دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو پاییزی شیک منتخب بهترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۴ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از انواع مدل مانتوهای مناسب برای روز های خنک پاییزی، مانتو پاییزه است که این مدل مانتو ها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند, در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو پاییزی با شیک ترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتوها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتوهای مخصوص به همان فصل تولید می شوند. مدل مانتو پاییزی از انواع مانتوها با جنس پارچه های ضخیم است که بیشتر خانم ها در فصل پاییز از این مدل مانتوها استفاده می کنند و مانتوهای پاییزی خوش ایست هستند و دارای تن پوشی زیبا و متفاوت می باشند. 

با شروع فصل پاییز بازار خرید مدل مانتوهای پاییزه و مدل بارانی ها داغ می شود. مانتوهای پاییزه دارای طرح های ساده و اسپرت و مجلسی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح مناسبی از مانتوها را انتخاب کنید.

مدل مانتو پاییزی با بهترین طرح های مد سال

مدل مانتو پاییزی با انواع طرح های جدید مد سال

مانتو از انواع لباس های ضروری برای خانم ها است و با شروع هر فصلی مدل مانتو های زیبا و متفاوتی وارد بازار می شوند. مانتو پاییزه از انواع طرح های زیبا مانتو است که در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن و طرح های کوتاه و بلند در بازار موجود است.

مدل مانتو پاییزی اسپرت

مدل مانتوهای پاییزه کوتاه دخترانه و زنانه

بیشتر خانم های جوان به پوشیدن مانتو کوتاه علاقه مند هستند, مانتو های پاییزه در انواع طرح های اسپرت و مجلسی کوتاه دوخته می شوند و این مدل مانتوها اغلب دارای یقه های بزرگ و ایستاده هستند و در دوخت مانتوهای پاییزه از پارچه های محکم و ضخیم با رنگ های گرم استفاده می شود رنگ های گرم می توانند به خوبی گرمای بدن را حفظ کنند. بهتر است مانتو های پاییزه را کمی گشاد انتخاب کنید تا بتوانید در روز های خنک پاییز از زیر مانتو لباس های گرمی را بپوشید.
اگر می خواهید مدل مانتوی پاییزه با تن پوش زیبا و ایست مناسبی را داشته باشید بهتر است مدل مانتوهایی را انتخاب کنید دارای دوخت بکدست و مرتبی هستند

مدل مانتو مجلسی مانتو مجلسی پاییزی   مدل مانتو مجلسی مدل های زیبا مانتو پاییزی جلو باز مدل مانتو مشکی   مدل مانتو اسپرت پاییزی مانتو پاییزه زنانه مدل مانتو کوتاه انواع مدل های زیبا مانتو پاییزی مدل مانتو پاییزی مانتو پاییزی مجلسی مدل مانتو سفید مدل های شیک و زیبا مانتو پاییزی مدل مانتو پاییزی جدید مدل مانتو پاییزی با رنگ روشن   مدل مانتو پاییزه کوتاه مدل مانتو های پاییزی مانتو پاییزی مشکی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتوهای پاییزه با طرح بلند مخصوص خانم های شیک پوش

برخی از خانم ها ترجیح می دهند برای داشتن حجابی کامل از مدل مانتو پاییزه با طرح بلند استفاده کنند. مدل مانتو های پاییزه بلند برای خانم های با قد بلند و قد متناسب می توانند ایده خوبی باشند. بهتر است مدل مانتو های بلند پاییزه را از بین رنگ های گرم نظیر نارنجی و قهوه ای و سورمه ای و مشکی و قرمز و … انتخاب کنید.
مانتوهای بلند پاییزه در انواع طرح های مانتوی مجلسی و ساده در بازار موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به نیاز خود یکی از این طرح ها را انتخاب کند.

مدل مانتو بلند مدل مانتو زنانه مدل مانتو بلند مشکی مانتو پاییی مجلسی مانتو پاییزه مجلسی مانتو بلند مدل های مانتو پاییزه مدل مانتو پاییزه با طرح بلند مانتو پاییزی بلند مدل مانتو پاییزی بلند

جدیدترین مانتوهای پاییزه با طرح های متنوع

همانطور که می دانید مانتو یکی ضروری ترین لباس برای خانم ها می باشد و دارای انواع مختلفی است که نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند و خانم ها برای هر فصلی از سال مانتوی مناسبی از آن را خریداری می کنند از این رو، با آمدن فصل پاییز اکثر خانم ها به دنبال مانتوهای پاییزه برای این فصل هستند که در رنگ و مدلهای مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید مدل مناسبی از آن را خریداری کنید تا بسیار شیک پوش و زیبا به نظر آیید.

مانتو مجلسی پاییزی

مانتوهای پاییزه جزو مانتو های پرطرفدار در بین خانم ها با آمدن فصل سرما هستند که دارای انواع ادرای، دانشجویی، اسپرت با رنگ های مختلف می باشند و برای خانم های شیک پوش بسیار مناسب است، در ادامه مطلب مدلهایی از مانتو پاییزه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید خیلی ساده و راحت مدلهای زیبایی را انتخاب کنید و برای مهمانی ها و دور همی مدلهای زیبا و شیکی را انتخاب کنید بنابراین، اگر شما عزیزان نیز به دنبال مانتوهای شیک و متنوع برای فصل پاییز هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مانتو پاییزه دخترانه شیک

مانتو پاییزی با طرح زیبا

استایل شیک با مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزی جدید

شیک ترین مدل مانتو پاییزی

زیباترین مدل مانتو پاییزی

مانتو اسپرت پاییزی

مانتو پاییزی با مدلی شیک

مانتو پاییزه جلو بسته

مانتو پاییزی دخترانه

مانتو مجلسی پاییزی

مانتو پاییزی اسپرت دخترانه

زیباترین مانتو های پاییزه

در این مطلب زیباترین و جدیدترین انواع مدل مانتو پاییزه با شیک ترین طرح های مد سال و با تن پوش زیبا و جذاب را برای شما عزیزان به نمایش گذاشتیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را برده باشید. به شما توصیه می کنیم برای مشاهده انواع طرح های شیک و متفاوت مدل مانتو پاییزه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *