دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جذاب و مدرن کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

  • یلدا محمدی
  • ۶ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

شیک ترین و زیباترین مدل های کاغذ دیواری پذیرایی با طرح های متنوع و جدید را در این مطلب معرفی می نماییم که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای پوشش دیوار ها و زیبایی بیشتر اتاق پذیرایی شما باشند.

استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب در سال های گذشته رواج زیادی یافته است و یکی از گزینه های مناسب و ایده آل برای همه کسانی محسوب می گردند که قصد ساخت خانه و یا ایجاد تحولاتی در آن را دارند. با این حال وجود تنوع در رنگ، طرح و جنس کاغذ دیواری های موجود در بازار باعث شده است، انتخاب بهترین گزینه تا حدودی سخت و دشوار شود. اما ما در این مطلب ضمن معرفی جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اتاق پذیرایی سعی داریم به ارائه نکاتی برای انتخاب صحیح و مناسب بپردازیم. تا پایان همراه ما بوده و از این مقاله جدید و کاربردی نهایت استفاده را ببرید.

مدل کاغذ دیواری پذیرایی شیک و جدید با طرح های متنوع :

کاغذ دیواری را می توان یکی از مهمترین و در عین حال پرطرفدارترین پوشش ها برای دیوار های منزل دانست، استفاده از کاغذ دیواری به این دلیل که خیلی سریع و راحت نصب می گردد و همچون رنگ خرابکاری و آلودگی ندارد، از محبوبیت خاصی بین همه کسانی که قصد ایجاد تغییراتی در فضای منزل را دارند برخوردار است. یکی از مکان هایی که می تواند از وجود انواع کاغذ دیواری بهره ببرد اتاق پذیرایی است که  ما نیز در این مقاله قصد معرفی انواع مدل های جدید و شیک کاغذ دیواری پذیرایی را داریم. عکس های زیر چند مدل کاغذ دیواری ساده و در عین حال زیبا را نشان می دهند که هر یک گزینه مناسبی برای اتاق پذیرایی محسوب می گردند.

کاغذ دیواری های اتاق پذیراییمدل کاغذ دیواری ساده و زیباکاغذ دیواری اتاق پذیرایی جدید و شیککاغذ دیواری های اتاق پذیرایی جدیددیزاین پذیرایی با کاغذ دیواری

همانگونه که می دانید استفاده از کاغذ دیواری نقش مهمی در دیزاین منزل و زیبایی آن دارد، بر این اساس بهتر است مناسب ترین انتخاب را داشته باشید و سعی کنید در انتخاب طرح و مدل کاغذ دیواری دقت نمایید. هماهنگی کاغذ دیواری با کفپوش ها و دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می تواند زینت بخش منزل شما باشد. پس بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مناسب نهایت دقت را داشته باشید. تصاویر زیر انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون را که اغلب در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد نشان می دهد. از این ایده ها برای زیبایی بیشتر اتاق پذیرایی خود استفاده نمایید.

مدل جدید کاغذ دیواری اتاق پذیرایی کاغذ دیواری های شیک و زیبا کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری های زیبا و شیکمدل کاغذ دیواری ساده برای پذیراییمدل کاغذ دیواری پذیرایی

پوستر دیواری پذیرایی مدرن :

تناسب مدل کاغذ دیواری با دیزاین و دکوراسیون داخلی از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. در صورتی که منزل شما دارای دکوراسیون مدرن می باشد بهتر است از انواع کاغذ دیواری مدرن در فضای منزل استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به اتاق پذیرایی ببخشید. عکس های زیر انواع کاغذ دیواری های مدرن و جدید را نشان می دهند که به راحتی می توانید کاغذ دیواری دلخواه را از بین این مدل ها انتخاب نمایید.

عکس کاغذ دیواری زیبا کاغذ دیواری های زیبا و شیک کاغذ دیواری پذیرایی جدید و مدرنکاغذ دیواری های اتاق پذیراییکاغذ دیواری اتاق پذیرایی زیبا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق پذرایی :

انواع مختلف کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین سبک هایی است که می توان برای دیوار های مختلف منزل مورد استفاده قرار داد. این مدل کاغذ دیواری ها دارای طرح های خاص  و ویژه ایی هستند که تنوع زیادی در محیط ایجاد می نمایند و زیبایی خاصی به منزل شما می بخشند. شما با انتخاب انواع کاغذ دیواری های سه بعدی برای اتاق پذیرایی می توانید تغییرات اساسی در این مکان به وجود بیاورید و از زیبایی منزل خود لذت ببرید.

مدل کاغذ دیواری پذیرایی جدیدطرح کاغذ دیواری جدید کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری سه بعدی زیبا و شیککاغذ دیواری جدید و زیباکاغذ دیواری های پذیراییکاغذ دیواری های زیبا و شیک

نحوه انتخاب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می توان به شیوه های مختلفی روی دیوار های منزل نصب کرد، به عنوان مثال؛ می توان برای پوشاندن تمام دیوار از یک مدل کاغذ دیواری استفاده کرد و یا به منظور برجسته کردن نقطه کانونی تنها یک دیوار اتاق را با کاغذ دیواری بپوشانید، ضمن اینکه می توانید برای هر دیوار از کاغذ دیواری هایی با طرح های مختلف استفاده کنید.

کاغذ دیواری پذیرایی لوکس

چگونگی انتخاب کاغذ دیواری ؟

لازم است به هنگام خرید کاغذ دیواری از انواع مرسوم کاغذ دیواری های موجود اطلاعاتی کسب کنید؛ به طور کلی کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل علاوه بر اینکه از دوام بالایی برخوردار هستند، قابل شست و شو بوده و ضدآب می باشند، این مدل کاغذ دیواری ها به دو دسته تقسیم می شوند : اولی کاغذ دیواری هایی که در قسمت پشت آنها لایه ای از وینیل قرار گرفته است و دومی دارای لایه ای از وینیل بوده که در قسمت روی کاغذ دیواری قرار دارد از این رو ماندگاری بیشتری دارد، اگرچه مدل نخست نیز ضد آب و قابل شست و شو است و راحت تر از روی دیوار جدا می شود اما مدل دوم کاغذ دیواری های دارای پوشش وینیل مناسب تر می باشند.

کاغذ دیواری منزل

نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای منزل

  • به هنگام انتخاب پوستر دیواری برای پذیرایی حتما به رنگ آن و هماهنگی با سایر اجزای پذیرایی توجه کنید.
  • در صورت داشتن دکوراسیونی کلاسیک و با طرح های اسلیمی و نقوش دار بهتر است از کاغذ دیواری های مدل کلاسیک استفاده کنید.
  • برای انتخاب کاغذ دیواری می توانید از طرح های مکمل آن استفاده کنید تا فضای منزل شما زیباتر و خلاقه به چشم آید، استفاده از دو نوع کاغذ دیواری که در ظاهر شباهتی به هم ندارند اما در کنار هم می توانند ترکیب زیبایی ایجاد نمایند، انتخابی عالی می باشد.
  • متناسب با اتاق پذیرایی منزلتان کاغذ دیواریهایی با رنگ و طرح مناسب انتخاب نمایید، استفاده از هر کدام از کاغذ دیواریهایی با طرح افقی، راه راه های عمودی یا دارای خطوط شکسته و غیره می توانند فضای متفاوتی در دکوراسیون خانه های کوچک و بزرگ به وجود آورند.
  • انتخاب و استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح مدرن در دکوراسیون منازلی که مدرن می باشند، این نوع کاغذ دیواری ها معمولا دارای طرح و رنگ ساده می باشند.
  • هماهنگ بودن کاغذ دیواری با کفپوش اتاق، از این رو نقش و طرح و رنگ کفپوش باید متناسب با طرح و رنگ کاغذ دیواری ها باشد.

پوستر دیواری پذیرایی

آنچه که در این مقاله ملاحظه نمودید، تنها بخشی از جدیدترین انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی بود، در صورتی که هنوز موفق به انتخاب نشده اید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی کاغذ دیواری از دیگر مدل ها و طرح های مختلف و جدید کاغذ دیواری برای بخش های مختلف منزل دیدن نموده و سپس بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *