دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بلند مجلسی با شیکترین طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۲ آذر ۱۳۹۵
  • ۰

پیراهن های مجلسی زنانه و دخترانه در انواع طرح های مدل لباس بلند مجلسی و مدل لباس کوتاه مجلسی دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید.

انتخاب طرح مناسب لباس شب بلند زنانه و دخترانه کار سخت و دشواری است. توجه به فرم اندام و رنگ پوست از عوامل تعیین کننده مدل لباس شب شما هستند, همچنین طرح انتخابی لباس تان باید متناسب با مجلسی باشد که دعوت شده اید. در ادامه انواع طرح های مدل لباس بلند شب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل های زیبا مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

همه خانم های جوان تمایل دارند تا با بهترین ظاهر و اندام در مهمانی ها و مجالس مختلف شرکت کنند اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید برای داشتن ظاهری جذاب و شیک باید لباس شب با طرح زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید. امروزه لباس های شب در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به اندازه قد خود لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کند.

انواع مدل لباس بلند مجلسی با طرح های شیک و زیبا

مدل لباس بلند مجلسی مخصوص خانم های شیک پوش و جذاب

امروزه تنوع زیاد در طرح های لباس شب کار انتخاب طرح مناسب لباسهای شب را برای خانم ها سخت و دشوار کرده است به طوری که خانم ها برخی اوقات برای انتخاب مدل مناسب لباس شب خود دچار تردید و شک می شوند. در ادامه مطلب قصد داریم تا شما خانم های جذاب و زیبا را با چند مدل لباس بلند شب با جدیدترین طرح های مد سال آشنا سازیم.

مدل لباس مجلسی بلند مشکی

مدل های پیراهن مجلسی بلند دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

برای مجالس رسمی معمولا از مدل پیراهن بلند مجلسی استفاده می شود همچنین پیراهن های مجلسی با جنس پارچه ابریشمی و اطلسی برای مجالس رسمی مناسب تر هستند.
علاوه بر طرح پیراهن مجلسی باید بر روی انتخاب رنگ آن نیز دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. معمولا برای مجالس رسمی از لباسها با رنگ تیره استفاده می شود. ولی بهتر است شما رنگ  پیراهن را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.
لباس های مجلسی دخترانه با طرح های ساده و زیبا برای دختران جوان مناسب تر هستند و می توانند چهره آن ها را زیباتر و متفاوت تر از همیشه نشان دهند.

مدل های شیک و متفاوت لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مشکی بلند مدل لباس بلند مجلسی ساده مدل لباس مجلسی ساده و بلند مدل های لباس مجلسی بلند لباس مجلسی بلند طرح دار انواع مدل های لباس مجلسی انواع مدل های لباس مجلسی مدل لباس مجلسی گیپور دار مدل های لباس مجلسی زنانه

  •  آرون گروپس

مدل پیراهن مجلسی بلند جدید و شیک زنانه

در هنگام انتخاب مدل پیراهن مجلسی بلند زنانه باید به نقاط مثبت اندام خود توجه کنید و لباسی را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس انتخاب کنید که بر روی نقاط مثبت اندام شما تاکید داشته باشد و بتواند عیب های اندام تان را به خوبی بپوشاند.
پیراهن های مجلسی در انواع طرح های بلند و کوتاه دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به بلندی قد خود پیراهن مجلسی مناسبی را انتخاب کنید. پیراهن های مجلسی بسیار بلند برای خانم ها با قد کوتاه مناسب نیستند و این مدل پیراهن ها برای خانم ها با قد بلند و متناسب می توانند ایده خوبی باشند.
برخی از لباسهای مجلسی با تزئینات زیبا و متفاوتی دوخته می شوند. تزئینات پیراهن مجلسی نقش مهمی در چاق و لاغر نشان دادن افراد دارد همچنین تزئینات پیراهن مجلسی می تواند توجه افراد را به سوی خود جلب کند و اگر این تزئینات در جاهای مناسبی از لباسهای مجلسی بلند به کار برده شده باشند عیب های اندام شما را به خوبی می توانند بپوشاند.

مدل های زیبا و متفاوت لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی زنانه مدل های شیک و زیبا لباس مجلسی   مدل های شیک و زیبا لباس مجلسی مدل های زیبا لباس مجلسی مدل شیک و زیبا لباس مجلسی مدل های لباس مجلسی مدل پیراهن گیپور دار زنانه مدل های شیک و زیبا لباس مجلسی مدل زیبا و شیک لباس مجلسی انواع مدل های شیک و جذاب لباس مجلسی مدل لباس مجلسی زنانه زیبا مدل های شیک و زیبا لباس مجلسی مدل پیراهن بلند مجلسی

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل لباس بلند مجلسی را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا و جدید مد سال به بهترین طرح لباس مجلسی خود دست یابید. اگر به دنبال مدل های متنوع تری از لباس مجلسی هستید می توانید به بخش لباس شب مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *