دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شنل عروس با شیک ترین و جدیدترین طرح های سال

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع طرح های مدل شنل عروس با زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل های جدید نهایت لذت را ببرید.

شنل از مهمترین قسمت لباس عروسی می باشد که دارای مدل های متنوعی می باشد و شما می توانید با توجه به مدل لباس خود مدل شنلی زیبای را انتخاب کنید. شنل در انواع مدل های بدون کلاه و با کلاه موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی و طرح لباس عروسی تان بستگی دارد.

اگر شنل انتخابی شما با لباس عروستان و همچنین سبک آرایش و شینیون تان همخوانی و مطابقت داشته باشد زیبایی و جذابیت شما برای جشن عروسی تان تکمیل خواهد شد. شنل ها برای فصول مختلف سال متفاوت هستند و با جنس های متفاوتی برای فصل های مختلف سال دوخته می شوند.

مدل شنل بلند عروس

انواع نمونه های مدل شنل عروس با جدیدترین طرح های مد سال

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی انتخاب مدل شنل توجه به فصل های سال است برای فصول سرد سال بهتر است از مدل شنل های گرم و خز دار استفاده کنید و همچنین برای فصل های گرم سال مدل شنل ها با پارچه های توری مناسب تر هستند.

مدل شنل عروس ایرانی مدل شنل عروس برای فصل زمستان

اگر می خواهید حجاب کاملی داشته باشید مدل شنلهای کلاه دار و آستین دار بلند می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
امروزه لباس های عروس در طرح های لباس عروس دانتل و لباس عروس گیپور و توری دوخته می شوند که برای این مدل لباس ها شنلهایی مناسب نیز دوخته می شوند.
بیشتر خانم ها تمایل دارند برای جشن عروسی خود از مدل لباس عروس دکلته استفاده کنند که برای این مدل لباس ها نیز شنلهایی زیبا طراحی شده اند و شما می توانید با پوشیدن این مدل شنلها دیگر نگران حجاب خود نباشید.

مدل شنل عروس برای لباس های دکلته شنل عروس زیبا

  •  آرون گروپس

در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل های شنلهای عروس را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل شنل بلند برای عروس مدل شنل جدید عروس   انواع نمونه های مدل شنل عروس مدل های زیبا شنل عروس مدل های شنل عروس   شنل زیبا عروس مدل شنل زیبا لباس شنل زیبا و متفاوت برای عروس مدل شنل عروس بلند مدل شنل بلند برای لباس دکلته

طرح های زیبا شنل عروس مدل شنل آستین دار و کلاه دار برای عروس مدل شنل کلاه دار برای عروس ایرانی

    مدل شنل بلند ایرانی

مدل شنل بلند و جدید شنل عروس زیبا

مدل شنل زیبا و بلند خز دار پرنسسی

شنل عروس مدل شنل عروس

انواع شنلهای عروس با طراحی متنوع و جدید

در گذشته از شنلها به جای چادر و به عنوان پوششی مناسب برای لباس عروس استفاده می کردند، اگرچه امروزه نیز شنلها همچنان کاربرد خود را حفظ کرده اند، اما تنها جنبه پوششی ندارند و برخی طراحی های جدید مدلهای شنل می توانند جنبه تزئینی داشته باشند که بیشتر برای زیبایی بر روی لباس عروس استفاده می شوند. همانطور که گفتیم؛ شنلها در انواع مختلف طراحی وجود دارند که می توانید مدلهای مختلف آن را متناسب با لباس عروس خود انتخاب کرده و جذاب تر و زیباتر به نظر آیید. در ادامه دعوت می کنیم از مدلهای جدید شنل عروس دیدن کرده و بهترین مدلهای آن را انتخاب کنید.

انواع شنل عروس

شنل عروس همچون لباس عروس دارای مدلها و با جنس پارچه های مختلفی هستند، از این رو هر کسی می تواند متناسب با سلیقه اش و نیز طرح لباس عروس خود شنل دلخواهش را انتخاب نماید؛ شنلها در انواع آستین دار، بدون آستین، کوتاه، بلند، کلاه دار، ساده و با پارچه های ساتن، حریر، خز و تور طراحی می شوند که می توانید طرح مورد نظر را با توجه به سردی و گرمی هوا و نیز هماهنگ با لباس عروستان انتخاب کرده و سفارش دهید. در اینجا می توانید جدیدترین مدلهای شنل عروس را مشاهده کنید.

مدلهای شنل عروس تصاویر شنل عروس مدلی از شنل لباس عروس مدلی کوتاه از شنل عروس مدلی از شنل عروس خزدار مدلی از شنل عروس کوتاه مدل شنل عروس ساده مدلی از شنل عروس بلند مدلی از شنل عروس طرحدار مدل شنل عروس حریر مدلی شیک از شنل عروس مدلی زیبا از شنل عروس مدلی جدید از شنل عروس مدلی از شنل عروس مدل شنل عروس جدید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با جدیدترین و زیبا ترین مدلهای شنل عروس آشنا شدید که امیدواریم این طرح های زیبای مد سال مورد پسند شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد. می توانید با الگوبرداری از این طرح های شنل شیک ترین و جدیدترین شنل را برای لباس عروس خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *