دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های متفاوت و جالب امیرحسین آرمان + زندگینامه

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
  • ۱

در این مطلب گالری عکس های امیرحسین آرمان بازیگر جوان و محبوب سینما و تلویزیون در مکان های مختلف با تیپ ها و ژست های متفاوت به همراه بیوگرافی کامل وی را برای شما دوستان عزیز قرار داده ایم.امیدواریم از این تصاویر زیبا و جالب لذت ببرید.

امیرحسین آرمان بازیگر محبوب و جوان سینما که اثرات هنری زیبایی را در پرده سینما از خود به جا گذاشته و با ایده ها و انتخاب های درست خود راه رسیدن به موفقیت را هموار کرده است.در این مطلب شما می توانید زیباترین و جذاب ترین عکس های امیرحسین آرمان بازیگر زیبا و محبوب و توانمند کشورمان را مشاهده نمایید.

امیرحسین آرمان، این بازیگر جذاب و دوست داشتنی کشورمان در فیلم ها و سریال های متفاوت از جمله فیلم تلویزیونی ” پریا ” به کارگردانی آقای حسین سهیلی زاده در نقش کیوان ایفا نقش کرده است. از جمله افتخارات مهم وی می توان به “ازدواج به سبک ایرانی “، “امشب شب مهتابه”، “بیداری رویاها”، “کلاه پهلوی”، “روز هفتم” و “سرزمین کهن” اشاره کرد. در ادامه بیوگرافی امیرحسین آرمان و همچنین تصاویر زیبای وی را برایتان قرار داده ایم.

مجموعه جذاب و زیبای عکس های امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان از سال 1381 بود که در میان بازیگران نامی کشورمان قرار گرفت. او فن بازیگری را با حضور در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی آموخت و از سال 1383 بود که به طور حرفه ای وارد سینما شد. وقتی در مقابل دوربین قرار می گیرد چنان شروع به هنرنمایی می کند که گویی واقعا همان شخصی است که نقشش را بازی می کند. در ادامه مجموعه ای زیبا و دیدنی از تصاویر امیرحسین آرمان با تیپ ها و ژست های مختلف را در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم. امیدواریم از تماشای این تصاویر زیبا لذت ببرید.

تصاویر امیرحسین آرمان

عکس های امیرحسین آرمان

گالری عکس های امیرحسین آرمان

تصاویر امیرحسین آرمان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گالری عکس های امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان:

امیرحسین آرمان بازیگر مستعد و توانمند کشورمان متولد 14 آبان ماه 1361 است. او مسلط به زبان انگلیسی و تخصص داشتن در کار دکوراسیون، بازیگری را نیز بعنوان حرفه خود در پیش گرفته است. امیرحسین در سال 1381 وارد حرفه بازیگری شد و از سال 1383 پا در عرصه سینما نهاد. نخستین فیلمی که وی در آن نقش آفرینی نمود، “ازدواج به سبک ایرانی”  است که به کارگردانی آقای حسن فتحی انجام شد. وی معتقد است که بین توانایی بازیگر و علاقه تفاوت بسیاری وجود دارد. داشتن توان بازیگری و قدرت آن مهمترین مسئله می باشد زمانی که بازیگر به این مرحله برسد می تواند با خیال راحت به بازی خود ادامه دهد. وی در فیلم های بسیاری هنرنمایی کرده است. وی معتقد است که هر فردی در دنیای خود قصد و هدفی دارد که با تلاش فراوان می تواند به نقطه اوج و یا همان هدف ایده آل خود دست یابد. امیرحسین آرمان می گوید که با هنرنمایی در فیلم”ساکن خانه چوبی” در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

تصاویر امیرحسین آرمان

ژست امیر حسین آرمانگالری عکس های امیرحسین آرمان

عکس متفاوت و زیبای امیر حسین آرمان

تصاویر امیرحسین آرمان

عکس خفن و تیپ ورزشکاری امیرحسین آرمان

گالری عکس های امیرحسین آرمان

امیر حسین آرمان با ژست و تیپی متفاوت

عکس های زیبای امیرحسین آرمان

تصویر امیرحسین آرمان بازیگر فیلم کیمیا در نقش شهریار

ax amirhossein arman (10)

زیباترین عکس های امیرحسین آرمان

گالری عکس های امیرحسین آرمان

عکس های خفن امیرحسین آرمان

عکس خفن و جالب امیرحسین آرمان

تصاویر امیرحسین آرمان

تصویر امیرحسین آرمان

عکس آتلیه ای امیر حسین آرمان

تصاویر سلفی امیرحسین آرمان

 

تصاویر امیرحسین آرمان

تصویر امیر حسین آرمان در حال رانندگی

گالری عکس های امیرحسین آرمان

گالری عکس های امیرحسین آرمان

عکس امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ در سریال کیمیا

تصاویر امیرحسین آرمان

در این مطلب با مجموعه عکس های امیرحسین آرمان بازیگر جذاب و دوست داشتنی کشورمان، همچنین بیوگرافی کامل وی آشنا شدید. امیدواریم که این تصاویر مورد پسند شما عزیزان واقع شود.برای مشاهده تصاویر بیشتر از بازیگران دیگر می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *