دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با انواع آرایش صورت زنانه و دخترانه به سبک لبنانی ها آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۹ دی ۱۳۹۹
  • ۰

آرایش های زنانه و دخترانه سبک های متفاوتی دارند که مدل آرایش لبنانی یکی از سبک های زیبا و متفاوت میکاپ برای خانم ها است, در این مطلب از آرایش صورت مجله آرگا شما را با انواع مدل های میکاپ جدید لبنانی آشنا خواهیم کرد.

آرایش عربی و آرایش خلیجی و آرایش لبنانی، از انواع سبک های مختلف میکاپ هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سلیقه شخصی خود یکی از این مدل های آرایش را برای میکاپ صورتتان انتخاب کنید, در این سبک های آرایشی معمولا از آرایش های غلیظ و تند استفاده می شود و اگر ترجیح می دهید چهره طبیعی شما بعد از آرایش نیز حفظ شود این سبک های آرایشی نمی توانند انتخاب ایده آلی برای شما باشند.

امروزه سبک های مختلفی از آرایش برای خانم ها وجود دارند و همین تنوع زیاد در سبک های میکاپ کار انتخاب مدل آرایش صورت مناسب را برای خانم ها سخت و دشوار کرده است. مدل میکاپ لبنانی اگر با دقت انتخاب شود می تواند تغییرات مثبتی را در چهره خانم ها به وجود آورد و علاوه بر این سبک های مختلف آرایش صورت زیبایی و جوانی را برای خانم ها به ارمغان می آورند.

مدل میکاپ عروس

مدل آرایش لبنانی با جدیدترین متدهای آرایشی دنیا

در سبک های میکاپ صورت لبنانی، بر روی میکاپ چشم ها تاکید بیشتری می شود و زیبایی و جذابیت چشم ها در این سبک ارایشی از مهم ترین مسائلی است که باید مورد توجه آرایشگر ها قرار بگیرد. در مدل میکاپ های لبنانی برای پرپشت کردن مژه ها از مژه مصنوعی استفاده می شود و همچنین استفاده از رنگ های براق سایه نیز یکی دیگر از مشخصه های میکاپ های لبنانی است.
میکاپ لب ها با رنگ و مدل مناسب نیز در میکاپ لبنانی از اهمیت زیادی برخوردار است. تصاویری از انواع مدل های زیبای میکاپ لبنانی را در ادامه برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم این مدل های شیک و متفاوت با سلیقه شما همخوانی داشته باشند.

آرایش های لبنانی زنانه مدل میکاپ لبنانی عروس مدل آرایش لبنانی زیبا مدل آرایش ملایم به سبک لبنانی مدل آرایش های زیبا لبنانی عروس میکاپ لبنانی زیبا و جدید  مدل های آرایش زنانه لبنانی مدل آرایش لبنانی زیبا مدل آرایش دخترانه لبنانی  میکاپ دخترانه لبنانی زیباترین و جدیدترین مذل میکاپ لبنانی عروس مدل آرایش عروس لبنانی مدل آرایش صورت لبنانی مدل های زیبا و متنوع آرایش های لبنانی آرایش های لبنانی زنانه دخترانه مدل آرایش لبنانی

تصاویری جدید از مدلهای میکاپ لبنانی

همانطور که گفتیم؛ میکاپ لبنانی یکی از مدلهای ارایشی جذاب است که در زیر مجموعه سبک ارایش عربی قرار گرفته و دارای فون هایی با قدرت پوشانندگی بالا و تناژهایی شاداب و زنده همچون بژ و صورتی می باشد، رنگها در این مدل ارایشی شاد و سرزنده بوده و در قسمت چشم نیز از رنگهای قهوه ای سوخته یا مشکی به کار گرفته می شود، همچنین می توانید در ناحیه فید شده سایه چشم عربی، از رنگی مکمل برای ایجاد جذابیت و زیبایی بیشتر چشمها بهره بگیرید، ضمن اینکه استفاده از سایه چشم اکلیلی با تناژهای با طراوت و تازه به این مدل ارایشی زیبایی بیشتری می بخشند.

آرایش لبنانی عروس

  •  آرون گروپس

تکمیل میکاپ لبنانی با ارایش موها انجام می گیرد که با ایجاد فرم صحیح به موها جذابیت چهره دوچندان خواهد شد؛ معمولا مدل مو مناسب برای میکاپ لبانی مدل مویی با قطر پهن و ارایش شده با بابلیس است که ایجاد موج هایی همسو در موها کرده و موجب می شود تا چهره سرزنده تر و شاداب به نظر برسد، ضمن اینکه انواع شنیون باز و بسته و یا شنیون کلاسیک که موها در پشت سر جمع می شوند نیز مدلهای مناسبی برای میکاپ لبنانی هستند، همچنین برای فرم جلوی موها در این مدل می توانید از فرق وسط یا فرق کج به طوری که انتهای آن بابلیس خورده باشد، استفاده کنید، استفاده از زیورآلات و یا آکسسوری هایی مثل تل و آویز مو نیز زیبایی موها را بیشتر نمایان می کنند. در اینجا می توانید تصاویر دیگری از مدلهای میکاپ لبنانی را ببیند.

میکاپ لبنانی

میکاپ زیبای لبنانی

تصاویری از میکاپ لبنانی

مدلی از میکاپ لبنانی

جدیدترین مدل میکاپ لبنانی

انواع میکاپ لبنانی

میکاپ لبنانی جذاب و جدید

میکاپ لبنانی اکلیلی

آرایش لبنانی جذاب

تصویری از میکاپ لبنانی

مدل میکاپ لبنانی

میکاپ لبنانی خاص

میکاپ لبنانی جذاب

میکاپ لبنانی عروس

میکاپ لبنانی زیبا

آرایش لبنانی جدید

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای خانم داشتن چهره ای متفاوت و ایده آل است که برای رسیدن به چهره ای جذاب و زیبا می توانید از مدل های متنوع میکاپ استفاده کنید. در این مطلب جدیدترین متد های میکاپ لبنانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا به میکاپ صورت مورد نظر خود دست یابید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *