دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر جدید و جالب وی

  • مرضیه نیکزاد
  • ۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر جالب و جدید وی در مکان های مختلف با ژست های متفاوت در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز می باشیم. امیدواریم از تماشای تصاویر این بازیگر معروف لذت ببرید.

پژمان بازغی یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه کشورمان است که فعالیت های زیادی در سینما و تلویزیون ایران داشته است. در این مقاله با ارائه بیوگرافی پژمان بازغی و جدیدترین عکس های وی به معرفی این بازیگر می پردازیم .پس تا پایان این مطلب همراه ما بوده و از اطلاعات و تصاویر ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

پژمان بازغی، بازیگر خوش چهره و جذاب کشورمان در فیلم های تلویزیونی و سینمایی بسیاری ایفای نقش کرده اند. اولین تجربه و شروع کار بازیگری وی با هنرنمایی در فیلم سینمایی “اعتراف” در سال ۱۳۷۳ می باشد. پس از آن در فیلم ” آژانس دوستی” در کنار بازیگران معروف همچون حسین پناهی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر جدید و جذابش

جدیدترین عکس ها و بیوگرافی پژمان بازغی :

“مستانه مهاجر” همسر پژمان بازغی می باشد که یکی از تدوین گرهای فیلم های مستند است اما با این وجود در عرصه سینما نیز به تدوین گری مشغول بوده است. در سال ۱۳۸۶ پژمان بازغی و مستانه مهاجر در فضای سینمایی با هم آشنا شدند و این امر موجب ازدواج آن دو شد که دخترشان نفس حاصل این ازدواج می باشد.

عکس های پژمان بازغی و دخترشپژمان بازغی و دخترش “نفس”

عکس های زیبا و جذاب پژمان بازغی و دخترش انواع تصاویر و بیوگرافی پژمان بازغی جدیدترین تصاویر پژمان بازغی عکس های زیبا و متفاوت پژمان بازغی جدیدترین تصاویر پژمان بازغی تصاویر جالب پژمان بازغی جدیدترین تصاویر پژمان بازغی مجموعه عکس های زیبای پژمان بازغی عکس های پژمان بازغی و سام درخشانی عکس پژمان بازغی و سام درخشانی

جدیدترین عکس های پژمان بازغی پژمان بازغی و بهرام رادان در نمایی از فیلم بارکد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس های زیبا و جذاب پژمان بازغی جدیدترین تصاویر پژمان بازغی و دخترش عکس های پژمان بازغی و همسرش عکس های پژمان بازغی و دخترش بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر زیبا و جذابش جدیدترین تصاویر و بیوگرافی پژمان بازغی تصاویر پژمان بازغی و همسرش عکس های پژمان بازغی و دخترش تصاویر جدید و جالب پژمان بازغی

زندگی شخصی پژمان بازغی :

پژمان بازغی در ۱۹مرداد ماه ۱۳۵۳ در خانواده ای پنج نفره در تهران متولد شد، پدر بازغی بازنشسته نیروی دریایی است. برادر بزرگترش پیام در رشته مهندسی شیمی و پرهام برادر کوچکتر در رشته مهندسی صنایع به تحصیلات خود ادامه دادند. اصالت خانوادگی او به شهر شمالی لاهیجان باز می گردد که به خاطر موقعیت شغلی پدرش، زندگی در بیشتر استان های ایران را تجربه کرده اند. او در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیلات خود را ادامه داد.

پژمان بازغی ورزشکاری مشهور نیز می باشد که در رشته های: کارتینگ، فوتبال، والیبال و اتومبیل رانی نیز فعالیت های بسیاری داشته است. او نیز همچون کامبیز دیرباز طرفدار سرسخت تیم پرسپولیس می باشد.

مجموعه عکس های زیبای پژمان بازغی

اجرا در تلویزیون:

پژمان بازغی از جمله بازیگرانی است که در کنار بازیگری وارد حیطه اجرا نیز شده است شناخته ترین اجرای او در تلویزیون برنامه کودک شو می باشد که به واسطه همین اجرا بیش از پیش شناخته شد. این برنامه چند سالی است که در شبکه نسیم تولد و بخش می گردد و کارگردانی این برنامه بر عهده مسعود خاکباز می باشد و رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پور محمدی کار تهیه کنندگی کودک شو را انجام می دهند.

علاوه بر برنامه کودک شو، بازغی مجری برنامه چند درجه و برنامه سال تحویل شبکه ۲ در سال ۱۳۹۶ نیز بوده است.

عکس های زیبای پژمان بازغی

فیلم های سینمایی پژمان بازغی :

بازغی در فیلم های سینمایی جوجه تیغی، راند چهارم، سلفی با دموکراسی، بازیوو، ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، ماموریت غیر ممکن، سمفونی نهم، تیغ و ترمه، پیشونی سفید ۳، عشق به سبک فارسی، هایلایت، پیشونی سفید ۲، یک کامیون غروب، نیوکاسل، همه چی عادیه، شاخ کرگدن، گروه آلما، توچال، چهل کچل، من و شارمین، خانه دیگری، هلن، بارکد، فصل نرگس، پاییز، بلوگا، خنده های آتوسا، این سیب هم برای تو، ناهید، افسونگر، دو ساعت بعد مهرآباد، نازنین، دور زدن ممنوع، گره آخر، شهر تنهایی، روز ملاقات، اینجا شهر دیگری است، مانده از آسمان، مرگ کسب و کار من است، فاصله، ندارها، گام های معلق، به هدف شلیک کن، فرود در غربت، ریسمان باز، قصه عشق، راه طی شده، آن سوی دیوار، دوئل، سرباز های جمعه، تارا و تب توت فرنگی، اعتراف، جوانی، بلوغ، دختری در قفس، کافه ستاره، خواب لیلا، خاطره، فاصله، تهرون، ساعت شلوغی، انارهای نارس، بارکد، زار، اسرافیل ایفاگر نقش های متفاوتی بوده است.

تصاویر جدید و زیبای پژمان بازغی

سریال های تلویزیونی پژمان بازغی :

وی در مجموعه های تلویزیونی بیگانه ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، گمشدگان، روزهای بی قراری، هشت و نیم دقیقه، محله گل و بلبل، آسمان من، بی قرار، بوی باران، سرزمین کهن، سی امین روز، پایتخت ۱، همچون سرو، تاوان، فاکتور هشت، مرد دو هزار چهره، مرد هزار چهره، روزهای اعتراض، لبه تاریکی، سایه آفتاب، گروه ویژه، این یک دادگاه نیست، کاشانه، آژانس دوستی، زیر آسمان شهر، گم گشته، گذر عاشقی، دریایی ها، مادر، فرشته ها بر فراز آسمان، دولت مخفی و گذر از رنج ها بازی کرده است. وی همچنین ایفای نقش در دو سریال نمایش خانگی ممنوعه و قلب یخی ۳  و خیابان یک طرفه را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

مجموعه عکس های پژمان بازغی

در ادامه کارنامه هنری پژمان بازغی می توانید نظاره گر مجموعه عکس های شخصی و خانوادگی جدید از این هنرمند پرکار و برجسته سینما و تلویزیون باشید.

بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر زیبایش

عکس های متفاوت پژمان بازغی

عکس پژمان بازغی در فیلم پیشونی سفید

عکس های جذاب پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر شخص اش

عکس های مستانه مهاجر و پژمان بازغی

عکس ماه چهره خلیلی و پژمان بازغی

عکس های دیدنی پژمان بازغی

عکس پژمان بازغی به همراه دخترش

عکس بابک حمیدیان و پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی و تصاویر خانوادگی اش

عکس کامبیز دیرباز و پژمان بازغی

گالری عکس های پژمان بازغی

امیدواریم مشاهده عکس ها و بیوگرافی پژمان بازغی برای شما دوستان نیز جذاب بوده باشد، از همه شما علاقه مندان به دنیای بازیگری دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران و مراجعه به این صفحه از آخرین اخبار و جدیدترین عکس های بازیگران ایرنی و خارجی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *