دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش بافت پادری با قلاب با روشی ساده و آسان

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب به ارائه آموزش بافت پادری زیبا و شیک برای منزل و اتاق کودکان می پردازیم که با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی و با هزینه بسیار کم اقدام به بافت پادری زیبا و مناسبی نمایید.

آموزش بافت پادری یکی از آموزش های جالب و قابل توجه است که با یادگیری آن می توانید انواع پادری ها با طرح های متنوع و جالب را ببافید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. پادری که در این مطلب آموزش داده می شود دارای طرحی کودکانه و زیبا است که می توان از آن برای اتاق خواب کودکان استفاده نمود، اما شما می توانید از انواع طرح ها و مدل ها استفاده کنید و از این طریق پادری های زیبایی برای قسمت های مختلف منزل داشته باشید. در ادامه با این آموزش زیبا و قابل توجه همراه ما باشید.

آموزش بافت پادری با کاموا و قلاب با تصاویر هر مرحله :

در مباحث قبلی به آموزش بافت کلاه و بافت شال گردن که از جمله بافتنی های پرطرفدار می باشند، پرداختیم. در این مطلب قصد داریم به نحوه بافت پادری بپردازیم که مطمئنا یادگیری آن برای شما نیز جذاب و جالب خواهد بود و با استفاده از این آموزش می توانید اقدام به بافتن انواع پادری با طرح های متنوع و زیبا نمایید. ما قصد داریم این پادری زیبا را با استفاده از کاموا های رنگی و قلاب ببافیم. البته لازم است بدانید که تور نیز یکی از اقلام اصلی برای تهیه و بافتن این پادری زیبا می باشد. بهتر از تورهای پلاستیکی با بافت درشت استفاده نمایید که به راحتی نیز برش داده می شوند و می توان از آنها برای بافت انواع پادری استفاده نمود. در ادامه تصویر تور مناسب برای این کار را ملاحظه می فرمایید.

آموزش آسان بافت پادری در منزل

برای شروع طرح دلخواه و مناسب را روی تور منتقل نموده و سپس با توجه به طرح انتخابی، کاموا با رنگ های مناسب را انتخاب کرده و آنها را به طول پنج سانتی متر برش زده و سپس برای جلوگیری از به هم ریختگی، کاموا ها را داخل ظرف یا قوطی مناسب قرار دهید.

بافت پادری با کاموابافت پادری های زیبا و شیک

حال تکه کاموایی را برداشته و آن را با صورت حلقه درآورده و با استفاده از قلاب مناسب از لا به لای تور رد می نماییم. توجه داشته باشید که برای هر نقطه از رنگ مناسب استفاده نمایید تا طرح شما نمایش بهتری داشته باشد.

  •  آرون گروپس

بافت پادری با کاموا و قلابآموزش ساده و آسان بافت پادریآموزش مرحله ایی بافت پادری

 بافت پادری کار بسیار راحتی است، برای این کار تنها نیاز به کمی دقت و توجه دارید. در ادامه تصاویر مراحل بافت پادری را مشاهده می فرمایید که با توجه به آنها می توانید به راحتی اقدام به بافت نمایید.

آموزش ساده بافت پادری مراحل بافت پادری در منزل آموزش مرحله ایی بافت پادری آموزش بافت پادری با کاموا

هر قسمت از طرح را با رنگ مربوطه ببافید. در ادامه عکسی از قسمت پست کار را مشاهده می فرمایید که پست پادری شما نیز باید به همین شکل باشد.

بافت انواع پادری با کاموا

حال باید به سراغ دور دوزی بروید و کار را به اتمام برسانید. بدین منظور اطراف طرح بافته شده را به اندازه سه سانتی متر با مداد علامت بزنید.

دور دوزی پادری بافته شده

سپس قسمت های اضافه را با قیچی ببرید و آن را به به سمت داخل تا بزنید.

مراحل بافت پادری با کاموا پادری بافتنی زیبا و جدید

قسمت تا خورده را با استفاده از نخ و سوزن ثابت نموده و سپس نوار ضخیمی روی آن بدوزید.

آموزش جدید و زیبای بافت پادری پادری های زیبا و متنوع

آموزش بافت پادری با قلاب به پایان رسید، در ادامه عکس های پادری زیبایی را که بافتیم را مشاهده می فرمایید، تصویر اول مربوط به پشت کار و تصویر دوم مربوط به نمای کلی پادری است.

عکس پادری بافته شدهآموزش بافت پادری با قلاب

آموزش بافتن پادری با پوم پوم

اگر با نحوه ساخت پوم پوم آشنایی داشته باشید بافت این نوع پادری بسیار ساده می باشد و شما به راحتی می توانید پادری جالب و در عین حال زیبای را برای منزل خود بسازید.

برای ساخت این مدل پادری به تعدادی کامواهای رنگارنگ نیاز دارید، به طور معمول از هر کاموا صد گرمی می توانید ۷ الی ۸ پوم پوم یا توپک کاموایی بسازید و بعد از درست کردن آن ها می توانید آن را روی سطحی از جنس گونی، تور پلاستیکی و لوازمی از این دست متصل سازید و به این سادگی صاحب پادری زیبایی شوید.

مراحل ساخت پادری

در اینجا قصد داریم روش ساختن پوم پوم و نحوه متصل کردن آن را روی تور پلاستیکی را به علاقمندان عزیز آموزش دهیم که برای شروع کار باید از هر مدل کاموا با هر رنگی که به آن علاقمندید انتخاب نمایید و بعد مطابق با تصویر زیر کاموا را به دور دو انگشت خود بپیچانید.

آموزش بافت پادری شیک

حال باید تکه نخی از کاموا مورد استفاده را از بین دو انگشت خود عبور دهید و مرکز کامواهای پیچانده شده به دور انگشتان خود را ببندید و گره بزنید(بهتر است گره را کمی شل ببندید تا هنگام خارج کردن کاموا از انگشتانتان، آسیب نبینند).

آموزش مرحله به مرحله بافتن پادری

حال کامواها را به آرامی از داخل انگشتانتان بیرون بیاورید و نخ کاموا را همانند تصویر محکم گره بزنید تا باز نشود.

روش بافتن پادری

انتهای گره ایجاد شده را با انگشتان خود بگیرید و با دست دیگر دو طرف کاموا را با قیچی برش بزنید.

طریقه بافتن پادری

طرف دیگر کاموا را نیز مطابق با تصویر بالا برش بزنید که پس از برش، شما صاحب یک منگوله تقریبا نامرتب خواهید بود.

آموزش تصویری بافتن پادری

در این مرحله از بافت پادری باید به کمک قیچی منگوله را مرتب کنید و نخی های اضافی آن را بچینید تا شبیه یک توپ گرد شود. به خاطر داشته باشید که انتهای نخ کاموای که در مرکز توپ یا همان پوم پوم گره زدید را نباید کوتاه کنید.

بافتن پادری به شکل پوم پوم

مابقی کامواهای که در اختیار دارید نیز به همین شکل آماده کنید و آن ها را یکی یکی روی پارچه توری قرار دهید و از قسمت نخ کاموای مرکز پوم پوم به تور گره بزنید و خوب محکم کنید و در نهایت از پشت کار انتهای نخ های اضافه را قیچی نمایید.

آموزش بافت پادری جالب

بعد از گره زدن همه پوم پوم های ساخته شده به پارچه توری، شما صاحب یک پادری زیبا خواهید بود.

بافتن پادری دوست داشتنی

امیدواریم آموزش بافت پادری برای شما دوستان نیز لذت بخش بوده باشد و با یادگیری آن پادری های زیبا و متنوعی برای بخش های مختلف منزل تهیه نمایید. از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم با کلیک بر روی آموزش بافتنی از دیگر آموزش ها و مدل های متنوع در این زمینه دیدن فرموده و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *