دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پالتو ۲۰۱۷ زنانه و دخترانه با جدیدترین و متفاوت طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

پالتو یکی از انواع مدل لباس های پر استفاده برای فصل زمستان است و در انواع طرح های مختلف در بازار موجود است, در ادامه این مطلب انواع طرح های زیبا و شیک مدل پالتو ۲۰۱۷ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب خانم ها در روز های سرد زمستان از پالتوها استفاده می کنند, مدل پالتوها در هر سالی با یکدیگر متفاوت هستند و هر ساله مدل پالتو های متفاوتی مد می شوند. در این مطلب قصد داریم تا انواع مدل پالتوی۲۰۱۷ را به شما عزیزان معرفی نماییم.

پالتو و بارانی از انواع لباس های پاییزه و زمستانی مورد علاقه اغلب خانم ها هستند. پالتو ها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که قبل از انتخاب طرح و مدل پالتو بهتر است به چاقی و لاغری و قد و رنگ پوست خود توجه کنید.

مدل پالتو دخترانه زیبا

مدل پالتو ۲۰۱۷ با طرح های زیبا و شیک

اغلب خانم ها تمایل دارند که از پالتو های مد سال در فصل زمستان استفاده کنند ولی باید توجه داشته باشند که ممکن است مدل پالتوی مد شده با فرم اندام آن ها مطابقت و همخوانی نداشته باشد بنابراین بهتر است قبل از انتخاب مدل پالتو مد سال۲۰۱۷ از بین طرح های متفاوت، دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید شیک پوش تر و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

مدل پالتو دخترانه

مدل پالتوهای سال ۲۰۱۷ دخترانه جدید

مدل پالتوهای جدید دخترانه در انواع طرح های شیک اسپرت و ساده طراحی شده اند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و نیاز تان یکی از این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب کنید. بهتر است دختران جوان برای داشتن ظاهری متفاوت و زیبا پالتو های اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

علاوه بر طرح و مدل پالتو جدید رنگ آن نیز می توانید بر روی ظاهر شما تاثیرگذار باشد انتخاب رنگ پالتو به سلیقه افراد بستگی دارد ولی بهتر است برای جذب بیشتر گرما در فصل زمستان از رنگ های تیره مانند قهوه ای و سورمه ای تیره و خاکستری و مشکی استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

زیباترین مدل های پالتو 2017 مدل پالتو 2017 زنانه و دخترانه مدل پالتو ساده دخترانه انواع مدل پالتو زنانه 2017 مدل های زیبا و جدید پالتو زیباترین و جدیدترین مدل پالتو های زنانه و دخترانهمدل پالتو زیبا و شیک 2017 انواع مدل پالتو مدل پالتو اسپرت مدل پالتو کوتاه مدل پالتو دخترانه زیبا و شیک مدل پالتو دخترانه مدل پالتو دخترانه زیبا و جدید 2017

انواع مدل های پالتو ۲۰۱۷ زنانه مخصوص خانم های شیک پوش

پالتوها در سال۲۰۱۷ با جنس های متفاوتی در بازار موجود هستند توجه به گرما و جنس پارچه پالتو از مهمترین عوامل در هنگام انتخاب مدل پالتو است. پالتو ها به صورت تک لایه و دو لایه دوخته می شوند و اگر شما می خواهید در زمستان پالتوهایی را بپوشید که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن در برابر برف و باران مقاوم تر نیز باشند بهتر از مدل پالتو های دو لایه استفاده کنید. پالتو های تک لایه گرمای زیادی ندارند و فقط دارای خاصیت ضد آب هستند و بهتر است در صورت انتخاب این مدل پالتو آن ها را کمی گشادتر انتخاب کنید تا بتوانید از زیر آن ها لباس های گرم بپوشید.

مدل پالتو کوتاه 2017 مدل پالتو زیبا و شیک انواع مدل پالتو های زنانه و دخترانه مدل پالتو

مدل پالتو زنانه در سال جدید در انواع طرح های کوتاه و بلند طراحی می شود و اگر شما تمایل دارید که همه بدن و پاهایتان به خوبی گرم شوند بهتر است از پالتو ها با طرح بلند استفاده کنید زیرا پالتو های کوتاه فقط بالا تنه شما را گرم نگه می دارند و پاهایتان در معرض سرما قرار می گیرند.

مدل پالتو بلند 2017   مدل پالتو دخترانه مدل پالتو زنانه با طرح های شیک   مدل پالتو ساده و شیک 2017 پالتو زنانه مدل پالتو 2017 زیبا و شیک

مدل پالتو 2017 با طرح های زیبا و متفاوت

در این مطلب انواع مدل پالتو سال ۲۰۱۷ با طرح های شیک و زیبا را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های جدید و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند. اگر به دنبال مشاهده مدل های بیشتری از پالتو های زمستانی هستید به شما پیشنهاد می دهیم که به بخش مدل پالتو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *