دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش نقاشی کودکان به صورت گام به گام و آسان

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

آموزش نقاشی کودکان و کشیدن طرح های زیبا و جالب را به صورت مرحله به مرحله در این مطلب ملاحظه نموده و از این طریق کشیدن نقاشی های زیبا و آسان و مرحله ایی را به کودکان آموزش دهید.

آموزش نقاشی کودکان؛ یکی از آموزش های مفید و کاربردی است که برای همه والدین و مربیان از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب سعی دارند روش هایی را یاد بگیرند که از آن طریق بتوانند نحوه صحیح کشیدن طرح های مختلف را به بچه ها آموزش دهند. بدین منظور در این مطلب روش های مناسب و صحیح سه مدل زیبا برای نقاشی بچه ها را به صورت گام به گام آموزش می دهیم که با استفاده از این آموزش می توانید بهترین نقاشی ها را برای بچه ها کشیده و یا به آنها آموزش داد. تا پایان با این نقاشی های زیبا و جالب ما را همراهی نمایید.

آموزش نقاشی کودکان با طرح های ساده و زیبا :

کشیدن نقاشی های متنوع و زیبا برای همه بچه ها جذاب می باشد، اما گاهی پیش می آید کشیدن یک طرح برای کودک سخت و دشوار است و با تمام تلاشش نمی تواند آنچه را که در ذهن دارد بر روی کاغذ نقاشی منتقل کند، در اینگونه مواقع بهتر است آموزش نقاشی به کودک به صورت مرحله به مرحله و با رسم شکل های ساده صورت گیرد. با این روش می توانید ابتدا از یک طرح و شکل ساده استفاده نموده و سپس با تکمیل آن، به طرح دست یابید. این سبک نقاشی کودکانه یکی از ساده ترین روش ها است که منجر به علاقه مند شدن کودک به خلق طرح های جدید می شود. بدین منظور سه آموزش مجزا که مربوط به نقاشی حیوانات برای بچه ها می باشد را در این مطلب ارائه می دهیم که با الگوبرداری از آنها می توان زیباترین نقاشی ها را کشید.

اولین طرح مربوط به نقاشی مار است که به سادگی و زیبایی کشیده شده است و شما نیز می توانید با دنیال کردن مراحل کار، تصویری از یک مار زیبا و کودکانه خلق نمایید. در ادامه مراحل کشیدن مار را مشاهده نمایید.

آموزش نقاشی مار نقاشی ساده برای کودکان آموزش نقاشی به کودکان آموزش نقاشی های زیبا و ساده به کودکان آموزش مرحله ایی نقاشی حیوانات آموزش کشیدن نقاشی کودکانه نقاشی مار برای کودکان آموزش نقاشی حیوانات

نقاشی دوم که قصد آموزش آن را داریم مربوط به نقاشی کبوتر برای کودکان است. این مدل نقاشی ساده برای کودکان را با کشیدن یک دایره، یک بیضی و سه مثلث شروع نمایید و سپس با توجه به آنچه که در تصاویر زیر می بینید کار را ادامه داده و فرم کلی کبوتر را ایجاد نمایید. همانگونه که مشاهده می فرمایید این سبک اموزش نقاشی کودکان از جذابیت فوق العاده ایی برخوردار است و با استفاده از آن به راحتی می توان طرح های زیبا و جذابی خلق نمود.

آموزش نقاشی پرنده نقاشی پرنده ساده برای کودکان مدل نقاشی کودکان آموزش نقاشی پرنده به کودکان آموزش نقاشی کودکان آموزش نقاشی کبوتر آموزش نقاشی های کودکانه نقاشی های کودکانه و ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آخرین نقاشی کودکانه که قصد آموزش آن را داریم، نقاشی مرغابی است، برای کشیدن این نقاشی ابتدا یک مثل بزرگ مطابق شکل زیر بکشید و سپس یک مثلث کوچک تر به قسمت بالای آن اضافه نمایید. حال قسمت بد و سر مرغابی مشخص شده، با استفاده از این خطوط فرضی به صورت مرحله به مرحله به تکمیل نقاشی بپردازید و مرغابی خود را بعد از تکمیل به زیبایی رنگ آمیزی نمایید.

آموزش نقاشی مرحله به مرحله آموزش نقاشی برای کودکان ابتدایی آموزش نقاشی کودکان مدل نقاشی برای کودکان نقاشی اردک برای کودکانمدل نقاشی مرغابی

امیدواریم آموزش نقاشی کودکانه ای که در این مطلب ارائه دادیم، مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد و با الگوبرداری از این طرح ها، نقاشی های زیبایی خلق نمایید. همچنین می توانید از دیگر آموزش ها و مدل های زیبا و خاص در بخش نقاشی نیز استفاده نموده و زیباترین نقاشی ها را به کودکان آموزش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *