دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده هایی برای کوتاهی جلوی موهای زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

اگر از مدل یکنواخت موهای خود خسته شده اید و می خواهید تغییراتی را در موهایتان بوجود آورید بهتر است که موهای جلوی سرتان را به زیبایی و با مدل های متنوعی کوتاه کنید, در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل کوتاهی جلوی مو را مشاهده خواهید کرد.

مدل کوتاهی جلوی سر نقش زیادی در جذابیت و زیبایی چهره شما دارد و اگر شما برای کوتاهی جلوی موهای خود مدل مناسبی را انتخاب کنید در چهره تان تغییرات مثبتی ایجاد می شود و جذاب تر به نظر می رسید.

فرم های مختلف صورت ویژگی های خاص خودشان را دارند و برای هر فرم صورتی مدل موی خاصی مناسب است. اگر شما بتوانید مدل مویی زیبا و بی نظیر را برای کوتاهی جلوهای موهای خود انتخاب کنید چهره تان متفاوت تر و جوان تر از همیشه به نظر می رسد.

مدل موی چتری

مدل کوتاهی جلوی مو جدید و زیبا برای انواع صورت ها

همه خانم ها به موهای خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند تغییراتی را در مدل موهای خود بوجود آورند. کوتاهی جلوی موها با زیبایی صورت و چهره تان رابطه مستقیم دارد. اگر مدل کوتاهی جلوی موهایتان به فرم صورتتان بیاید چهره تان خاص و بی نظیر به نظر می رسد و اگر مدل موی انتخابی شما مناسب چهره تان نباشد ممکن است چهره شما نامطلوب به نظر برسد پس قبل از کوتاهی موهای خود همه جوانب را بسنجید و از آمدن مدل کوتاهی انتخابی تان به چهره خود مطمئن شوید.

مدل موی چتری از انواع مدل موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها برای کوتاهی جلوی موها است که شما می توانید با انتخاب این مدل موی زیبا داشتن چهره ای جوان را تجربه کنید.

مدل زیبا و متنوع کوتاهی جلوی مو مدل موی چتری زیبا

اگر شما تمایل دارید که موهایتان را از زیر شال و یا روسری بیرون آورید بهتر است از مدل جلوی موها جذاب و ایده آلی برای کوتاهی موهای خود استفاده کنید و سپس موهایتان را به صورت مدل های خاصی از زیر شال و یا روسری بیرون آورید.

  •  آرون گروپس

مدل کوتاهی جلوی مو دخترانه
در ادامه تصاویری از انواع نمونه های مدل کوتاهی برای جلوی موها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان همیشگی قرار بگیرند.

 انواع مدل های کوتاهی برای جلوی مو   مدل های زیبا کوتاهی جلوی مو مدل کوتاهی جلوی مو برای موهای بلند مدل موی کوتاه   مدل کوتاهی جلوی مو برای خانم های زیبا مدل کوتاهی برای جلوی موها مدل موی کوتاه زیبا و جدید مدل موی کوتاه مدل موی زیبا مدل کوتاهی جلوی مو دخترانه مدل موی مصری مدل موی زیبا و جدید چتری مدل موی برای جلوی موها مدل کوتاهی جلوی مو زیبا و جدید مدل موی دخترانه مدل های زیبا و متفاوت کوتاهی مو مدل موی چتری زیبا و جدید مدل موی کوتاه مدل کوتاهی برای جلوی موی سر مدل کوتاهی های زیبا برای جلوی مو مدل کوتاهی برای جلوی مو

زیباترین و جدیدترین انواع مدل کوتاه کردن جلوی مو زنانه و دخترانه برای انواع صورت های مختلف را در این مطلب مشاهده کردید, شما می توانید با الگوبرداری از این مدل های بی نظیر زیباترین مدل کوتاهی را برای جلوی موهای خود انتخاب کنید. درصورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل موی زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *