دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش مرحله ای شینیون دخترانه ساده و جذاب در سه دقیقه

  • پرستو محمدی
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

یادگیری مدل آرایش موی ساده و جذاب برای هر خانمی جزء مهم ترین هاست. یکی از مدل هایی که در کمترین زمان به زیبا ترین شکل آراسته میشود شینیون پاپییونی است که هم خودش مدل موی کاملی است و هم میتوان آن را در کنار مدل های دیگر به صورت خلاقانه به کار برد.

شما هم به دنبال این هستید که یک مدل موی ساده و جذاب دخترانه پیدا کنید که در کمترین زمان ممکن آراسته شود؟ ما در این مقاله آموزش کامل آرایش مو دخترانه ساده را برایتان آورده ایم تا بتوانید در کم ترین زمان مو ها رابه بهترین نحو آرایش کنید و از آن لذت ببرید.

آموزش مرحله ای شینیون دخترانه ساده و جذاب :

آموزش شینیون دخترانه ساده

آرایش مو دخترانه ساده و جذاب بیشتر برای دختر بچه ها مناسب است البته اگر با بافت مو همراه شود مدل موی جذابی برای نوجوانان نیز محسوب میشود. شما میتوانید در زمانی کم مدل زیبایی را بسازید. یکی از مزیت های این مدل این است که به وسیله ی خاصی برای آرایش نیاز ندارد و فقط با یک شانه و یک کش مو و چند سنجاق ساده و باریک آراسته میشود.
برای اینکار ابتدا موهایتان را با کش مو ببندید هنگام بستن مو ها، مو ها را به طور کامل از کش مو خارج نکنید و یک حلقه با مو هایتان درست کنید مانند تصویر زیر آموزش شینیون دخترانه ساده

حال باید مو های این حلقه را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. ادامه ی موها که بیرون از کش مو هستند را مطابق تصویر زیر از وسط حلقه رد کنید و زیر موها با سنجاق محکم کنید.

آموزش شینیون دخترانه ساده

حال مدل شما حدودا آماده است فقط نیاز دارید موهایتان را با دست مرتب کنید و در صورت تمایل مقداری اسپری مو روی این آرایش مو دخترانه ساده بپاشید تا زیبایی آن بیشتر شود.

آموزش شینیون دخترانه سادهآموزش این آرایش مو دخترانه ساده و جذاب به اتمام رسید. شما میتوانید از این پاپیون برا کل مو هایتان استفاده کنید و یا فقط برای قسمتی از مو ها از این روش استفاده کنید مانند مدل های زیر. این مدل برای آرایش موی کوتاه نیز بسیار مناسب است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های زیبا و جذاب از آرایش مو دخترانه ساده :

در این مدل های ساده و زیبا از آرایش مو پاپییونی که آموزش دادیم استفاده شده است به ایده های خلاقانه ی این مدل مو ها توجه کنید.

شینیون ساده و دخترانه شینیون ساده و دخترانه مدل های زیبا و ساده شینیون دخترانه مدل های زیبا و ساده شینیون دخترانه مدل های زیبا و ساده شینیون دخترانه مدل های زیبا و ساده شینیون دخترانه مدل شینیون دخترانه شیک مدل شینیون دخترانه شیک مدل شینیون دخترانه شیک مدل شینیون شیک و دخترانه  مدل شینیون ساده و دخترانه مدل شینیون ساده و دخترانه

با آرایش مو دخترانه ساده آشنا شدید و مدل های خلاقانه ی آرایش مو را مشاهده کردید امیدواریم مطالب و عکس های این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشند. در صورت تمایل برای دیدن مدل های جذاب تری از شینیون مو ۲۰۱۵ کلیک کنید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *