دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل بافتنی بچه گانه دخترانه و پسرانه بسیار زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

لباس های بافتنی از انواع لباس های گرم و مناسب برای کودکان در فصل زمستان و پاییز هستند و این مدل لباس ها در طرح های متنوعی بافته می شوند, در ادامه این مطلب جدیدترین طرح های مد سال مدل بافتنی بچه گانه را مشاهده خواهید کرد.

امروزه مدل بافتنی بچگانه در انواع طرح های متنوع و زیبایی موجود است و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری فرزندتان لباس بافتنی مناسبی را برای او انتخاب کنید. لباس های بافتنی با انواع رنگ های متنوع کاموا بافته می شوند و بهتر است رنگ لباس های بافتنی را با توجه به رنگ پوست و موی فرزند دلبندتان انتخاب کنید تا چهره او زیباتر و جذاب تر از همیشه شود.

با شروع هر فصلی لباس های مخصوص همان فصل وارد بازار می شود. لباس های بافتنی از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار هستند و با شروع فصل سرما بازار خرید این نوع لباس ها گرم می شود.

مدل های شیک و متنوع لباس بافتنی

مدل بافتنی بچه گانه با طرح های شیک و زیبا

لباس های بافتنی بچگانه به صورت ماشینی و دست بافت و با طرح های زیبا بافته می شوند, اگر شما تمایل دارید عمر لباس بافتنی بیشتر باشد بهتر است از مدل های دست بافت برای فرزند خود استفاده کنید این مدل لباس ها گران تر هستند و از آنجایی که کودکان در حال رشد می باشند و سایزشان مدام در حال تغییر است بهتر است برای آن ها از لباس بافتنی ماشینی استفاده کنید تا مجبور به صرف هزینه های اضافی نباشید.

مدل ژاکت بافتنی شیک و زیبا

مدل بافتنی بچگانه دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

لباس های بافت دخترانه بچگانه در انواع طرح های بلوز و شلوار بافتنی, دامن بافتنی, کلاه بافتنی دخترانه, کیف بافتنی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود یکی از این طرح های لباس بافتنی را برای فرزند دلبند خود انتخاب کنید.
لباس های بافتنی دخترانه در انواع طرح های ساده و طرح دار بافته می شوند که بهتر است برای زیبایی و جذابیت فرزندتان لباس بافتنی با طرح های زیبا و رنگ های روشن را برای او تهیه کنید.

مدل دامن بافتنی دخترانه
در ادامه تصاویر طرح های زیبا و جدید لباس های بافت بچه گانه را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که هر کدام از این لباس ها می توانند برای کودک شما ایده مناسب و زیبایی باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های لباس بافتنی بچه گانه

مدل کلاه و بلوز بافتنی ست بچگانه

مدل های لباس بافتنی بچه گانه

مدل بافت بچه گانه دخترانه

زیباترین و جدیدترین طرح های لباس بافتنی   مدل بافتنی دخترانه زیباترین و جدیدترین طرح های مدل بافتنی بچه گانه

مدل بلوز بافت دخترانه بچه گانه

مدل لباس بافتنی بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل پیراهن بافتنی بچه گانه   مدل پیراهن بافتنی دخترانه مدل بافتنی بچه گانه دخترانه زیبا زیباترنی مدل های لباس بافتنی   مدل های لباس بافتنی   مدل لباس بافتنی با جدیدترین طرح های مد سال

مدل لباس بافتنی پسرانه بچگانه با طرح های فانتزی و دوست داشتنی

انواع مدل بافتنی بچگانه طرح های فانتزی و زیبایی دارند و در این مدل لباس ها معمولا از بافت های طرح دار و زیبا استفاده می شود. لباس های بافتنی بچگانه با ترکیب چند رنگ کاموا می توانند برای کودک شما انتخاب مناسبی باشند.

توجه داشته باشید که رنگ و طرح لباس می تواند بر روی روحیه کودکان تاثیرگذار باشد بنابراین اگر کودک شما به سنی رسیده است که می تواند برای مدل و رنگ لباس های خود تصمیم گیری کند بهتر است در هنگام انتخاب طرح لباس نظر او را هم بپرسید تا با رضایت بیشتری از لباسش استفاده کند.

زیباترین و جدیدترین مدل های لباس بافتنی دخترانه و پسرانه مدل بافتنی بچه گانه پسرانه مدل لباس بافتنی با جدیدترین طرح های مد سال مدل بافتنی بچه گانه پسرانه مدل بلوز بافتنی مدل ژاکت بافتنی مدل های شیک و زیبا بافتنی پسرانه مدل بافتنی بچه گانه پسرانه با طرح های شیک و فانتزی مدل های لباس بافتنی

مدل بافت بچه گانه پسرانهطرح های شیک و متفاوت لباس بافتنیمدل بافتنی بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل ژاکت بافت بچه گانهمدل بافتنی بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال مدل بافتنی بچه گانه شیک و زیبا مدل های شیک و زیبا لباس بافتنی پسرانه

مدل بلوز بافتنی بچه گانه پسرانهمدل های بافتنی بچه گانه

پوست کودکان بسیار حساس است بنابراین بهتر است در زیر لباس بافتنی از لباس های نخی استفاده کنید تا پوست کودکتان دچار خارش و قرمزی نشود. در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا انواع طرح های شیک و فانتزی مدل بافتنی بچه گانه را در اختیار شما قرار دادیم که امیدواریم این طرح های جدید و متنوع مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. اگر به دنبال جدیدترین طرح های لباس های بافتنی هستید به شما پیشنهاد می دهیم به بخش مدل بافتنی مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *