دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل جاکفشی های چوبی و ام دی اف که خانه تان را زیباتر می کنند

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

جاکفشی از انواع وسایل و تجهیزات ضروری در درون هر خانه ای است که باید در هنگام انتخاب مدل جاکفشی حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید جاکفشی با طرح کاربردی و شیکی را برای منزل خود انتخاب کنید.

جاکفشی از وسایل مورد نیاز درون هر خانه ای است که در ورودی منزل قرار می گیرد. امروزه جاکفشی ها در انواع طرح های متنوع و زیبا تولید می شوند که انتخاب طرح و مدل جاکفشی به سلیقه و نیاز افراد بستگی دارد.

جاکفشی ها در انواع طرح های ام دی اف و چوبی و با رنگ های روشن در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود طرح و رنگ مناسبی از جاکفشی را انتخاب کنید.

مدل جاکفشی ام دی اف و چوبی با رنگ تیره

مدل جاکفشی با طرح های مدرن و شیک

داشتن جاکفشی جادار که نمای زیبا و متفاوتی دارد می تواند در نظم دهی دکوراسیون منزل تاثیرگذار باشد و علاوه بر این جاکفشی های زیبا نمای ورودی منزل شما را شیک و متفاوت می کنند. طرح های زیبا جا کفشی چوبی و ام دی اف را در مطالب زیر ملاحظه می کنید که هر کدام از این مدل جا کفشی ها می توانند برای انتخاب شما ایده مناسبی باشند.

مدل های جاکفشی

مدل جا کفشی چوبی و ام دی اف با رنگ روشن

علاوه بر طرح جاکفشی باید به ابعاد و رنگ آن نیز توجه کنید. امروزه جاکفشی های چوبی در انواع رنگ های روشن نیز تولید می شوند و شما می توانید با توجه به دیگر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی منزل خود جاکفشی با رنگ متفاوتی را انتخاب کنید. توجه به ابعاد جاکفشی نیز یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر فضای در ورودی منزل شما کوچک است بهتر است از جاکفشی های کوچک استفاده کنید.
جاکفشی ها با رنگ های روشن سفید و کرم می توانند فضایی متفاوتی را در ورودی منزل بوجود آورند همچنین می توانید برای زیبایی و جذابیت بیشتر جاکفشی بر روی آن از گلدان و یا سایر وسایل تزیینی استفاده کنید.

مدل جاکفشی ام دی اف با رنگ روشنطرح های زیبا جاکفشی مدل های مدرن جاکفشی با دو رنگ تیره و روشن مدل های شیک و زیبا جاکفشی مدل های جاکفشی مدرن و شیک جاکفشی های زیبا و شیک جاکفشی ام دی اف با رنگ روشن جاکفشی ها با طرح ام دی اف جاکفشی های زیبا ام دی اف

  •  آرون گروپس

مدلهای جا کفشی ام دی اف و چوبی با رنگ تیره

جاکفشی ها ام دی اف و چوبی مانند میز تلویزیون های ام دی اف در انواع رنگ های تیره نیز طراحی می شوند. جاکفش ها طرح های متنوع و زیبایی نظیر جاکفشی کشویی و جاکفشی قفسه ای و جاکفشی کمدی و … دارند.
رنگ های تیره جاکفشی پرطرفدار تر هستند و بیشتر خانم ها ترجیح می دهند از این رنگ های جاکفشی در منزل خود استفاده کنند.

    مدل های زیبا و مدرن جاکفشی Model Jakafshy (6) مدل های جاکفشی مدرن و زیبا مدل جاکفشی با انواع طرح های متفاوت چوبی و ام دی اف مدل جاکفشی چوبی جاکفشی با طرح های متنوع و لوکس مدل های جاکفشی قفسه ای مدل زیبا و شیک جاکفشی برای خانه های لوکس Model Jakafshy (27) جاکفشی های زیبا و مدرن

مدل های ست جاکفشی و جالباسی زیبا و مدرن برای خانه های لوکس

برخی از خانم ها ترجیح می دهند که کفش های چیده شده در درون جاکفشی قابل رویت نباشند و اگر شما نیز از این دسته ها از خانم ها هستید می توانید از جاکفشی های کمدی چوبی و ام دی اف در منزل خود استفاده کنید. جاکفشی های کمدی دارای فضای ذخیره سازی زیادی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود درون این جاکفشی ها را طبقه بندی کنید. بهتر است برای زیبایی و جذابیت این طرح از جاکفشی ها درب کمد را با کمک آینه ای تمام قد بپوشانید تا در ورودی منزل شما فضایی دل باز و متفاوت به وجود آید.

مدل ست جاکفشی برای خانه های لوکس مدل جاکفشی کمدی زیبا مدل های جاکفشی کمدی مدل های جاکفشی کمدی مدل زیبا جاکفشی مدل ست جاکفشی و جالباسی

مدلهای متنوع تری از جاکفشی چوبی و mdf

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ امروزه انواع جاکفشی مدرن و کلاسیک در طراحی های متنوع و شیک جادار و کمجا در مدلهای متنوع و از جنس چوب، ام دی اف، فلز و … تولید می شوند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه خود و نیز دکوراسیون خانه اش بهترین و متناسب ترین مدل جا کفشی را انتخاب و خریداری نماید، حال در صورتی که برای ورودی منزلتان به دنبال جا کفشی مناسب و در عین حال شیک و زیبا هستید، می توانید از انواع مدلهای جا کفشی های ساده و مدل جالباسی دار دیدن کرده و از بهترین طرحهای آن الگو بگیرید.

مدل دیواری جا کفشی

انواع جا کفشی دیواری کمدار و آینه ای، جا کفشی ایستایی در طرحهای چمدانی و نشیمن دار، جا کفشی آپارتمانی، جا کفشی با جالباسی توکار یا روکار از انواع مدلهای جا کفشی های مدرن هستند که در طرحهای شیک و زیبایی ساخته می شوند، مدل جا کفشی کمدی دیواری برای منازل بزرگ انتخاب ایده آل و مناسبی است که علاوه بر جا کفشی می تواند به عنوان جا لباسی نیز مورد استفاده قرار گیرد و فضای شیکی ایجاد نماید، علاوه بر انتخاب مدل مناسب جا کفشی جنس و رنگ آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، در اینجا می توانید از جدیدترین تصاویر مدلهای جا کفشی برای خانه های کوچک و بزرگ که برای این مطلب گردآوری کرده ایم، دیدن کنید.

مدل کمجا جا کفشی

مدل شیک جا کفشی

انواع مدل جا کفشی

مدل جا کفشی چوبی

مدل جا کفشی کمجا

مدل جاکفشی چمدانی

مدل جا کفشی هایگلاس

مدل جدید جا کفشی

مدل جاکفشی ایستایی

مدل جا کفشی آینه ای

مدل جا کفشی زیبا

مدل جا کفشی جدید

مدل جا کفشی دیواری

مدل جاکفشی مدرن

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح و مدل جاکفشی باید به فضای ذخیره سازی آن نیز دقت داشته باشید اگر تعداد اعضای خانواده شما زیاد است می توانید از جا کفشی ها با ابعاد بزرگ استفاده کنید, جا کفشی ها با ابعاد استاندارد و کوچک نیز برای خانواده با جمعیت کم می توانند مناسب و ایده آل باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *