دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های ویشکا آسایش و همسرش و نحوه آشنایی آن ها

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب با عکس های ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی در مکان های مختلف با تیپ ها و ژست های متفاوت و همچنین بیوگرافی ویشکا آسایش در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز می باشیم.

ویشکا آسایش از بازیگران زن سینما و تلویزیون می باشد که با هنرنمایی در مجموعه تلویزیونی “امام علی” در نقش قطام توانست به شهرت خاصی برسد. وی در سال های اخیر نیز فعالیت های هنری بی شماری داشته است. در ادامه شما عزیزان می توانید مجموعه عکس های زیبا و جذاب ویشکا آسایش و همسرش را مشاهده نمایید.

ویشکا آسایش توانست تا با هنرنمایی و بازی کردن در فیلم “ورود آقایان ممنوع” در سال 1389 سیمرغ بهترین بازیگر زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. علاوه بر این وی با بازی در فیلم “برف روی کاج ها” در سال 1390 عنوان بهترین بازیگر مکمل زن از فیلم فجر را به نام خود ثبت کرد.
تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش

  نحوه آشنایی ویشکا آسایش و همسرش

این بازیگر زیبا و توانای کشورمان توانست در سال شهریور ماه 1392 قله بزرگ دماوند را به عنوان کوهنورد فتح کند. وی در مورد نحوه آشنایی با همسرش رضا قبادی نیز گفته است که “من رضا را دوست داشتم اما او از احساس من چیزی نمی دانست تا اینکه قدم پیش گذاشتم و از احساس قلبی خودم برای او گفتم همین کار باعث شد تا من و رضا با یکدیگر زندگی مشترکمان را آغاز نماییم” . در ادامه جدیدترین عکس های ویشکا آسایش و همسرش را ملاحظه فرمایید.

عکس های جالب ویشکا آسایش و همسرش

عکس ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی

تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش و پسرشویشکا آسایش و پسرش گیو

تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایشتصویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش

مجموعه عکس های ویشکا آسایشعکس ویشکا آسایش در کنار همسرش

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گالری تصاویر ویشکا آسایش و همسرش مجموعه عکس های جدید ویشکا آسایش عکس های بازیگران زن ویشکا آسایش در کنار همسرش و  مهناز افشار عکس های ویشکا آسایش مجموعه عکس های ویشکا آسایش و همسرش

ویشکا آسایش و رضا قبادی زوج دوست داشتنی  مجموعه عکس های جدید ویشکا اسایش عکس ویشکا آسایش در فیلم دراکولا

عکس های زیبای ویشکا آسایش انواع عکس های ویشکا آسایش جدیدترین تصاویر ویشکا آسایش

تصویر ویشکا آسایش در حال کوهنوردیتصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش نمایی از تصویر ویشکا آسایش در فیلم نهنگ عنبر

مجموعه عکس های بازیگران زن عکس زیبا و جذاب ویشکا آسایش و سحر قریشی

تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش مجموعه عکس های جدید و خفن ویشکا آسایش

ویشکا آسایش و رضا عطاران دو دوست سینمایی که در فیلم های موفق بسیاری نیز همبازی بوده اند. جالب است بدانید ویشکا آسایش پس از یک غیبت طولانی در سینمای پس از بازگشت از آمریکا هیچ یک از عوامل فیلم “ورود آقایان ممنون” به جز رامبد جوان (حتی رضا عطاران) را نمی شناخته است! و در همین رابطه رامبد جواب به شوخی وی را ساکن سیاره مریخ معرفی کرده و زبان فارسی را زبان هزار و یکم ویشکا آسایش می دانسته است.

عکس های جالب و جذاب ویشکا آسایش ویشکا آسایش و همسرش در مکان های مختلف عکس های زیبای ویشکا آسایش و همسرش تصاویر ویشکا آسایش و پسرش

عکس ویشکا آسایش و پسرش

بیوگرافی ویشکا آسایش:

وی در 16 آبان ماه 1351 در تهران متولد شد. علاوه بر بازیگری دارای مدرک لیسانس طراحی صحنه از دانشگاه انگلستان می باشد. ویشکا آسایش طراحی صحنه را برای اولین بار در فیلم سینمایی “دنیا” تجربه کرد. وی پسری به نام گیو دارد.

فیلم های تلویزیونی:

معصومیت از دست رفته، امام علی (ع)، نردبان آسمان، مختارنامه، پرده نشین

فیلم های سینمایی:

برف روی کاج ها، خوابم میاد، پرتقال خونی، ورود آقایان ممنوع، گل یخ، دنیا، مسافر ری، بلوغ، ساحره، هشت پا، نهنگ عنبر، دراکولا

تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش

در این مطلب با گالری انواع تصاویر زیبا و جذاب ویشکا آسایش و همسرش آشنا شدید که امیدواریم از تماشای این مجموعه تصاویر لذت برده باشید. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بوده اید از شما ممنون و سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش عکس بازیگران مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *