دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس گلاره عباسی و همسرش و بیوگرافی این بازیگر توانا

  • مرضیه نیکزاد
  • ۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

در این مجموعه گالری عکس های گلاره عباسی با ژست های متفاوت و نیز عکس گلاره عباسی و همسرش را مشاهده خواهید کرد. همچنین بیوگرافی کامل این بازیگر مشهور و توانمند کشورمان را برای شما عزیزان و طرفداران این بازیگر محبوب قرار داده ایم.

در این بخش تصاویر بازیگر معروف و توانمند کشورمان گلاره عباسی و همسرش را مشاهده خواهید کرد. گلاره عباسی یکی از بازیگران مشهور و معروف کشورمان می باشد که تاکنون افتخارات بسیاری را بدست آورده اند. این بازیگر جوان و مهربان در فیلم های تلویزیونی و سینمایی بسیاری درخشیده است که در ادامه به طور کامل برایتان بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

او با بازی در فیلم سینمایی” یک گزارش واقعی” به کارگردانی داریوش فرهنگ شروع به کار بازیگری را آغاز کرد. از مهمترین افتخارات این بازیگر مشهور می توان به: شیار 143، شیدایی، مدینه، تکیه بر باد، نون و ریحون، گمشده، حیرانی، در چشم باد، رویای گنجشک ها، “بچه ها نگاه می کنند”، “کتاب فروشی هدهد”، “کاکوها”، “همشاگردی ها” و مهرآباد اشاره کرد.

عکس گلاره عباسی و همسرش و انتشار خبر ازدواجشان

این بازیگر در فیلم های تلویزیونی و سینمایی بسیاری هنرنمایی کرده است اما لازم به ذکر است که با هنرنمایی در سریال “شیدایی” به طور جدی شناخته شد. گلاره عباسی بازیگر جوان و مشهور کشورمان چندی پیش خبر ازدواجش را منتشر نمود. او می گوید که ازدواج باعث شد تا من همراه و همدم خوبی را در کنار خود داشته باشم و یکی از بهترین و مهمترین اتفاقات زندگی اش ازدواج بوده است. جا دارد تا برای گلاره عباسی و همسرش آرزوی خوشبختی و موفقیت داشته باشیم. همسر وی آقای ادیب راد می باشد که در ادامه تصویرش را مشاهده می نمایید.

عکس گلاره عباسی و همسرش

عکس گلاره عباسی و همسرش آقای ادیب راد

عکس های جدید و متفاوت گلاره عباسی

در این بخش جدیدترین عکس های گلاره عباسی در مکان های مختلف با تیپ ها و ژست های متفاوت را برای شما عزیزان از بین تصاویر بسیاری گلچین کرده ایم.

گلاره عباسی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گلاره عباسی بعد از ازدواجش

عکس آتلیه ای گلاره عباسی

گلاره عباسی بعد از ازدواجش

تیپ گلاره عباسی بعد از ازدواج با همسرش

گلاره عباسی و همسرش

گلاره عباسی

تصاویر گلاره عباسی

گلاره عباسی

بیوگرافی کامل گلاره عباسی:

گلاره عباسی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 29 تیر سال 1362 می باشد. وی فارغ التحصیل مهندسی معماری از دانشگاه تهران می باشد. خواهر گلاره کارشناس رشته تغذیه است. این بازیگر معروف و توانمند از دانش آموختگان کلاس های آقای امین تارخ محسوب می شود. تله فیلم های گلاره عباس “شب سال نو “، “پلکان”، “لبخند خدا” و مقصد می باشد. او می گوید که هیچوقت فقط برای پول کار نکرده است. گلاره معتقد است که دیده شدن کار برای او مهم تر می باشد. وی همچنین می گوید به جز کتاب و فیلم به موسیقی نیز علاقه دارد و به آهنگ های خوانندگانی همچون مهدی یراحی و محسن چاووشی علاقه دارد. مهمترین تفریح او در کنار خانواده بودن و تفریح با آن هاست. او اعلام کرده که با عمل های زیبایی کاملا مخالف است و ترجیح می دهد که کاملا ساده و طبیعی باشد چون معتقد است که عمل زیبایی چهره را غیرطبیعی نشان داده و امکان دارد که این عمل های زیبایی در هنر بازیگری او اشکال ایجاد کند و باعث شود تا آن طور که می خواهد نتواند نقش خود را ایفا کند چون ممکن است حس واقعی صورت توسط عمل زیبایی گرفته شود.

گلاره عباسی و همسرش

گلاره عباسی بازیگرو همسرش

 

 

 

عکس گلاره عباسی و همسرش

گلاره عباسی بازیگر زیبا و همسرش

تصویر زیبای گلاره عباسی بازیگر جوان سیتما و تلویزیون، گلاره عباسی در سریال شهرزاد به خوبی توانایی هایش را در عرصه بازیگری به نمایش گذاشت. وی در این سریال با بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار همبازی بود.

تصاویرگلاره عباسی و همسرش

گلاره عباسی و همسرش

تصاویر گلاره عباسی و همسرش

عکس هنری و جالب گلاره عباسی

گلاره عباسی و همسرش

در این مطلب با تصاویر متفاوت گلاره عباشی و عکس گلاره عباسی و همسرش و همچنین بیوگرافی کامل وی آشنا شدید .امیدواریم از مشاهده این تصاویر لذت برده باشید و مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد همچنین برای مشاهده تصاویر بیشتر بازیگران دیگر در صورت تمایل می توانید به بخش عکس بازیگران رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *