آرگا
  • کد خبر: 87382
    تعداد بازدید : 215 بازدید
    تاریخ انتشار : ۱۳ مهر, ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
    تعداد نظرات: ۰ نظر
      

    بهترین تمرینات شکم برای آب کردن سریع چربی شکم و پهلوها

    داشتن شکمی صاف با عضله های قوی از جمله آرزوهای همه افراد به خصوص جوانان می باشد. با انجام بهترین و موثرترین حرکات و تمرینات شکم که در این مقاله ملاحظه خواهید کرد، این زیبایی را به خود و بدن خود هدیه دهید.

    داشتن شکمی صاف و بدون چربی باعث خوشحالی و اعتماد به نفس در فرد می شود. این صافی شکم بستگی به رژیم غذایی و تمرینات ورزشی که انجام می دهید دارد. انجام تمرینات شکم علاوه بر تناسب اندام و داشتن ظاهری خوب، موجب قوی تر شدن عضلات شکم می شود و منجر می شود تا کمتر در برابر آسیب های مربوط به شکم قرار بگیرید. تمرینات و ورزش های شکم انواع مختلفی دارند که د راین مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

    با انجام تمرینات ورزشی برای شکم که در این مقاله ملاحظه خواهید کرد می توان به آب کردن چربی های شکم و همینطور فرم دادن به عضلات شکمی کمک کرد، تمرینات شکم می تواند یکی از موثر ترین روش ها برای رسیدن به اندامی ایده آل باشد. در کل ورزش کردن و انجام حرکات و تمرینات مناسب و صحیح می تواند نقش مهمی در لاغری سریع شکم و پهلوها و تناسب اندام داشته باشد.

    تمرینات شکم

    برترین و موثرترین تمرینات شکم و پهلو

    وجود چربی در قسمت شکم موجب نارضایتی افراد از خودشان می شود و منجر می شود تا اعتماد به نفس در این افراد کاهش یابد. این افراد می توانند با انجام تمرینات و حرکات شکم چربی های اطراف شکم و پهلوها را از بین ببرند. سعی کنید با انجام تمرینات شکم صحیح تناسب اندام خود را نیز حفظ نمایید.

    تمریناتی برای صاف کردن شکم

    تمرین کوهنوردی

    یکی از حرکاتی که کل عضلات شکم را درگیر می کند حرکت کوهنوردی است. در این حرکت همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، ابتدا کف دست های خود را روی زمین قرار دهید، پاهای خود را دراز کنید، باید پشت را صاف کنید و زانوی چپ را به سمت قفسه سینه خم کنید. برای مرحله بعد باید خیلی سریع پای خود را عوض کنید و این بار پای راست را به سمت قفسه سینه خم نمایید. این حرکت را می توانید ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار نمایید.

    حرکت کوهنورد برای شکم

    تمرین دراز و نشست

    یکی از بهترین و موثرترین تمرینات شکم حرکت دراز و نشست است. در این تمرین تمام نواحی شکم درگیر می شوند. معمولا همه افراد با این حرکت آشنایی دارند. همان طور که در تصویر می بینید روی زمین به پشت دراز بکشید و پاهای خود را رو به سمت بالا خم کنید. دست ها را نیز کنار گوش ها قرار دهید. حرکت شروع را انجام دهید و به سمت بالا حرکت کنید تا شانه ها از زمین بند شوند. این حرکت را بهتر است با دفعات بسیار کم شروع نمایید تا بدن شما آمادگی کامل را به دست آورد. تعداد تکرار این تمرین بستگی به آمادگی بدن شما دارد. دراز و نشست یک ورزش لاغری شکم خوب و عالی محسوب می شود.

    درازونشست برای شکم

    حرکت دوچرخه

    یکی دیگر از تمرینات شکم که به درگیر شدن عضلات شکم و صاف شدن شکم کمک می کند حرکت دوچرخه است. برای انجام این تمرین باید روی زمین دراز بکشید، دست هایتان را پشت سر قرار دهید. زانوی سمت چپ را به طرف قفسه سینه بیاورید و شانه راست را سمت زمین حرکت دهید. باید طوری این حرکت را انجام دهید که بازوی سمت راست زانوی سمت چپ را لمس نماید. حالا به مرحله اول بازگردید و این حرکت را با زانوی راست و شانه چپ انجام دهید. این حرکت را با هر دو سمت بدن انجام دهید و تکرار نمایید.

    تمرین دوچرخه برای شکم

    تکیه دادن به صندلی

    تمرینات شکم بعدی برای داشتن شکمی صاف و عضلات شکمی قوی حرکت صندلی است. این تمرین یکی از مفیدترین تمرینات برای صاف کردن و تقویت عضلات شکم محسوب می گردد. برای شروع این حرکت باید دراز بکشید و پاها را در وضعیت نود درجه بر روی صندلی قرار دهید. مطابق تصویر دست ها را کنار بدن و به طور صاف قرار دهید. سر را از زمین جدا کنید و به سمت بالا و شکم حرکت دهید. همچنین باید دست ها را نیز از روی زمین بردارید و با یک فشار کف دست به زمین حداقل ۵ بار این حرکت را انجام دهید. این نکته را بدانید که در حال انجام حرکت سر و بدن را باید بالا نگه دارید. به آرامی و به مدت کم این حرکت را شروع نمایید تا بدنتان آمادگی لازم برای انجام این تمرین را داشته باشد، سپس تا ۱۰۰ بار این حرکت را تکرار نمایید.

    حرکت صندلی برای شکم

    حرکت ربات

    یکی از تمرینات شکم موثر و مفید برای سوزاندن چربی و تقویت عضلات شکم این حرکت یا به اصطلاح حرکت ربات می باشد. برای شروع باید روی زمین دراز بکشید و پاها را جفت در کنار هم قرار دهید. همانطور که در تصویر می بینید بازوها را صاف به سمت سقف نگه دارید. برای انجام این حرکت از ناحیه سر بلند شوید و در حالت نشسته قرار بگیرید به طوری که دست ها همانطور صاف به سمت رو به رو قرار می گیرند. دوباره به حالت اول بازگردید و دوباره این حرکت را تکرار نمایید. این حرکت را آرام انجام دهید و برای مراحل اول دفعات کمی از این تمرین مثلا ۵ تا ۸ بار انجام دهید، سپس دفعات تمرین این حرکت را کم کم و به طور آهسته افزایش دهید.

    حرکت ربات برای شکم

    داشتن شکمی صاف با عضلات قوی علاوه بر تناسب اندام و زیبایی، باعث می شود تا اعتماد به نفس فرد بسیار افزایش یابد. پس با انجام تمرینات ورزشی مناسب برای شکم این زیبایی را به بدن خود هدیه دهید. از تمرینات شکم برای آب کردن چربی شکم و پهلو ها که در این مطلب مطرح نمودیم استفاده نمایید و از این طریق به قوی شدن عضلات شکم خود کمک کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی ورزش و سلامتی با دیگر تمرینات و ورزش های مناسب تناسب اندام آشنا شوید.

    منبع : آرگا

    برچسب ها :