دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه پاستا با سس پستو لذیذ و پرطرفدار

  • ندا خوشرو
  • ۴ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

پاستا با سس پستو از انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه و لذیذ است که طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می توانید این غذای فرنگی پرطرفدار و خوشمزه را برای ایجاد تنوع در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهید.

پاستا از انواع غذاهای خوشمزه است که می توانید آن را با انواع روش های مختلف بپزید. ساخت پاستا با سس مخصوص بسیار راحت و آسان است و در ادامه این مطلب روش پخت پاستای خوشمزه با سس پستو و مرغ گریل شده را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید این غذای فرنگی را در فصل تابستان به صورت سرد و در فصل زمستان به صورت گرم سرو کنید.

پاستا در انواع شکل های مختلف نظیر ماکارونی و اسپاگیتی و لازانیا موجود است که هر یک از این نوع پاستا ها بسیار پرطرفدار و محبوب هستند و شما می توانید هر یک از این فرم های پاستا را با سس های مختلف و مواد خوراکی متفاوتی در منزل بپزید.

پاستا با سس پستو

مواد لازم

سیه مرغ بدون استخوان و پوست : ۲ عدد
فلفل : نصف قاشق چای خوری
نمک : نصف قاشق چای خوری
پاستا : ۵۰۰ گرم
گوجه گیلاسی نصف شده : ۱ پیمانه
سس پستو : ۱ پیمانه
ریحان خرد شده : ۱/۴ پیمانه
پنیر پارمزان : به اندازه دلخواه

طرز تهیه پاستا با سس پستو

ابتدا سینه مرغ را با کمک نمک و فلفل مزه دار کنید و هر سمت از سینه مرغ را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه با حرارت متوسط گریل کنید سپس مرغ های گریل شده را خرد کنید.

گریل کردن سینه مرغ

در مرحله بعدی پاستا را در درون آب جوش بریزید و وقتی که پاستا مقداری نرم شد آن را درون آبکش بریزید توجه داشته باشید که نباید پاستا بیش از حد نرم و له شود.

  •  آرون گروپس

ریختن پاستا در درون آب جوش

سپس پاستای آبکش شده را در درون کاسه ای مناسبی بریزید و سس پستو، و مرغ گریل خرد شده را به پاستا اضافه کنید و ظرف پاستا را در درون یخچال قرار دهید.

برای مشاهده روش درست کردن سس پستو می توانید به مطلب طرز تهیه سس پستو مراجعه کنید.

اضافه کردن سس پستو به پاستا

اضافه کردن سس پستو به پاستا مخلوط کردن پاستا با سس پستو و مرغ گریل و گوجه فرنگی

بعد از آماده شدن پاستا  می توانید آن را با کمک گوجه و ریحان خرد شده به زیبایی تزیین کنید همچنین برای خوش طعم کردن پاستا بهتر است مقداری پنیر پارمزان را بر روی پاستا بریزید. برای مشاهده پخت پاستاهای مختلف به بخش انواع پاستا مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *