دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر انواع مدل موی پسرانه کوتاه در دنیای مد امسال

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

مدل موهای کوتاه پسرانه امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و جایگاه ویژه ای در دنیای مد دارند. در این مطلب انواع مدل موی پسرانه کوتاه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل موهای متفاوت نهایت لذت را ببرید.

تاثیر مدل کوتاهی مو بر روی چهره پسران جوان انکارناپذیر است, اگر شما بتوانید مدل مویی خاص و بی نظیر را برای کوتاهی موهایتان انتخاب کنید زیبایی و جذابیت چهره تان نیز چند برابر می شود. با انتخاب یک مدل مویی زیبا که متناسب با فرم چهره شما است ظاهر تان از این رو به آن رو می شود. مدل مو پسرانه در انواع مدل موهای دیزلی و مدل موی سون و … وجود دارد و شما می توانید با توجه به فرم صورت خود یکی از این مدل موهای پسرانه را برای کوتاهی موهایتان انتخاب کنید.

بیشتر آقایان و پسران جوان تمایل دارند که از مدل موهای کوتاه برای مرتب کردن موهای خود استفاده کنند. امروزه مدل موهای کوتاه پسرانه در انواع مدل های مختلف وجود دارند و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه شخصی و فرم صورت و اندامش مدل موهای خود را انتخاب نماید.

مدل موی پسرانه کوتاه زیبا و جدید

مدل موی پسرانه کوتاه جدید و زیبا برای انواع صورت های مختلف

برخی از آقایان جوان تصور می کنند که بهتر است برای ایجاد تغییرات زیاد در چهره خود از مدل موهای کوتاه و بلند مد سال استفاده کنند که این تصور کاملا غلط است زیرا مدل موهای مد شده متناسب با فرم چهره های خاصی هستند و شما باید ابتدا فرم صورت خود را تشخیص دهید و سپس بعد از اینکه مطمئن شدید مدل مو کوتاه پسرانه و یا مدل موهای بلند مد شده با فرم صورت شما مطابقت دارد موهایتان را با مدل مویی انتخابی تان کوتاه کنید.

مدل موی کوتاه پسرانه
مدل مو همچنین بر روی استایل شما تاثیرگذار است اگر مدل موهای شما فوق العاده و جذاب باشند با معمولی ترین لباس ها نیز جذاب تر به نظر می رسید.
در ادامه تصاویری از مدل موهای پسرانه فشن و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل موهای مد سال مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

 مدل موی کوتاه پسرانه زیباترین مدل موهای پسرانه مدل موی پسرانه کوتاه زیبا   مدل موی زیبا پسرانه مدل موی پسرانه کوتاه زیبا و ساده مدل موی کوتاه برای پسران جذاب مدل موی فشن پسرانه مدل موی پسرانه مدل موی متفاوت و کوتاه پسرانه مدل موی پسرانه کوتاه شیک و زیبا مدل موی کوتاه مد سال مدل موهای زیبا و فشن پسرانه مدل موی دیزلی مدل موی کوتاه پسرانه زیبا و شیک مدل موی دیزلی زیبا مدل موی پسرانه زیبا و جدید مد سال مدل موهای زیبا پسرانه مدل موی زیبا و جدید پسرانه مدل موی پسرانه کوتاه زیبا و جدید مدل موی زیبا و متفاوت پسرانه مدل موی پسرانه

مهارت و تجربه آرایشگر نیز بر روی زیبایی و جذابیت مدل موها تاثیرگذار است, مدل موی انتخابی شما هر چقدر هم زیبا و متفاوت باشد و با فرم صورتتان مطابقت داشته باشد اگر آرایشگرتان از عهده آن بر نیاید نمی توانید به نتیجه دلخواهتان برسید. مدل موی پسرانه کوتاه جدید و فشن برای انواع صورت های مختلف را در این مطلب ملاحظه کردید که هر یک از این مدل ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *