دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

به همین راحتی لب های برجسته و زیباتری داشته باشید!

  • ندا خوشرو
  • ۷ آذر ۱۴۰۲
  • ۰

برای برجسته کردن لب ها بهتر است از روش های طبیعی استفاده کنید زیرا روش های شیمیایی و یا جراحی ها و تزریق ژل و پروتز دارای عوارض زیادی هستند. در ادامه این مطلب انواع روش های طبیعی برای برجسته شدن لب ها را مشاهده خواهید کرد.

با افزایش سن لب ها به طور طبیعی حجم خود را از دست می دهند و باریک تر می شوند با روش های طبیعی می توانید حجم از دست رفته لب های خود را بازگردانید. اسکراب های خانگی و تمرین های ورزشی ماهیچه های صورت از انواع روش های طبیعی مناسب و بی خطر برای برجسته کردن لب می باشد.

اغلب خانم ها تمایل دارند که لب های برجسته و قلوه ای داشته باشند. بیشتر افراد برای برجسته شدن لب هایشان از روش های شیمیایی و پر هزینه استفاده می کنند که برخی از این روش ها می توانند آسیب های جدی را به لب ها وارد کنند. از بهترین روش ها برای برجسته سازی لب ها روش های طبیعی و خانگی است که این روش ها کاملا بی خطر و کم هزینه هستند.

برجسته کردن لبها با روش های طبیعی و خانگی

روش های طبیعی و خانگی برای برجسته کردن لب

زیبایی و جذابیت ظاهری برای همه خانم ها مهم است بسیاری از خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا و بدون عیب از روش های شیمیایی و جراحی استفاده می کنند که همه این روش ها خطرناک هستند و دارای عوارض زیادی می باشند. چاق شدن صورت و کوچک کردن بینی و درمان لاغری صورت و رفع چین و چروک های صورت و برجسته کردن لبها با روش های طبیعی و خانگی امکان پذیر هستند و شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی عیب های موجود در صورتتان را با روش های طبیعی از بین ببرید.

برجسته کردن لب ها با 7 روش طبیعی

۱. روغن نعنا :

یکی از روش های طبیعی و موثر به منظور برجسته کردن لب ها روغن های طبیعی مانند روغن نعنا و روغن فلفل می باشد که باعث افزایش جریان خون و در نهایت بزرگ شدن لب ها می شود بنابراین می توانید این روغن را روی لب ها ماساژ دهید و اما روغن فلفل را باید با مقداری روغن نارگیل یا آب ترکیب کرده و چند قطره از آن را به بالم لب تان بیفزایید.

۲. موم عسل :

از دیگر راهکارهای طبیعی و تاثیر گذار به منظور برجسته شدن لب ها استفاده از موم عسل است و همچنین خواص فراوانی بر روی پوست لب دارد و کمک زیادی به افزایش حجم موم می کند از این رو، مقداری موم عسل را به لب هایتان بمالید و اجازه دهید چند ساعت بماند و در نهایت آن را بشویید.

  •  آرون گروپس

۳. ویتامین E :

این ویتامین نقش مهمی در برجسته کردن لب ها ایفا می کند و فقط کافی است یک کپسول ویتامین E را بر روی لب ها ماساژ داده تا از فواید بی نظیر آن بهره مند شوید.

۴. لایه برداری لب :

لب ها را نیز مانند پوست به منظور از بین بردن سلول های مرده باید لایه برداری کنید بنابراین اگر تمایل دارید لب های بزرگتر و حجیم داشته باشید بهتر است اقدام به لایه بردای کنید که برای انجام اینکار می توانید از یکی ازاسکراب های صورت تان کمک بگیرید و معجونی از روغن زیتون و شکر قهوه ای تهیه نمایید و به مدت یک تا دو دقیقه لب هایتان را با  آن ماساژ داده تا لب هایتان نرم شود.

۵. استفاده از مسواک خشک

با کمک مسواک خشک می توانید لب ها را حجیم تر و نرم تر کنید. مسواک را به راست و چپ بر روی لب حرکت دهید تا به آرامی سلول های مرده روی لب ها از بین بروند, با این روش عملکرد گردش خون افزایش می یابد و لب ها برجسته تر می شوند. بعد از کشیدن مسواک بر روی لب ها مقداری وازلین را با عسل مخلوط کنید و بر روی لب قرار دهید.

از بین بردن سلول های مرده روی سطح لب با کمک مسواک

۶. دارچین

دارچین یکی از انواع مواد طبیعی مفید برای حجم دادن به لب ها است. دارچین باعث بهبود گردش خون در لبها می شود و به برافروختگی لبها کمک می کند. شما می توانید برای حجیم کردن لبها یک قطره از روغن دارچین را به بالم لب و یا برق لب خود اضافه کنید و سپس مخلوط این مواد را بر روی لب قرار دهید در ابتدا کمی احساس سوزش می کنید که طبیعی است و به تدریج از بین می رود.
برای حجم دادن به لب تان همچنین می توانید یک قاشق چایخوری روغن را با دارچین مخلوط کنید تا مخلوط این مواد به صورت خمیری در آیند سپس با کمک این مواد لب ها را تا زمانی که احساس خارش و یا سوزش کنید ماساژ دهید, حداکثر ۱۰ دقیقه لب تان را با کمک این خمیر ماساژ دهید سپس با کمک پنبه خمیر را از روی سطح لب تان پاک کنید. بهتر است این روش را با نرم کننده لب مورد علاقه خود استفاده کنید.

روش های طبیعی برای برجسته کردن لب ها

۷. کپسول ویتامین E

ابتدا یک کپسول ویتامین E را باز کنید و قبل از خواب محتویات کپسول را بر روی لب ها و اطراف دهان خود بمالید و صبح بعد از بیدار شدن لب های خود را بشویید خواهید دید که لب های شما به طور طبیعی متورم و بر آمده به نظر می رسند.

کپسول ویتامین E برای برجسته سازی لب ها

۸. چرب کردن لب ها با روغن جامد

اگر تمایل دارید که لب ها براق و حجیم و بدون چروک باشند بهتر است هر شب قبل از خواب لب تان را با روغن جامد چرب کنید.

چرب کردن لب ها

۹. برجسته شدن لب به کمک خط لب و رژ لب

شما می توانید با استفاده از یک خط لب صورتی و یا قرمز و رنگ رژ لب همرنگ با خط لب, لب تان را برجسته کنید توجه داشته باشید که باید خط لب را کاملا خارج از محدوده مرز لب ها بکشید و رژ هم رنگ آن را هم بزنید با این روش لب ها برجسته و بزرگ تر خواهند شد.

آموزش برجسته کردن لب ها با رژ لب

۱۰. برجسته سازی لب با کمک مخلوط روغن و شکر

با مخلوط کردن روغن با شکر یا جوش شیرین می توانید اسکراب طبیعی برای برجسته سازی لب را در منزل تهیه کنید ابتدا یک قاشق چایخوری روغن را با شکر یا جوش شیرین به خوبی مخلوط کنید و سپس مقداری از مخلوط این مواد را با کمک مسواک و به آرامی بر روی لب های خود بکشید تا سلول هاس مرده از روی سطح لب از بین بروند سپس این اسکراب طبیعی را با کمک پنبه ای نمناک از روی لب ها پاک کنید.

اسکراب لب

۱۱. سوت زدن

برای بزرگتر کردن لب های خود می توانید هر روز به مدت ۳ تا ۵ دقیقه با صدای بلند و به شدت سوت بزنید قرار دادن لب ها در فرم و حالت سوت زدن باعث بزرگتر شدن آن ها می شود.

برجسته شدن لب ها

۱۲. توت فرنگی

توت فرنگی دارای آنتی اکسیدان های قوی و ویتامین ها می باشد که کمک زیادی به حجیم شدن لب ها می کند، یک عدد توت فرنگی طبیعی رسیده را له کرده سپس به آن کمی عسل بیفزایید، ترکیب به دست آمده را بر روی لب ها ماساژ دهید و پس از ده دقیقه لب هایتان را بشویید.

برجسته کردن لبها بدون جراحی

نکته : از دیگر میوه ها نیز می توانید برای سلامت لب ها استفاده کنید که عبارتند از : شاه توت، کیوی، آلبالو و …

۱۳. دارچین و فلفل

از دیگر راهکارهای طبیعی جهت بزرگ شدن لب ها ترکیب دارچین و فلفل است، داخل یک کاسه نصف قاشق دارچین، نصف قاشق فلفل سیاه و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید سپس با کمک یک مسواک این مخلوط را بر روی لب ها بمالید و زمانی که احساس کردید لب ها کمی متورم شده اند آن را با آب گرم از روی لب ها تمیز کنید.

نکته : توصیه می شود به منظور اطمینان از حساسیت نداشتن به این ترکیب ابتدا آن را بر روی دست تان امتحان کنید.

۱۴. لیمو و مرکبات

مرکبات ترش به خصوص لیمو ترش به دلیل داشتن مقادیر فراوانی ویتامین C به تحریک بافت لب ها کمک کرده و در نتیجه باعث حجیم شدن لب ها می شود، مقداری آب لیمو، عسل و شکر را با هم مخلوط کرده سپس خمیر به دست آمده را بر روی لب ها بمالید.

حجیم شدن لب ها با روش های طبیعی

نکته : می توانید به جای شکر ساده از شکر قهوه ای نیز استفاده کنید و به جای آب لیمو می توانید از آب نارنج یا دیگر مرکبات استفاده نمایید.

۱۵. فلفل قرمز

برای تقویت و حجیم شدن لب ها استفاده از روغن اسانس یا پودر فلفل گزینه بسیار مناسبی است فقط کافی است پودر فلفل را با آب رقیق کرده سپس مخلوط را بر روی لب ها بزنید و بعد از زمان ده دقیقه لب هایتان را بشویید.

برجسته کردن لب ها با روش های طبیعی

۱۶. دارچین و وازلین

کمی دارچین و وازلین را با هم مخلوط کنید تا حالت کرمی شود سپس ترکیب حاصل را به صورت حرکت دورانی بر لب ها به مدت ده دقیقه بمالید و در نهایت بشویید، از این روش هفته یک تا دو بار استفاده کنید.

۱۷. قالب یخ

از دیگر روش های مفید و موثر برای بزرگ کردن لب استفاده از قالب یخ است که باعث از بین بردن سلول های مرده می شود، می توانید روزی یک بار به مدت دو دقیقه قالب یخ را بر روی لب ها ماساژ دهید تا کم کم شاهد بزرگ و جذاب شدن لب هایتان شوید.

لب های برجسته و حجیم باعث می شوند تا شما صورت زیبایی و جذابی داشته باشید, در این مطلب با ۱۳ روش طبیعی برای برجسته کردن لب ها آشنا شدید شما می توانید با استفاده مداوم از این روش ها لب ها را برجسته و بزرگ تر کنید، در پایان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با آرایش لب می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *