دیزاین داخلی خانه های ایرانی به طراحی دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی داده می شود. در ادامه این مطلب انواع مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و زیبا برای خانه های ایرانی مدرن و لوکس را مشاهده خواهید کرد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های منزل است که کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را برای انجام آشپزی و فعالیت های دیگر در آنجا سپری می کند از این رو باید به مدل دکوراسیون آشپزخانه اهمیت داده شود شما می توانید با کمک ایده های کم خرج و ساده دکوراسیون آشپزخانه تان را به محیطی گرم و با نشاط تبدیل کنید.

امروزه اغلب افراد به طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت زیادی می دهند و برای بیشتر افراد مهم است آشپزخانه شان دارای چیدمان نو و مدرن باشد تا بانوی خانواده در محیط آشپزخانه احساس آرامش و نشاط بیشتری کند.

طراحی دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه

مدل دکوراسیون آشپزخانه با طراحی جدید و مدرن

چیدمان آشپزخانه با روش های صحیح و مناسب یکی از مهم ترین نکاتی است که می تواند بر روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذار باشد, در این مطلب ما فصد داریم شما را با انواع ایده های مختلف برای دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی آشنا سازیم که امیدواریم این ایده های مدرن و متفاوت مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک

مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی جدید و شیک

کابینت های آشپزخانه از انواع وسایلی هستند که در فضای آشپزخانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند بنابراین مدل و طرح کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی دکوراسیون آشپزخانه است. در آشپزخانه های ایرانی اغلب از مدل کابینت ام ی اف و یا چوبی استفاده می شود که این مدل کابینت ها می توانند فضایی متفاوت را در دکوراسیون آشپزخانه بوجود آورند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون آشپزخانه زیبا و مدرن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

علاوه بر مدل کابینت آشپزخانه و طرح کفپوش ها چیدمان صحیح وسایل آشپزخانه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر وسایل مورد نیاز آشپزخانه در مکان های مخصوص به خود چیده شوند آشپزخانه به فضایی مدرن و با نظم تبدیل می شود.

دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه ایرانی

مدل طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدل دکوراسیون آشپزخانه زیبا و شیک مدل دکوراسیون آشپزخانه مدرن و لوکس
طراحی نورپردازی آشپزخانه نیز از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر درون آشپزخانه پنجره وجود داشته باشد میتوان با نصب پرده ای نازک و مناسب از نور طبیعی در آشپزخانه بهره مند شد. برای آشپزخانه هایی که فاقد پنجره هستند می توان با نصب انواع لامپ های سقفی و یا لوستر های سقفی نورپردازی ایده آل و مدرنی را در فضای آشپزخانه ایجاد کرد.

مدل دکوراسیون آشپزخانه با طراحی شیک و متفاوت دکوراسیون آشپزخانه مدرن و زیبا دکوراسیون مدرن و سفید آشپزخانه مدل دکوراسیون آشپزخانه با طراحی مدرن و زیبا مدل دکوراسیون زیبا آشپزخانه دکوراسیون مینیمال آشپزخانه دکوراسیون زیبا و مدرن آشپزخانه
اگر آشپزخانه دارای فضای کافی برای چیدمان وسایل مختلف است با قرار دادن یک میز ناهار خوری شیک و زیبا می توانید فضای آشپزخانه را به محیطی گرم و سرگرم کننده تبدیل کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه

انواع مدل های دکوراسیون آشپزخانه کوچک با دیزاین های شیک و متفاوت

یکی از دغدغه های بزرگ برای اغلب خانم ها چیدمان دکوراسیون آشپزخانه های کوچک است در آشپزخانه های کوچک نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. آشپزخانه های کوچک دارای فضای کمتری هستند بنابراین بهتر است برای ایجاد دکوراسیونی منظم و زیبا از همه فضای آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک و مدرن
بهتر است برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه های کوچک از کابینت و کف پوش با رنگ سفید و یا روشن استفاده کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک جلب می کنیم که هر یک از این دکوراسیون های داخلی می توانند برای آشپزخانه شما ایده آل و مناسب باشند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک و مدرن

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک مدل دکوراسیون آشپزخانه کوچک با طراحی مدرن چیدمان آشپزخانه کوچک دکوراسیون آشپزخانه سفید طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و زیباطراحی دکوراسیون برای آشپزخانه های کوچک و مدرن دیزاین دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دکوراسیون داخلی زیبا و جدید آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

در این مطلب چند مدل دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک با طراحی مدرن و زیبا را مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها به دکوراسیون ایده آل و مورد نظر خود در فضای آشپزخانه تان دست یابید. به شما توصیه می کنم برای مشاهده انواع دکوراسیون های شیک آشپزخانه به بخش دکوراسیون آشپزخانه مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *