دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های تزیین سفره عقد جدید و شیک + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

انتخاب دیزاین مناسب و تزیین سفره عقد زیبا و جذاب برای همه عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد و اغلب دوست داریم بهترین تزیینات سفره عقد را داشته باشیم که در این میان مشاهده مدل های جدید و جذاب می تواند بهترین ایده برای داشتن انتخاب مناسب باشد.

مشاهده تصاویر جدید و جذاب تزیینات سفره عقد کمک می کند بهترین طراحی و دیزاین برای سفره عقد داشته باشید. در این مطلب با مدل های جدید و شیک سفره عقد و همچنین بیان نکات مهم و ایده های جذاب برای چیدمان سفره عقد همراهتان هستیم، با این امید که این تصاویر و مدل های سفره عقد مورد پسند شما دوستان واقع شود. تا پایان همراهمان باشید.

جدیدترین مدل های تزیین سفره عقد ایرانی:

برای چیدن و تزیینات سفره عقد اولین نکته ایی که باید به آن توجه نمود تزیینات اجزا سفره است که در کنار هم چیدمان زیبایی برای سفره عقد فراهم میکنند و باعث زیبایی سفره می شوند. این اجزا و وسایل عبارتند از: یک جلد قرآن کریم، آینه و شمعدان، جانماز، نبات و نقل، عسل، جاحلقه ای، نان پنیر سبزی، انواع شیرینی یا شکلات، سکه، تخم مرغ، گردو و بادام رنگ شده، اسپند، کله قند، میوه و انواع گل که هر یک از این اجزا را به بهترین شکل از قبل تزیین کنید و بعد با توجه به چیدمان انتخاب شده در سفره عقد قرار دهید. در ادامه چند مدل سفره عقد جذاب و جالب را مشاهده می کنید که تک تک اجزا با تزییناتی زیبا بر روی سفره قرار گرفته است.

مدل سفره عقد

مدل سفره عقد

تزیینات سفره عقد

تزیین سفره عقد

مدل سفره عقد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل سفره عقد

سفره عقد جدید

سفره عقد

انتخاب رنگ و طرح مناسب برای چیدمان و تزیینات سفره عقد اهمیت زیادی دارد. سعی کنید به هماهنگی رنگ ها برای سفره عقد توجه کنید و از رنگ های شاد و درخشان استفاده کنید تا سفره عقد شما جلوه بهتری داشته باشد. استفاده از ترکیب رنگ سفید با رنگ های روشن دیگر، فضایی زیبا و متفاوت برای سفره عقد عروس ایجاد میکند. فقط توجه داشته باشید که بهتر است ترکیب رنگ اجزا سفره با رنگ زمینه و پارچه حریر یا ساتن استفاده شده هماهنگی داشته باشد. تا تزیینات مراسم عروس به بهترین شکل انجام گیرد.

مدل سفره عقد

تزیین سفره عقد

سفره عقد جدید

عکس سفره عقد

عکس سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد عروس

سفره عقد ساده

عکس سفره عقد

امیدواریم ایده های مناسبی گرفته باشید و بهترین و زیباترین تزیینات سفره عقد را انجام دهید. برای مشاهده تزیینات بیشتر در این زمینه به بخش تزیینات عروس مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *