دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس بافتنی دخترانه با طرح های متفاوت و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از انواع لباس های مورد استفاده برای دختران جوان در فصول سرد سال مدل لباس بافتنی دخترانه است این مدل لباس ها در طرح های مختلف زیبا و متنوعی موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباس بافتنی های شیک و متفاوتی را برای خودتان انتخاب کنید.

لباس های بافت نیز مانند سایر لباس های دخترانه و زنانه در طرح های مختلفی نظیر تونیک بافت و بلوز بافت و شنل بافت و …. بافته می شوند. در ادامه این مطلب طرح های زیبایی از مدل لباس بافت دخترانه شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

همه خانم ها در سن نوجوانی و جوانی به مدل لباس خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند با شیک ترین لباس ها در هر مکانی حضور پیدا کنند. لباس بافت یکی از انواع لباس های دخترانه است که با انواع رنگ های روشن و تیره کاموا بافته می شود و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود طرح و رنگ زیبایی از لباس بافت را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل بلوز بافتنی

مدل لباس بافتنی دخترانه با طرح های زیبا و جدید مد سال

اگر طرح و مدل لباس بافتنی متناسب با اندام شما باشد شیک پوش تر از همیشه به نظر می رسید. لباس های بافت طرح های زیبا و متنوعی دارند و در انواع بلوز و تونیک های بافت در بازار موجود هستند. بهتر است لباس های بافت را برای پوشیدن انتخاب کنید که عیب های اندام تان را به خوبی بپوشانند و بر روی زیبایی اندام شما تاکید داشته باشند. در ادامه این مطلب مدل های زیبایی از لباس بافت دخترانه زیبا و شیک را مشاهده خواهید کرد.

لباس های بافتنی دخترانه لباس بافتنی دخترانه زیبا و جدید لباس بافتنی زیبا و جدید لباس بافتنی زیبا و جدید لباس بافتنی شیک و متنوع دخترانه

بلوز بافتنی دخترانه زیبا و شیک

مدل های متنوع لباس بافتنی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل لباس بافتنی دخترانه متنوع و زیبا

مدل پیراهن بافتنی زیبا و شیک

مدل تونیک بافتنی لباس بافتنی زیبا و جدید مدل تونیک بافتنی دخترانه زیبا

مدل تونیک بافتنی زیبا و جدید

مدل بلوز بافتنی شیک و زیبا مدل های تونیک بافتنی زیبا مدل های زیبا و جدید لباس بافتنی دخترانه

مدل های لباس بافت دخترانه بچه گانه با طرح های فانتزی و با نمک

مدل لباسهای بافت دخترانه بچه گانه طرح های زیبا و فانتزی دارد و بهتر است در روز های سرد زمستان و پاییز برای جلوگیری از سرماخوردگی کودکان از این نوع لباسها استفاده کنید. لباسهای بافت برای کودکان در انواع مدل های کلاه بافتنی دخترانه و پیراهن های فانتزی و با نمک بافتنی و شلوار های بافتنی و …. موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز کودکتان طرح هایی از لباسی بافت را برای او تهیه کنید.

لباس بافتنی دخترانه بچه گانه لباس بافتنی

مدل پیراهن بافتنی دخترانه زیبا

لباس بافتنی با طرح های زیبا و جدید لباس بافتنی دخترانه بچه گانه مدل لباس زیبا بچه گانه دخترانه

مدل بافتنی نوزاد دخترانه

مدل پیراهن بافتنی دخترانه پیراهن بافتنی با طرح های زیبا و جدید لباس بافتنی بچه گانه مدل های زیبا و جدید لباس بافتنیمدل های لباس بافتنی مدل های پیراهن بافتنی دخترانه مدل لباس بچه گانه مدل های زیبا و جدید لباس بچه گانه مدل های لباس بچه گانه زیبا و جدید لباس بافتنی زنانه و دخترانه

طرح های زیبایی از مدل لباس بافت دخترانه را برای رده های سنی مختلف در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این لباس های زیبا و متفاوت مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع طرح های زیبا مدل بافتنی، کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *