دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عجایب هفتگانه جهان را بهتر بشناید + عکس

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

در این بخش زیباترین و جالب ترین گالری تصاویر عجایب هفتگانه جهان به همراه معرفی کامل آن ها را برای شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم که از مشاهده این تصاویر زیبا شگفت زده شوید. باما همراه باشید.

در جهان مکان های دیدنی و شگفت انگیز زیادی وجود دارند که توریست ها و افراد مختلف برای تماشای این مکان های زیبا و دیدنی می آیند. در این مقاله به معرفی زیباترین و جالب ترین عکس های عجایب هفتگانه جهان به همراه توضیحات مربوط به هر یک را می پردازیم که امیدواریم مشاهده این عجایب و شگفتی ها برای شما نیز جذاب و دیدنی باشد.

عجایب هفتگانه و شگفت انگیز در جهان به 2 دسته تقسیم می شوند: عجایب هفتگانه جدید و عجایب هفتگانه قدیم جهان. در سال ۲۰۰۷ میلادی، هفت اثر جذاب و برجسته را به عنوان عجایب هفتگانه جهان انتخاب نمودند که در ادامه نام این عجایب را ملاحظه می فرمایید.

1.چیچن ایتزا در مکزیک
2.مجسمه مسیح در برزیل
3.کولوسئوم در ایتالیا
4.دیوار بزرگ چین در چین
5.ماچو پیچو در پرو
6.شهر باستانی پترا در اردن
7.تاج محل در هند

گالری زیباترین و جالب ترین عجایب هفتگانه جهان:

عجایب هفتگانه دنیا برای همه ما بسیار جالب و جذاب می باشند و مایلیم تا بیشتر با آن ها آشنا شویم و از تصاویر بسیار شگفت انگیز آن ها دیدن کنیم. در ادامه مطلب ما جذابترین و جالبترین تصاویر  عجایب هفتگانه جهان  و همچنین عکس های زیباترین مناظر جهان را به همراه توضیحات و معرفی هریک برای شما عزیزان قرار داده ایم. با ما همراه باشید و از این تصاویر جالب و زیبا لذت ببرید.

تاج محل:

تاج محل آرامگاه بسیار زیبا و با عظمتی است که در دهلی پایتخت کشور هندوستان قرار دارد. این مکان مقدس به دستور امپراطور گورکانی هند زمانی که همسرش وضع حمل داشت و فوت کرد، بنا نمود. پس از این اتفاق دردناک وی تصمیم گرفت تا با ساخت مکانی زیبا و باشکوه بتواند یاد همسر عزیزش را تا ابد جاودانه نگه دارد، از این رو تلاش کرد تا این مکان زیبا را به بهترین شکل بنا کند.

تصویر تاج محل در هند

جذاب ترین عجایب هتگانه دنیا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تصاویر تاج محل در هندعکس های تاج محل در هند

شهر تاریخی پترا :

این شهر باستانی زیبا در جنوب عمان پایتخت اردن بنا شده است. این شهر در دل کوه و در تخته سنگهایی که رنگ آن  گل سرخ یا صورتی است ساخته شده است. به همین دلیل است که نام این شهر”پترا” یعنی ( صخره ) نامیده شده است.

هفتگانه های عجیب در جهان

زیباترین وجذاب ترین عجایب در جهان

تصاویر جالب عجایب هفتگانه

تصویر شهر تاریخی پترا

گالری تصاویر شهرتاریخی پترا

گالری تصاویر عجایب هفتگانه جهانعکس های شهر باستانی پترا (شهر صخره ایی)

ماچو پیچو :

ماچو پیچو به معنی قلعه قدیمی می باشد که در کشور پرو در بالای دره اوروباما قرار دارد. ماچو پیچو این مکان بسیار دیدنی با دیوارهای سنگی زیبا و جلا داده‌ شده مطابق با معماری کلاسیک اینکاها ساخته شده‌ است. این مکان پربازدیدترین محل برای توریست ها است که این باعث شده تا یکی از مهم ترین منابع  پردرآمد قرار گیرد. در ادامه تصاویر عجایب طبیعت در این منطقه را مشاهده نمایید.

تصاویر جالب ماچوپیچو

تصاویر ماچوپیچو در جهان

تصاویر ماچوپیچوعکس های ماچو پیچو زیبا و دیدنی

دیوار بزرگ چین:

یکی از عجایب هفتگانه جهان دیوار بزرگ چین می باشد که در کشور چین بناشده است. زیبایی دیوار چین بسیار شگفت انگیز و با عظمت می باشد.بسیاری از گردشگران خارجی و چینی در هنگام عبور از این دیوار زیبا احساس غرور و افتخاری بسیاری می کنند.

دیوار بزرگ چین

مجموعه تصاویر دیوار بزرگ چین

جالب ترین گالری تصاویر عجایب هفتگانه

تصاویر دیوار بزرگ چینتصاویر دیوار چین

کولوسئوم در ایتالیا :

کولوسئوم به معنی ” جایگاه و مکان بزرگ” می باشد که نام دیگر آن آمفی تئاتر فلاویوسی است.این مکان به شکل بیضی می باشد که در آن گذرگاه ها و مجموعه ای از اتاق ها برای عبور حیوانات و تدارکات دیگر قرار داده شده اند. این عمارت با دقت بسیار زیاد و هنرمندانه بنا شده است.

تصویر باقیمانده از کولوسئوم

مجموعه تصاویر کولوسئوم

تصاویر کولوسئوم در جهان عکس های زیبای کولوسئوم در ایتالیا

مجسمه حضرت مسیح در برزیل:

این مجسمه مشهور در برزیل قرار دارد که اغلب مردم آن را در تلویزیون مشاهده کرده اند. این مجسمه تصویر ایستاده مسیح را نشان می دهد در حالی که دستان خود را باز کرده و این نشان می دهد که با آغوش باز پذیرای همه انسان ها است.

تصویر مجسمه حضرت مسیح

تصاویر عجایب هفتگانه در جهان

گالری عجایب هفتگانه جهانعکس های مجسمه مسیح

چیچن ایتزا :

یکی دیگر از عجایب هفتگانه جهان ایتزا است .این مکان دیدنی در کشور مکزیک بنا شده و اثر تمدن مایا است. این مکان شامل ساختمانی سنگی است که هرمی پلکانی دارد که از 4 طرف دارای پله است. این معبد در واقع به خدای آسمان تعلق دارد.

تصاویر چیچن ایتزا

تصاویر زیبای هفتگانه ها در دنیا

عکس هرم در چیچن

تصاویرهرم وبقایای شهر چیچنعکس های زیبا و جدید چیچن ایتزا

در این بخش با زیباترین و جالبترین عجایب هفتگانه جهان که بسیار دیدنی بودند آشنا شدید، امیدواریم از این گالری بسیار جالب لذت برده باشید.از اینکه تا این لحظه با ما همراه بوده اید از شما ممنون و سپاسگزاریم. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش عکس جالب مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *