دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

گریم مدل ابروهای مختلف چگونه است؟

  • ندا خوشرو
  • ۸ دی ۱۳۹۹
  • ۰

ابرو یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند بر روی زیبایی و جذابیت صورت تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب انواع مدل های گریم ابرو را با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل میکاپ صورت آرایش ابرو و آرایش چشم است که اگر چشم و ابرو های خود را با مدلی متفاوت و زیبا میکاپ کنید می توانید آرایش صورت جذابی را داشته باشید و با ظاهری متفاوت در هر مهمانی شرکت کنید با گریم ابرو زیبا و متفاوتی همچنین می توانید عیب های موجود در ابرو هایتان را بپوشانید.

زیبایی و جذابیت مدل ابرو می تواند تغییرات زیادی را در چهره شما به وجود آورد همچنین با داشتن میکاپ زیبا و جذابی برای ابرو های خود می توانید چهره تان از این رو به آن رو کنید.

مدل های آرایش ابرو زیبا و متنوع

 تصاویر انواع مدل گریم ابرو جدید و زیبا برای ابرو ها با فرم مختلف

مدل ابرو بر روی زیبایی و جذابیت میکاپ صورت و میکاپ چشم ها تاثیرگذار است. هر فرم ابرویی میکاپ مخصوص به خود را دارد که در ادامه تصاویری از انواع میکاپ های زیبا و جدید برای فرم های مختلف ابرو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

گریم زیبا و جدید ابرو عروس

میکاپ های متفاوت برای ابرو عروس با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا

یکی از به یادماندنی ترین روز ها برای هر خانمی جشن عروسی اش است بنابراین باید در هنگام انتخاب مدل آرایش عروس حساسیت های لازم را به خرج داد. همانطور که می دانید ابرو ها به قاب چشم ها معروف هستند بنابراین بهتر است برای جشن عروسی و زیبایی بیشتر چهره تان با مدل های متفاوتی ابرو های خود را میکاپ کنید تا بتوانید چشم ها و ابرو های خاص و منحصر به فردی را داشته باشید.

مدل گریم ابرو گریم عروس زیبا برای عروس مدل های زیبا و جدید گریم ابرو عروس انواع مدل های گریم ابرو عروس گریم زیبا و جدید ابرو عروس مدل های زیبا و جدید آرایش ابرو با جدیدترین متد های روز مدل های زیبا و متنوع گریم ابرو انواع مدل های آرایش ابرو عروس مدل های زیبا و جدید گریم ابرو مدل های جدید و متفاوت آرایش ابرو زنانه

  •  آرون گروپس

مدل های زیبا و متفاوت میکاپ زیبا ابرو مخصوص خانم های زیبا

رنگ ابرو و نحوه میکاپ ابرو ها می توانند بر روی فرم صورت شما تاثیرگذار باشند. مدل های متنوعی برای گریم ابرو ها وجود دارند که هر خانمی می تواند با توجه به فرم صورت و ابروی خود یکی از این مدل های متفاوت را انتخاب کند. رنگ ابرو ها هم یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی و جذابیت آرایش ابرو ها هستند.

مدل آرایش ابرو آرایش های زیبا ابرو گریم زیبا ابرو عروس مدل های متنوع آرابش ابرو برای عروس انواع مدل های جدید آرایش ابرو عروس مدل های زیبا و جدید میکاپ ابرو زیباترین و جدیدترین مدل های گریم زیبا ابرو مدل آرایش زیبا و متفاوت ابرو گریم های زیبا ابرو میکاپ ابرو با جدیدترین متدهای آرایشی روز دنیا مدل های زیبا و متفاوت گریم زیبا ابرو

نکاتی مهم درباره گریم و میکاپ ابروها

شستن صورت و استفاده از مرطوب کننده؛ قبل از اقدام برای آرایش ابروها در ابتدا بهتر است صورت خود را بشویید و خشک کنید، همچنین استفاده از یک مرطوب کننده مناسب نیز توصیه می شود و بعد ابروهایتان را شانه بزنید تا حالت طبیعی به خود بگیرند.

ابروها را بیش از حد تیره نکنید؛ زیرا تیره کردن زیاد ابروها علاوه بر اینکه ظاهری مصنوعی پیدا خواهد کرد، می تواند از جذابیت چشم ها نیز بکاهد، همچنین سن را بزرگتر نشان می دهد، بنابراین بهتر است مداد ابرویی مناسب با روشنایی یک یا دو درجه بیشتر از روشنی موهایتان استفاده کنید.

از ایجاد قاب برای ابروهایتان اجتناب کنید؛ بهتر است به هنگام آرایش ابرو به جای درست کردن قاب ابرو از خط های هاشوری مشابه مو بهره بگیرید، برای این منظور با قلم هایی مخصوص و آغشته به سایه یا ماژیک می توانید ضربه هایی سریع و سطحی ایجاد کنید.

میکاپ ابرو

خطوط سایه ابرو را محو کنید؛ به هنگام آرایش و میکاپ صورت برای داشتن آرایشی حرفه ای و مرتب لازم است خطوط ایجاد شده را همیشه محو کنید، همچنین برای آرایش ابروها نیز می توانید با استفاده از قلمو یا برس های کوچک مخصوص ابرو اثر مداد را پخش کرده و محو و برطرف کنید، ضمن اینکه استفاده از پد های آرایشی یا گوش پاکن ها ابزار خوبی برای پاک کردن این خطوط می باشند.

آرایش ابروها به شکل قرینه و یکسان؛ در آرایش ابروها باید حتما هر دو ابروی شما به طور یکسان و قرینه آرایش شود، زیرا اگر این نکته رعایت نشود، ترکیب آرایش صورتتان به هم می ریزد.

تمیز کردن اطراف و بین ابروها؛ در پایان کار با استفاده از یک کانسلر یا کرم پودر که دارای رنگ روشنتر از رنگ پوست صورتتان می باشد، مرز ابروهای خود از بالا به پایین تمیز کنید.

پُر کردن قسمتهای خالی ابرو؛ در صورتی که به هنگام آرایش ابروها متوجه قسمتهای خالی ابروهای خود شدید، می توانید با استفاده از قلم ابرو، ژل ابرو و سایه با زدن ضربه هایی کوتاه و نرم پُر کنید، البته مواظب باشید، ابرو از شکل اصلی خود خارج نشود.

طبیعی شدن ابروی آرایش کرده؛ استفاده از قلم ابرو به تنهایی می تواند ابروها را به حالت تکه تکه نشان دهد، بنابراین با استفاده از سایه پودری و نیز فرچه های زاویه دار شکل طبیعی به ابروهایتان بدهید.

آرایش ابرو

در این مطلب با جدیدترین و متنوع ترین انواع مدل گریم ابرو برای ابرو ها با فرم های مختلف آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند. به شما پیشنهاد می دهیم برای مشاهده انواع نمونه های جدید و زیبا مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *