دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش سایه چشم تصویری برای افراد مبتدی

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مهم ترین بخش های آرایش چشم ها سایه زدن است که اگر شما در این زمینه مهارت کافی را داشته باشید می توانید چشم های خود را به زیباترین روش آرایش کنید, در ادامه آموزش سایه چشم را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

هر خانمی باید مهارت لازم و کافی را در زمینه میکاپ صورت داشته باشد زیرا همیشه امکان رفتن به آرایشگاه برای خانم ها وجود ندارد. سایه چشم یکی از مراحل آرایش چشم است و اگر شما در این زمینه مهارت کافی را ندارید می توانید با مشاهده مطالب مربوط به زدن سایه چشم تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

چشم ها اولین عضو از صورت هستند و در نگاه اول می توانند توجه افراد را به سوی خود جلب کنند بنابراین بهتر است که چشم های شما همیشه جذاب و گیرا باشد. یکی از بهترین روش ها برای جذاب کردن چشم ها یادگیری تکنیک های سایه زدن است که اگر شما بدرستی فوت و فن سایه زدن چشم را یاد بگیرید می توانید بدون نیاز به آرایشگاه رفتن چشم های خود را جذاب و زیبا کنید.

زیباترین نمونه های مدل سایه چشم

مراحل آموزش سایه چشم برای افراد مبتدی

سایه ها در انواع گونه های مختلفی نظیر سایه پودری و مدادی و یا کرم موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از هر یک از این مدل سایه ها برای زدن سایه استفاده کنید. توجه داشته باشید که حالت و فرم چشم ها در افراد مختلف است و برای هر مدل چشمی باید از رنگ های متفاوت سایه استفاده کنید. در این بخش آموزش سایه زدن چشم را به صورت تصویری مشاهده خواهید کرد شما می توانید با تمرین و تکرار این مراحل مهارت کافی را در زمینه سایه زدن چشم فرا بگیرید.

مدل های زیبا و متفاوت سایه چشم

نحوه زدن سایه چشم به صورت مرحله به مرحله و تصویری

ابتدا برای زدن سایه چشم باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید و بعد از مشخص کردن رنگ ها و مدل سایه چشم می توانید سایه مناسبی را بر روی چشم های خود بکشید.

آموزش سایه چشم

  •  آرون گروپس

وسایل مورد نیاز برای سایه زدن چشم

۱. برس سایه بزرگ
۲. برس سایه کوچک
۳. برس سایه متوسط
۴. کرم پودر
۵. پایه
۶.رنگ اصلی سایه
۷. رنگ تیره سایه
۸. رنگ روشن سایه

وسایل مورد نیاز برای زدن سایه چشم

مراحل سایه زدن چشم

۱. ابتدا اطراف چشم خود را با کمک کرم پودر مخصوص چشم به خوبی پوشش دهید.
۲. با کمک برس سایز بزرگ رنگ پایه و روشن سایه را بر روی پلک چشم خود بکشید توجه داشته باشید که رنگ اصلی سایه را باید از ناحیه مژه ها تا گوشه ابرو بکشید.

آموزش مرحله به مرحله سایه زدن چشم
۳. رنگ اصلی سایه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کمک برس با سایز متوسط از گوشه چشم همه حفره پلک بالای چشم را تا گوشه خارجی پر کنید. ( توجه داشته باشید که رنگ اصلی نباید تا قسمت گوشه داخلی کشیده شود).

زدن سایه چشم بر روی پلک
۴. در این مرحله باید سایه تیره را در ابتدای خط حفره چشم بکشید و سپس مجددا سایه تیره را از گوشه داخلی به سمت گوشه خارجی بکشید. می توانید برای دیده نشدن خط کشیده شده با کمک برس بزرگ و یا پنبه خط کشیده شده را به خوبی پخش کنید.

آموزش کامل و جامع سایه چشم مراحل سایه زدن چشم ها
۵. با کمک برس با اندازه کوچک رنگ تیره تر را از قسمت رویش مژه های پایین بکشید باید توجه داشته باشید که این قسمت را باید از نیمه چشم شروع کنید و تا انتهای قسمت خارجی چشم ها ادامه دهید.

سایه چشم
۶. ابتدا رنگ موجود بر روی برس با اندازه کوچک را پاک کنید سپس برس کوچک را به سایه روشن و صدفی آغشته کنید و زیر ابرو ها را با کمک این رنگ سایه بکشید.

زدن سایه با رنگ روشن در زیر ابرو ها
۷. می توانید بعد از زدن سایه چشم خط چشم زیبایی را بر روی پلک چشم های خود بکشید. سپس از ریمل برای پر پشت کردن مژه ها و جذابیت بیشتر چشم ها استفاده کنید. اگر شما مهارت کافی در زمینه کشیدن خط چشم ندارید می توانید به مطلب آموزش خط چشم کشیدن برای افراد مبتدی مراجعه کنید.

مدل سایه چشم

نحوه زدن سایه چشم با مدل های متنوع

برای هر مدل چشمی باید از مدل و رنگ های مختلف سایه چشم استفاده کنید. اگر فرم چشم های شما بادامی است باید از سایه ها با رنگ تیره برای زدن سایه چشم خود استفاده کنید. و اگر چشم هایتان ریز و کوچک است باید از رنگ های متوسط و ملایم سایه برای سایه زدن چشم های خود استفاده نمایید در این مدل چشم ها برای قسمت زیر ابرو ها بهتر است از رنگ های سفید و یا روشن سایه استفاده شود.

آموزش زدن سایه چشم با مدل های متنوع
اگر چشم های شما با ابروهایتان فاصله کمی دارند باید با کمک رنگ روشنی زیر ابرو های خود را بپوشانید و برای پشت چشم هایتان از سایه با رنگ روشن استفاده کنید با ابن مدل سایه زدن می توانید فاصله بین چشم و ابرو ها را متعادل تر کنید. در ادامه این مطلب آموزش سایه چشم با مدل های متنوع را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از این مدل ها می توانند برای انتخاب شما ایده آل و مناسب باشند.

مراحل سایه زدن چشم با مدل های متنوع   زیباترین نمونه های مدل سایه چشم انواع مدل های سایه چشم

انواع مدل های سایه چشم

مدل های متنوع سایه چشم آموزش کشیدن سایه چشم به صورت مرحله به مرحله مدل سایه چشم زیبا و متنوع مدل سایه چشم زیبا و متفاوت

طریقه زدن سایه چشم به صورت مرحله به مرحله

انواع مدل های سایه چشم مدل سایه چشم زیبا و متفاوت مدل سایه چشم زیبا برای عروس آموزش زدن سایه چشم زدن سایه چشم مدل های سایه چشم مدل سایه چشم عروس

مدل های زیبا و متفاوت سایه چشم آموزش سایه چشم به صورت مرحله به مرحله آموزش سایه چشم زیبا و متفاوت

بعد از اتمام کار سایه زدن چشم ها با کمک قلم مویی روی سایه چشم های خود را فیکس کنید با این روش سایه چشم های شما حالت مات و فیکس به خود می گیرند و سایه چشم هایتان زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. در این مطلب آموزشی نحوه زدن سایه چشم را به صورت حرفه ای و تصویری مشاهده کردید شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی مهارت کافی را در زدن سایه چشم فرا بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *