دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل دراور جدید و مدرن برای اتاق خواب

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

دراور یکی از مهم ترین وسایل در درون دکوراسیون اتاق خواب است که امروزه در انواع طرح های مختلفی تولید می شود, در ادامه مطلب جدیدترین و زیباترین انواع طرح های مدل دراور را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

با انتخاب یک مدل دراور زیبا و با کیفیت می توانید فضای دکوراسیون اتاق خوابتان را متفاوت تر از همیشه کنید. امروزه دراورها در انواع جنس های مختلف ساخته می شوند که محبوب ترین و پرطرفدارترین طرح ها, دراور های چوبی و ام دی اف هستند.

کمد دیواری و دراور از انواع وسایلی هستند که می توانند به فضای اتاق خواب شما نظم و ترتیب بدهند و از وسایل مفید با فضای ذخیره سازی ایده آل و مناسبی هستند.

انواع مدل های دراور برای اتاق خواب

مدل دراور جدید با طرح های شیک و زیبا

دراور ها امروزه در انواع رنگ های روشن و تیره و طرح های متنوع تولید می شوند و شما می توانید با توجه به طراحی دکوراسیون و رنگ های موجود در اتاق خواب تان طرح زیبایی از دراور را انتخاب کنید. تصاویری از طرح های مدرن و شیک دراور را در ادامه مشاهده خواهید کرد که هر کدام از این مدلها می توانند برای اتاق خواب شما ایده مناسب و ایده آلی باشند.

مدل های زیبا جدید دراور و آینه

انواع مدلهای زیبا و کاربردی دراور چوبی و ام دی اف

دراور و سرویس خواب را می توان جزء ضروری ترین وسایل در دکوراسیون اتاق خواب مدرن دانست. دراور چوبی و ام دی اف از پرطرفدارترین طرح ها در بین دراور ها هستند و شما می توانید با کمک این دراور ها به دکوراسیون اتاق خواب خود جلوه زیبایی بدهید. معمولا دراور های چوبی با کیفیت تر هستند و می توان به مدت طولانی نسبت به دراور ام دی اف از آن استفاده کرد.

مدل های دراور مدل دارور سفید برای اتاق خواب مدل دراور زیبا مدل دراور چوبی مدل های شیک و زیبا دراور مدل دراور چوبی و زیبامدل های دراور ام دی دف مدل های زیبا و شیک دراور مدل های زیبا و متفاوت دراور اتاق خواب مدل های زیبا و جدید دراور دراور چوبی با طرح های شیک و زیبا مدل های دراور ام دی اف زیبا مدل های دراور چوبی و ام دی اف

  •  آرون گروپس

مدل های دراور و آینه برای اتاق خواب

دراور ام دی اف و چوبی برای هر فضایی از دکوراسیون اتاق خواب مدرن می تواند مناسب و ایده آل باشد و بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ دراور به سبک و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب خود توجه کنید. دراورها در انواع طرهای بدون آینه و آینه دار طراحی می شوند.
اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از انواع مدلهای دراور و آینه به جای میز آرایش در فضای دکوراسیون اتاق خوابتان استفاده کنید. مدل های دراورهای آینه دار برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ نیز می توانند ایده آل و مناسب باشند.

مدل دراور و آینه جدیدترین مدل های دراور زیبا و شیک مدل های شیک و متفاوت دراور مدل های دراور و آینه طرح های شیک و کاربردی دراورمدل های جدید و مدرن دراور انواع مدل های دراور

مدلهای دراور جدید و مدرن

مدلها و طرح های انواع سرویس چوبی از جمله کمد لباس، تخت خواب، دراور و غیره مدام در حال تغییر می باشد و هر ساله تولیدات جدیدی وارد بازار می شوند، طراحان و کسانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند همواره به دنبال به روز رسانی و  ایجاد جذابیت در محصولات چوبی خود هستند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب نمایند. در ادامه مدلهای جدیدتر و زیباتری از انواع دراور در متریالهای چوبی و ام دی اف و با طراحی های زیبا و متنوع گردآوری کرده ایم که می توانید ملاحظه نمایید و بهترین آن را با توجه به سلیقه و مناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

مدلی از دراور

همانطور که گفتیم درآور از جمله کمدهای کشوردار کاربردی و ضروری در دکوراسیون داخلی منزل می باشند که می توانند به وسایل نظم ببخشد، ضمن اینکه تاثیر زیادی در زیبایی و شیک شدن فضا دارند، بنابراین بهتر است به هنگام انتخاب آن به مدل و رنگ درآور علاوه بر کیفیت و میزان دوام آن توجه داشته باشید.

در این قسمت تصاویری از جدیدترین و محبوب ترین مدلهای ام دی اف و چوبی دراور گلچین کرده ایم که با قرار دادن مدلی دلخواه و مناسب از آن در هر قسمت از دکوراسیون اتاق خوابتان می توانید آنجا را به فضایی جذاب و متفاوت تبدیل نمایید.

تصاویری از مدلهای درآور

مدل درآور شیک و زیبا

مدل درآور چوبی

مدلهای زیبای درآور

زیباترین مدل درآور

شیک ترین مدل درآور

انواع مدل درآور

جدیدترین مدل درآور

مدل درآور زیبا و جدید

مدل دراور زیبا

مدل درآور لوکس

مدل درآور مدرن

مدل دراور شیک

مدل درآور شیک

مدل درآور ام دی اف

مدل درآور زیبا

مدل درآور

مدل دراور مدرن

دکوراسیون اتاق خواب می تواند بر روی روحیه افراد تاثیرگذار باشد از این رو باید در هنگام انتخاب وسایل اتاق خواب و چیدمان آن ها در اتاق خواب حساسیت های لازم را به خرج دهید. در این مطلب انواع طرح های زیبا و جدید مدلهای دراور را مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های شیک و متفاوت طرح زیبایی از دراور را برای اتاق خوابتان تهیه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *