دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های هماهنگی و ست رژ لب و سایه چشم جدید

  • پرستو محمدی
  • ۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

ست رژ لب و سایه چشم یکی از کار هایی است که امروزه خود را به خوبی در میکاپ صورت جای داده است و خانم های جوان و مدگرا به دنبال آن هستند که بهترین مدل های ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم را دنبال کنند.

احتمالا شما هم از مدتهاست به این فکر هستید که آرایش اجزای صورتتان باهم هماهنک و ست باشد و به این نکته رسیده اید که ست رژلب و سایه چشم به راحتی انجام میشود و جلوه ی بسیار خوبی برای صورت دارد. اگر میخواهید با زیبا ترین ست های رژلب و سایه چشم آشنا شوید و مشتاق پیروی از مد روز هستید ادامه مطلب را بخوانید.

مدل های ست رژ لب و سایه چشم :

پیروی با مد روز از مهم ترین چیز هایی است که خانم های جوان و خوش سلیقه به آن توجه بسیاری دارند امروز مد در آرایش صورت به ست کردن ارایش اجزای صورت میرسد و بهترین گزینه برای اینکار ست رژلب و سایه چشم است البته رژ گونه نیز باید با رنگ رژلب هماهنگ باشد. در این مقاله مدل های مختلفی ست رژلب و سایه چشم جدید آورده شده است که می توانید از آنها برای داشتن آرایش شیک و جذاب ایده بگیرید و همواره با مد روز پیش بروید.
قبل از شروع آرایش لب ها و آرایش چشم باید ببینید که رنگ رژلب و سایه انتخابی با صورت شما هماهنگ است یا نه؟ نکته ی طلایی در میکاپ این است که آرایش با صورتتان هماهنگ باشد و عیب و نقص های صورت را رفع کند مثلا اگر چشم هایی پف دار دارید باید رنگ سایه و خط چشمتان را طوری تعیین کنید که از پف چشمانتان کمتر به نظر برسد و… در انتخاب رنگ رژلب نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که به گونه ای آرایش کنید که سایز لب هایتان متناسب بنظر برسد. از این رو انتخاب رنگ برای ست رژ لب و سایه چشم کار دشواری به نظر می رسد اما میتوانید از عکس های زیر برای این انتخاب کمک بگیرید.

ست رژ لب و سایه چشم ست رژ لب و سایه چشم ست رژ لب و سایه چشم ست رژ لب و سایه چشم ست رژ لب و سایه چشم مدل ست رژ لب و سایه مدل ست رژ لب و سایه مدل ست رژ لب و سایه مدل ست رژ لب و سایه ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم ست کردن رنگ رژ لب و سایه چشم آرایش چشم و آرایش لب هماهنگ هماهنگی رنگ رژ لب و سایه چشم هماهنگی رنگ رژ لب و سایه چشم هماهنگی رنگ رژ لب و سایه چشم ست براق آرایش چشم و آرایش لب آرایش هماهنگ لب و سایه چشم

با مدل های جذاب ست رژلب و سایه چشم آشنا شدید برای مشاهده مدل های بیشتری از آرایش چشم جدید و مدرن کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *