دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع رنگ ابرو روشن جدید و آموزش روشن کردن ابرو

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱

ابرو ها از مهم ترین اجزای صورت هستند که فرم و رنگ آن ها می تواند بر روی زیبایی و جذاب صورت شما تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب روش روشن کردن ابرو را به همراه تصاویری از مدل رنگ ابرو روشن مشاهده خواهید کرد.

رنگ کردن ابروها دارای نکات و تکنیک هایی است که اگر این نکات را در هنگام رنگ زدن ابروها رعایت کنید ابروهای شما بعد از رنگ زدن جلوه متفاوت و بی نظیری را پیدا می کنند. ابروها را می توانید با کمک رنگ های روشن و تیره رنگ بزنید که رنگ ابروی روشن این روزها در بین خانم ها طرفدارن زیادی را دارد.

روش های زیادی برای مدل آرایش ابروها به فرم مناسب وجود دارد که این روش ها شامل رنگ کردن ابرو، هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو ابروها و … می باشند که در این میان رنگ زدن ابروها از زمان های گذشته تا به امروز توانسته است توجه بیشتر خانم ها را به سوی خود جلب کند. رنگ ابروی روشن یکی از انواع رنگ ابروهای زیبا است و اگر ترجیح می دهید در چهره تان تغییراتی را بوجود آورید استفاده از رنگ ابروهای روشن می تواند برای شما ایده خوب و مناسبی باشد.

رنگ ابروی روشن

آموزش روشن کردن ابرو به همراه تصاویر رنگ ابرو روشن جدید

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند برای روشن کردن ابروی خود از مداد و ریمل ابروها استفاده کنند که استفاده از این روش ها موقتی است اگر شما می خواهید برای مدت زمان طولانی تری رنگ ابروهایتان ثابت بماند بهتر است از رنگ ابروها استفاده کنید. رنگ ابروها را می توانید با توجه به رنگ مو و رنگ پوست خود انتخاب کنید. بیشتر کارشناسان آرایش و زیبایی بر این باورند که باید رنگ ابروها یک درجه تیره تر از رنگ موها باشد.

در ادامه این بخش آموزش روشن کردن ابروها و تصاویری از رنگ ابروی روشن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل رنگ ابروها مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ مو و رنگ ابروی روشن

آموزش روشن کردن ابروها

اگر ابروهای شما تیره است و ترجیح می دهید که آن ها روشن کنید می توانید از مواد بی رنگ کننده و دکلره استفاده کنید. توجه داشته باشید که مواد دکلره آسیب زننده هستند بنابراین نباید شما به طور مداوم از این مواد برای روشن کردن ابروهای خود استفاده کنید. در مطالب زیر روش روشن کردن ابرو را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

  •  آرون گروپس

۱. قبل از روشن کردن ابرو های خود باید آن ها را مرتب کردن کنید که برای برداشتن ابرو ها می توانید از مدل های متفاوتی استفاده کنید.

مرتب کردن ابرو ها
۲. بعد از برداشتن ابرو های خود بهتر است آن ها را با کمک شامپو بشویید.
۳. در مرحله بعدی روشن ابرو ها برای جلوگیری از التهاب و آسیب های ناشی از دکلره به پوست اطراف ابرو هایتان وازلین بزنید.

آموزش روشن کردن ابروی تیره
۴. در این مرحله باید مواد دکلره را آماده کنید که تهیه مواد دکلره با توجه به نوع آن ها متفاوت است.
۵. مواد دکلره را با کمک برس مخصوص رنگ کردن ابرو و یا برس ریمل می توانید بر روی ابرو های خود بمالید توجه داشته باشید که باید چندین بار با حرکت رفت و برگشتی مواد را بر روی ابرو های خود بزنید.

مراحل روشن کردن ابرو
۶. بعد از اینکه ابروها را با کمک مواد دکلره پوشاندید باید مدت زمانی را برای رنگ ابروها در نظر بگیرید. اگر می خواهید ابروهایتان مقداری روشن شوند و فقط رنگ باز کنند می توانید بعد از گذشت ۵ دقیقه رنگ را از روی ابروهایتان پاک کنید و اگر تمایل دارید ابروهایتان خیلی روشن شوند باید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه رنگ را از روی ابروهای خود پاک کنید. در این مدت زمان باید رنگ ابروها را به صورت مدام چک کنید و مراقب باشید که ابروهایتان نسوزند.
۷. بعد از مدت زمان لازم برای مکث می توانید مواد را با کمک پنبه و یا دستمال کاغذی مرطوبی از روی ابرو هاینان پاک کنید.زدن مواد دکلره بر روی ابرو

۸. بعد از برداشتن رنگ از روی ابرو هایتان صورتتان را بشویید و ابرو ها را با کمک حوله خشک کنید.
۹. اگر در رنگ ابرو هایتان تن زرد و یا نارنجی مشاهده کردید می توانید با کمک واریاسیون بنفش تن زرد و نارنجی را از ابرو های خود بگیرید.
۱۰. برای زدن واریاسیون بنفش بر روی ابروهای خود باید چند قطره اکسیدان را با واریاسیون بنفش مخلوط کنید و سپس مخلوط واریاسیون و اکسیدان را بر روی ابروهای خود بزنید توجه داشته باشید که برای این مرحله ۱۰ دقیقه مکث کافی است.

زدن واریاسیون بنفش بر روی ابرو
۱۱. بعد از مدت زمان مکث ابرو هایتان را بشویید و سپس آن ها را با کمک حوله خشک کنید.

رنگ ابروی روشن زیبا
۱۲. می توانید برای داشتن ابرو ها با فرم طبیعی تر ابرو هایتان را بعد از رنگ زدن با کمک مداد ابرو و یا سایه ابرو مرتب کنید.

مرتب کردن ابرو ها با کمک ریمل ابرو مرتب کردن ابرو با کمک مداد

تصاویر انواع نمونه های رنگ ابروی روشن

اگر موهای خود را بلوند و روشن کرده اید بهتر است که ابروهایتان را نیز روشن کنید تا چهره شما طبیعی و متفاوت تر به نظر برسد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از رنگ ابرو روشن را برای شما خانم های عزیز گردآوری کرده ایم که امیدواریم این رنگ ابروها مورد پسند تان قرار بگیرند.

رنگ ابرو روشن زنانه   مدل ابروی روشن عروس         مدل ابروی عروس با رنگ روشن

رنگ ابروی روشن برای عروس

رنگ ابرو روشن و آموزش چگونگی روشن کردن ابرو مدل ابرو مدل ابروی زیبا و جدید با رنگ روشن

مدل ابروی زیبا با رنگ روشن

آموزش رنگ کردن ابرو ها با رنگ روشن رنگ ابروی روشن و متفاوت رنگ ابروی زیبا و روشن روشن کردن ابرو ها با کمک دکلره رنگ مو و رنگ ابرو روشن

زیباترین مدل های ابرو با رنگهای روشن

ابروی عروس با رنگ روشن رنگ ابرو روشن رنگ مو و ابروی روشن

ابروها به قاب چشم ها معروف هستند و اگر مدل و رنگ ابروی شما زیبا و متفاوت باشد چهره ای متفاوت و جذاب را خواهید داشت. در این بخش از آرایش و زیبایی انواع مدل های رنگ ابروی روشن را مشاهده کردید که هر کدام از این رنگ ابروها می توانند برای شما انتخاب مناسب و ایده آلی باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *