دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انواع مدل کت مجلسی شیک و جذاب برای خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

کت های زنانه انواع مختلفی دارند و هر خانمی می تواند با توجه به فرم اندام خود مدل کت مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کند, در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدیدترین انواع مدل کت مجلسی زنانه و دخترانه آشنا سازیم.

انواع مدل کت زنانه و دخترانه در مهمانی ها و مجالس مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند و در طرح های متنوعی موجود هستند. اگر شما می خواهید در مجالس ظاهر رسمی تری داشته باشید بهتر است از انواع مدل کت تک مجلسی، و یا کت و شلوار استفاده کنید.

برای تنوع می توانید در برخی از مهمانی های رسمی از کت استفاده کنید, برای خانم هایی که به پوشش خود حساس هستند مدل کت های زنانه و دخترانه می توانند انتخاب مناسبی باشند. کت های تک زنانه را می توانید با انواع سارافون ها و دامن و شلوار های مناسب بپوشید.

مدل کت های زنانه مجلسی

مدل کت مجلسی با جدیدترین طرح های مد سال

کت های زنانه و دخترانه در انواع مدل های متنوع با آستین بلند و آستین نرمال و مدل های با دکمه و زیپ و چسبی و انواع مدل های بدون کمر و کمر دار دوخته می شوند که هر خانمی می تواند با توجه به فرم اندام و سلیقه شخصی خود یکی از این مدل کت های شیک را برای پوشیدن انتخاب کند.

مدل کت زیبا و جدید دخترانه

مدل کت تک زنانه شیک و زیبا مخصوص خانم های خوش سلیقه

اگر تمایل دارید که مدل کت زنانه را با توجه به فرم اندام خود انتخاب کنید بهتر است ابتدا فرم اندام تان را تشخیص دهید. خانم ها با قد کوتاه بهتر است از مدل کت کوتاه که تا بالا و یا روی ران آن ها است استفاده کنند. کت ها با راه های عمودی باریک خانم های قد کوتاه را بلندتر نشان می دهند و این کت ها شیک و رسمی تر نیز هستند.
مدل کت بلند زنانه برای خانم ها با قد کوتاه انتخاب مناسبی نیست زیرا این مدل کت ها قد شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهند, کت های بلند برای خانم ها با قد بلند مناسب هستند و می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل کت اسپرت مجلسی مدل کت مجلسی زنانه شیک مدل های کت کوتاه مدل کت مجلسی اسپرت

  •  آرون گروپس

کت های تک زنانه در انواع مدل های بدون کمر و با کمر موجود هستند اگر شما شکم بزرگی دارید بهتر است از پوشیدن این کت ها خودداری کنید زیرا باعث می شوند که شکم شما بزرگتر از حد معمول به نظر برسند. کت های کمر دار هم برای خانم های لاغر می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل کت تک اسپرت دخترانه مدل کت گیپو دخترانه   مدل کت مجلسی مشکی   انواع مدل های کت مجلسی مدل کت سفید دخترانه مدل های زیبا و جدید کت اسپرت

انواع مدل کت های تک دخترانه جدید

مدل کت های مجلسی دخترانه طرح های متنوع و جالبی دارند و شما می توانید از انواع کت های رسمی و اسپرت دخترانه در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید. برای جذابیت و زیبایی بیشتر ظاهر خود بهتر است کت های تک دخترانه را با شلوار و یا دامن های مناسب و شیکی بپوشید.
توجه داشته باشید که مدل کت انتخابی شما باید دقیقا اندازه تان باشد زیرا تنگ بودن و یا گشاد بودن کت باعث می شود که اندام شما نامطلوب و زشت به نظر برسد.

مدل کت تک دخترانه مدل کت مجلسی دخترانه و زنانه مدل کت اسپرت دخترانه مدل کت مجلسی دخترانه زیبا و جدید مدل کت کره ای دخترانه مدل کت دخترانه و زنانه مدل کت کوتاه دخترانه انواع مدل های کت تک اسپرت انواع مدل کت کوتاه دخترانه مدل کت و شلوار اسپرت دخترانه

زیباترین انواع مدل کت مجلسی دخترانه و زنانه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کت و شلوار زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *