دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل تاپ دخترانه شیک و جدید مخصوص شیک پوش ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
  • ۱

مدل تاپ دخترانه یکی از انواع لباس ها برای دختران جوان است که در طرح ها و رنگ های متفاوتی در مغازه های لباس فروشی موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود تاپ مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

تاپ از انواع لباس های زیبا و شیک برای خانم های جوان است که در طرح های مجلسی و اسپرت دوخته می شود و هر خانمی می تواند با توجه به نیاز خود و مکانی که قرار است تاپ را بپوشید طرح آن را انتخاب نماید, در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل تاپ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل تاپ های زنانه و دخترانه، در انواع طرح های تاپ بندی و تاپ بدون بند و تاپ با بند در دور گردن موجود هستند و همچنین تاپ ها در انواع اندازه های بلند و متوسط و نیم تنه دوخته می شوند.

مدل تاپ ساده

انواع نمونه های مدل تاپ دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال

در هنگام خرید تاپ باید به مدل و رنگ آن توجه کنید و مدل تاپی را برای خرید انتخاب کند که عیب های اندام شما را به خوبی می پوشاند و بر روی زیبایی اندام تان تاکید دارد.
از تاپ های مجلسی می توانید در مهمانی ها و مجالس کوچک استفاده کنید. اگر شما دارای اندام متناسب و زیبایی هستید بهتر است که تاپ های نیم تنه را برای پوشیدن در مجالس و مهمانی ها انتخاب کنید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های زیبا تاپ مجلسی مدل تاپ زیبا و جدید دخترانه مدل تاپ مجلسی دخترانه مدل تاپ مجلسی

در سالن های ورزشی و باشگاه ها از مدل تاپ های اسپرت و ساده استفاده کنید این مدل تاپ ها راحت هستند و شما می توانید با پوشیدن آن ها فعالیت های ورزشی را به راحتی انجام دهید.

مدل تاپ دخترانه ساده و جدید تاپ دخترانه مدل تاپ ساده دخترانه مدل تاپ زیبا دخترانه مدل تاپ نیم تنه دخترانه مدل تاپ زیبا دخترانه مدل تاپ ساده دخترانه مدل تاپ اسپرت دخترانه مدل تاپ ساده دخترانه
مدل تاپ و شلوارک از انواع لباس های زیبا برای دختران جوان است و بیشتر دختر خانم ها به پوشیدن این نوع لباس ها علاقه مند هستند. تاپ و شلوارک ها را می توانید با رنگ های مکمل یکدیگر انتخاب کنید تا زیباتر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

  •  آرون گروپس

مدل های زیبا و متفاوت تاپ و شلوارک دخترانه

     مدل های ست تاپ و شلوارک دخترانه ست تاپ و شلوارک دخترانه

طرح های تاپ مجلسی مخصوص دختران جوان

تاپ لباسی پرکاربرد است و شما می توانید از این طرح لباس برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید. تاپ های مجلسی در انواع مدل های ساده و طرح دار و کار شده موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ تاپ به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از تاپ برای حضور در مجالس استفاده کنید بهتر است آن را با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید. تاپ را می توانید به همراه شلوار ، دامن ، ساپورت در مهمانی ها و مجالس بپوشید همچنین اگر شما تمایل دارید از کت شلوار استفاده نمایید می توانید از زیر کت تاپ مجلسی با طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تاپ دخترانه

تاپ نیم تنه دخترانه

تاپ زیبا دخترانه

تاپ مجلسی مخصوص دختران جوان

تاپ طرح دار

تاپ طرح دار و شیک

تاپ طرح دار

تاپ زیبا و طرح دار

تاپ ساده مخصوص دختران جوان

تاپ ساده و سفید

تاپ گلدار

تاپ گلدار و زیبا

تاپ زیبا و گلدار

تاپ نیم تنه دخترانه

تاپ سبز دخترانه

تاپ سبز ساده

تاپ دخترانه

تاپ مجلسی مخصوص دختران جوان

تاپ مشکی دخترانه

طرح تاپ مجلسی مشکی

ست تاپ و دامن دخترانه

ست تاپ و دامن

تاپ زیبا و طرح دار دخترانه

ست تاپ دخترانه

تاپ ساده و گلدار دخترانه

تاپ زیبا و جدید دخترانه

تاپ ساده دخترانه

تاپ ساده و زیبا دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل های تاپ دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. برای مشاهده انواع نمونه های جدید تاپ می توانید به بخش مدل تاپ مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *