دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های فوق العاده جالب برای طراحی ناخن با چسب نواری

  • ندا خوشرو
  • ۹ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

روش های متفاوتی برای دیزاین ناخن ها وجود دارد که طراحی ناخن با چسب نواری نیز یکی از این روش های جالب و متفاوت است, در ادامه مدل های دیزاین ناخن با کمک نوار چسب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

با کمک نوار چسب می توانید اشکال هندسی و طرح های مختلفی را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید و این روش برای دیزاین ناخن ها بسیار آسان و راحت است و شما می توانید تنها با کمک برش های نوار چسب این اشکال زیبا را بر روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

بیشتر خانم ها تصور می کنند برای داشتن ناخن های زیبا و متفاوت باید بیشتر وقت خود را در سالن های زیبایی بگذارند که این تصور کاملا اشتباه است. ایده های زیادی برای دیزاین ناخن ها وجود دارد که دیزاین ناخن با چسب نواری، طراحی ناخن با آب و همچنین طراحی ناخن با نگین از انواع این ایده ها امی باشند و شما می توانید ناخن هایتان را با کمک این روش های متفاوت به زیبایی دیزاین کنید.

دیزاین ناخن با کمک چسب نواری

طراحی ناخن با چسب نواری با کمک ایده های جالب و جدید

اگر تمایل دارید از اشکال هندسی زیبا و متفاوت برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید بهتر است که کار دیزاین ناخن را با کمک نوار چسب انجام دهید تا دیزاین های صاف و مرتبی را داشته باشید. برای دیزاین ناخن با کمک نوار چسب به وسایل ساده ای مانند قیچی و چسب نواری و انواع لاک ها با رنگ های مختلف نیازمند هستند.

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن با نوار چسب

در این مدل دیزاین شما می توانید از چند لاک استفاده کنید بدون اینکه این رنگ ها با یکدیگر قاطی شوند. دیزاین ناخن با چسب نواری بسیار چشم نواز و زیبا است و شما می توانید بعد از اتمام کار, دیزاین ناخن صاف و مرتبی را داشته باشید.

طراحی زیبا و متفاوت ناخن ها ایده هایی برای دیزاین ناخن با چسب نواری آ»وزش مرحله به مرحله طراحی ناخن با چسب نواری
روش کار دیزاین ناخن با کمک چسب نواری بدین صورت است که ابتدا باید با کمک چسب نواری قسمتی از ناخن هایتان را پوشش دهید سپس طرح های مختلفی را که می خواهید بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید توجه داشته باشید که بعد از اتمام کار دیزاین ناخن ها باید بر روی سطح ناخن هایتان از لایه محافظ که همان لاک بیرنگ است استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

روش های طراحی ناخن با چسب نواری
در ادامه تصاویری از انواع ایده ها برای دیزاین ناخن با چسب نواری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل دیزاین ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

 طراحی های زیبا ناخن با چسب نواری دیزاین ناخن با چسب نواری دیزاین ناخن با کمک نوار چسب طراحی ناخن با چسب نواری با کمک ایده های خلاقانه طراحی راه راه ناخن با کمک نوار چسب   ۀموزش طراحی ناخن با کمک نوار چسب آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن دیزاین ناخن دیزاین زیبا ناخن با چسب نواری دیزاین ناخن با چسب نواری طراحی زیبا ناخن ها با کمک نوار چسب

زیباترین و جدیدترین انواع طراحی ناخن با چسب نواری را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این ایده ها طراحی های متفاوتی را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های جدید طراحی ناخن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *